Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsena/teininä vanhempien eron kokenut: Inhositko vanhempasi uutta puolisoa?

Vierailija
06.05.2016 |

Ja jos inhosit, tulitteko lopulta toimeen keskenänne vai tuliko kenties hänelle ja äidillesi/isällesi ero ennen sitä?

Ottaa juuri nyt päähän miehen 13v tytär, siksi kyselen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kummankin seurustelukumppaneista niin kauan kuin olivat minua kohtaan asiallisia. Yksi äitipuoli alkoi vittuilla minulle joka ikisestä asiasta, vihjaili, että koiramme pitäisi tappaa, sun muuta paskaa. Sitä ihmistä tulen vihaamaan lopun ikääni. Isän nykyinen naisystävä on ihana tyyppi ja äidin aviomies minulle kuin toinen isä, vaikka biologiseenkin isään lämpimät välit samoin kuin äitiinkin.

Vierailija
2/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytär ottaa päähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin sitä miestä 15v:nä yli kaiken. Helpotti kun muutin 18v pois kotoota.

Vierailija
4/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja muuttaessani katkaisin välit myös vanhempaani. Ei ole ollut ikävä kumpaakaan.

Vierailija
5/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan inhonnut, mutten tykännytkään. Muistan että aina oli hieman vaivautunut olo, jos oltiin kahdestaan äidin uuden miehen kanssa kotona. Ei puhuttu kuin pakolliset fraasit jne. Ruokapöydässä istuttiin hiljaa, tai juteltiin jostain säästä väkinäisesti. Muistan myös joskus käyttäneeni perinteistä "et sää oo mun iskä"-lausetta, vaikka olin aika kiltti ja hyväkäytöksinen lapsi/teini. Ulkopuoliselta tuntui koko ukko, vaikka asui meillä. Piti kovaa kuria, mm. vessankäyttöä piti rajoittaa yöllä, eikä hänen ostamiaan ruokia saanut syödä. 

Loppujen lopuksi tää äijä häipyi, koska äitini ei halunnut lisää lapsia hänen kanssaan. Ei vissiin ikinä tykännyt minusta, koska muistutin jostain, mitä hän ei tule ikinä saamaan. Rankkoja juttuja 12-vuotiaalle, jostain syystä nimittäin kertoi tämän minulle.