Alfanarttu opettaa: mies, näin saat naiset kiinnostumaan sinusta baarissa
1. Älä ole liian tyrkky, semmoinen on luotaantyöntävää.
2. Hakeudu ihmisten seuraan juttelemaan myös ihan ei-iskemistarkoituksessa. Ole rento, huumorintajuinen ja messissä. Illan mittaa voi olla, että alkaa synkata jonkun kanssa.
3. Älä jankkaa, riitele tai käyttäydy asiattomasti.
4. Jos nainen vaikuttaa sinusta kiinnostuneelta voit halutessasi kysäistä, maistuisiko tälle juotava. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista, vastakiinnostuksensa voi ilmaista myös vaikka kysymällä, tykkääkö tanssia, tms.
5. Älä juo itseäsi liian känniin, tällöin sinusta ei ole pahemmin naiselle iloa, vaikka sänkyyn asti päätyisitte.
6. Anna naisen iskeä sinut. Älä tuhlaa aikaasi roikkumalla väkisin tyypeissä, joita seurasi ei kiinnosta.
Kommentit (26)
Kohta 6 tarkoittaa sitä, että 95% miehistä jää ilman iskuyrityksiä.
Kuvittelet varmaan että jotakuta kiinnostaa kaltaisesi "alfanartun" höpinät?
Miten kakkoskohta käytännössä tapahtuu. Esittelenkö itseni kädestä pitäen? Voisitko antaa top 10 esimerkit?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tottahan tuo on. Naisten kullikarusellia pyörittää 5% miehistä ja halutessaan siihen saa osallistua kaikki naiset. Kyllä sille överiobeesillekin joku nussija löytyy kun ei kauniimpaa ole sille iltaa tarjolla.
Älä ole läski. Jos kuitenkin olet läski, niin yritä piilottaa se jotenkin siinä hetkessä, ja huomenna liity jollekin salille. Käytä siistejä vaatteita, panosta hammashuoltoon. Hymyile, ole sosiaalinen ja mukava.
Perustelehan ap ensin jollakin tavalla se että olet alfanaaras. Kuka tahansa voi väittää sellaista vaikka oikeasti olisi joku Sari Sairaanhoitaja Kouvolasta.
Vierailija kirjoitti:
1. Ole komea
Mua itse asiassa kiihottaa monet vähempi komeat tapaukset. Viimeisen päälle sliipatut on usein kaikista ällömpiä. XD
Minulla on hyvin toiminut se, että olen komea ja aika välinpitämätön naisia kohtaan. Naiset tulevat itse juttusilleni ja luulevat, että olen itsevarma kun olenkin vaan flegmaattinen ja kyllästynyt tarkkailija. Oikeasti en ikinä uskaltaisi lähestyä naisia itse. Kohta olenkin panemassa henkisesti epäkiinnostavan naisen kanssa ja myöhemmin nainen ihmettelee, että miksi en haluakaan seurustella.
Tästä syystä en olekaan koskaan onnistunut aloittamaan seurustelua, kun en pysty tekemään aloitetta niille, joista olen oikeasti kiinnostunut. No kai tässä muutaman vuoden vielä ulkonäkö riittää satunnaispanoihin, sitten on pakko ruveta tekemään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita, jos täyttää ensin kohdat 2-5. Voi olla, että jonkun on vaikea sisäistää tämän tekniikan kaikkia hienouksia. Muuten ei kai yksinäisiä miehiä olisikaan...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvin toiminut se, että olen komea ja aika välinpitämätön naisia kohtaan. Naiset tulevat itse juttusilleni ja luulevat, että olen itsevarma kun olenkin vaan flegmaattinen ja kyllästynyt tarkkailija. Oikeasti en ikinä uskaltaisi lähestyä naisia itse. Kohta olenkin panemassa henkisesti epäkiinnostavan naisen kanssa ja myöhemmin nainen ihmettelee, että miksi en haluakaan seurustella.
Tästä syystä en olekaan koskaan onnistunut aloittamaan seurustelua, kun en pysty tekemään aloitetta niille, joista olen oikeasti kiinnostunut. No kai tässä muutaman vuoden vielä ulkonäkö riittää satunnaispanoihin, sitten on pakko ruveta tekemään jotain.
Kuulostat vähän entiseltä ihastuspanoltani. Oletko flegmaattinen lahna sängyssäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ole komea
Mua itse asiassa kiihottaa monet vähempi komeat tapaukset. Viimeisen päälle sliipatut on usein kaikista ällömpiä. XD
komea ≠ viimeisen päälle sliipattu
Vierailija kirjoitti:
Perustelehan ap ensin jollakin tavalla se että olet alfanaaras. Kuka tahansa voi väittää sellaista vaikka oikeasti olisi joku Sari Sairaanhoitaja Kouvolasta.
Miksi Kouvostoliiton haastavissa oloissa asuminen tai sairaanhoitajan vaativa työ estäisi jotakuta olemasta asenteeltaan alfanarttu? Vai meinasitko, että Sairaanhoitaja olisi apn sukunimi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ole komea
Itse olet kehittänyt tuollaisen komea=sliipattu johdoksen. Komea on komea ja sliipattu on sliipattu.
Kohdan 6 ohjetta noudattamalla ei kyllä lohkea, ei ikinä. Ellet sitten juurikin ole erittäin komea. Mutta tavismiehelle ei ole hyvä neuvo. Muut neuvot ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat vähän entiseltä ihastuspanoltani. Oletko flegmaattinen lahna sängyssäkin?
En ole. Se on itse asiassa ainut juttu elämässäni, josta innostun kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ole komea
komea ≠ viimeisen päälle sliipattu
Mitä kukakin sitten komealla tarkoittaa.
Must aika hotti ajatus joku kuuskymppinen lihavahko setä humputtamassa mua kesäyönä takaa päin minihameen alle, mmmmmm
Senkus poimit sen parhaan minkä haluat ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kouvostoliiton haastavissa oloissa asuminen tai sairaanhoitajan vaativa työ estäisi jotakuta olemasta asenteeltaan alfanarttu? Vai meinasitko, että Sairaanhoitaja olisi apn sukunimi? :D
:D Tuliko itku?
Jassoo.