Sain tietää, että entinen poikaystäväni on saanut lapsen
Ensimmäinen ajatus oli: kuka helvetti sen kans haluaa lapsen. :D
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän kerran eksä on niin oothan säkin sen kanssa joskus halunnu olla.
Se oli sillon se. Olin kai vähän kokematon ja kypsymätön. ; D
Niin ihmiset yleensä muuttuu vuosien myötä, joten et voi tietää mitä hän on nykyisin. Niistä entisistä parisuhteista voi vaikka kehittyäkkin. Sen sijaan oletko miettinyt mitä tällaiset aloitukset kertoo sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme mussutusta! Voisko mitenkää olla että ap lopetti suhteen koska sen poikaystävä oli tollo? Häh?
Ja toi katkeruudesta inttäminen tuo mieleen lähinnä sen että siellä ne äärikatkerat lassukat taas vittuilee (tai ainakin yrittää) kun niitä ottaa päähän että muilla on suhteita vaikka niitä ei kukaan edes siedä.
T. Ap ;)
No en ollut minä. :)
Mutta joo. Olen tyytyväinen, kun olen kyseisestä tyypistä päässyt eroon. Eipä siihen mennyt kuin 3 vuotta, että jätti mut ja mun parisuhteen rauhaan.
Niin ne ihmiset vaan tekevät lapsia :)
Minunkin eksä sai lapsen ja toisenkin. Olen vilpittömästi iloinen asiasta. Hän on varmasti hyvä isä.
Tiedätkö ap, näyttää idioottimaiselta nuo hymiöt. "Tein abortin :DDD Käy sääliksi lasta ja äitiä :)))))))". Mikä tässä on noin hauskaa ja iloista? Vaikutat itse todella lapselliselta.
Kai sitä katkera saa olla? Kyllä kaikki tunteet on sallittuja.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ajatus oli: kuka helvetti sen kans haluaa lapsen. :D
Kauanko siitä on kun teillä meni poikki? Voi olla sun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti ja anna olla.
Oon päästänyt. Säälittää vain lapsi ja sen lapsen äiti. :)
Miksi säälit sellaisia, jotka ei sun sääliäs välttämättä kaipaa? Nainen on itse tehnyt ratkaisunsa, kun on päättänyt pitää lapsensa. Maailman sivu on täynnä isättömiä lapsia, joista on kasvaneet ihan yhteiskuntakelpoisia ja onnellisia ihmisiä. Ihan turha sanoa asiasta juuta taikka jaata, kun elät itsekkin juoruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu mitä hän sinun jälkeesi tekee. Hän on löytynyt paljon paremman tilallesi, kun on halunnut lapsenkin
Sen entinen paras kaveri kertoi. :'D eikä se oo ees lapsen äidin kans yhdes, enkä kyllä yhtään ihmettele. :D
Tuolla joku puhuikin jo katkeruudesta, tosiaan, tästä paistaa katkeruus niiiiin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu mitä hän sinun jälkeesi tekee. Hän on löytynyt paljon paremman tilallesi, kun on halunnut lapsenkin
Sen entinen paras kaveri kertoi. :'D eikä se oo ees lapsen äidin kans yhdes, enkä kyllä yhtään ihmettele. :D
Tuolla joku puhuikin jo katkeruudesta, tosiaan, tästä paistaa katkeruus niiiiin läpi.
Sovitaan et oon katkera. Mutta en siksi, että se olisi saanut toisen kanssa lapsen, vaan siksi, että tutustuin koko jätkään ja annoin sen kohdella mua kuin paskaa ja koska se yritti tuhota mun parisuhteen.
Voi luoja, miten rasittavalta vaikutat! Kasva aikuiseksi. Olet ilkeä!
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen ap on? Näiden puheiden perusteella veikkaan itse ikää olevan maksimissaan 20 vuotta. Kuka aikuinen puhuu exästään jätkänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti ja anna olla.
Oon päästänyt.
selvästikin.
Mun exä meni naimisiin reilu vuosi sitten. Kyllä mäkin mietin, että kuka helvetti sen lapsellisen narsistin kanssa halusi mennä naimisiin. Nyt heillä on ihan pieni vauva. Ja nyt mietin, että luojan kiitos jatkoin geenejäni ihmisen kanssa, joka pystyy rakastamaan muitakin kuin itseään. Facebookin perusteella exä ryyppää ja pelaa konsolipelejä ihan samaan tahtiin kuin kuusi vuotta sitten. Varmaan mukavaa vaimolle ja lapselle.
T. Ap ;)