Heitin äsken talviturkkini ja uin samalla puoleen väliin järveä ja takaisin ilman saunaa
M41
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mihin sää sen saunan jätit? Rannalle ruikuttamaan?
Aloituksestahan ilmeni ihan selvästi, että sauna jäi sinne puoliväliin järveä ja sitten ap ui ilman saunaa takaisin. Eli se on siellä järvellä nyt se sauna.
Vierailija kirjoitti:
Ilman uimahousuja?
No heh, uimahousut oli kyl täl kertaa :)
M41
Vierailija kirjoitti:
Mihin sää sen saunan jätit? Rannalle ruikuttamaan?
Kyseessä oli hoidettu uimaranta, jossa ei ollut saunaa.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman uimahousuja?
No heh, uimahousut oli kyl täl kertaa :)
M41
Höh, pilasit mun fantasiat. Olin juuri kuvittelemassa, miten nouset vedestä ylös ja minä olen siinä rannalla katsomassa...
Vierailija kirjoitti:
Typerää jättää rakennusjätettä järveen.
Ja ilmeisesti se ap:n talviturkkikin on nyt siellä järvessä luontoa pilaamassa. Tosi epäekologinen tuo ap.
Ilman uimahousuja?