Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni suuttui minulle?!

Vierailija
04.05.2016 |

Eli kaikki alkoi siitä kun luin netistä uutisen jossa joku pariskunta oli käynyt orpokodissa ja nainen oli ihmetellyt miksi vauvat ovat niin hiljaa ja hänelle kerrottiin että vauvat huutavat aikansa mutta kun tajuavat ettei kukaan tule heidän luokseen he ovat vain hiljaa.
Luin uutisen ollessani viimeisilläni raskaana ja päätin silloin kokeilla toimisiko tuo todella.
(Poika on nyt tasan viikon päälle kuukauden vanha)
Ystäväni oli eilen meillä kylässä ja poika alkoi itkeä kun oli herännyt. Ystäväni kysyi miksen mene vauvan luo ja kerroin uutisesta ja että aion tehdä näin. Ystäväni suuttui ja kävi itkemään?!?! Olen hänen mielestään hirveä äiti kun en heti hyppää kun vauva vähän inahtaa?
Mitä mieltä te olette? Ystäväni väittää että vauva saa traumoja tästä? Miten voisi kun eihän se edes muista tästä ajasta myöhemmin mitään.
Minusta tämä voi olla toimivakin ratkaisu sillä asumme kerrostalossa ja jos vauva oppii olemaan hiljaa niin ei häiritse naapureitakaan eikä meilläkään ole hermot ihan riekaleina kun ei tarvitse kuunnella jatkuvaa huutoa

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen hyysäys on muutenkin mennyt ihan sairaisiin mittasuhteisiin

Oot sairas!!

Vierailija
42/42 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä sanoa (olen 36/41), että aloituksen viimeinen kappale herättää vahvat provo-vibat. En sanoisi kuitenkaan 0/5 vaan ehkä 3/5, olihan minun pakko kirjoittaa varmuuden vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla