Sami Saikkonen rakastui 24 vuotta nuorempaan ja erosi – ”Tämän saa helposti näyttämään rumalta”
Tämä varmaan kiinnostaa miestenhaukkumishaluisia palstalaisia!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, taas. Uutinen tää olis, jos Saikkonen olis rakastunut saman verran vanhempaan naiseen.
Esim. Aira Samuliniin?
hyhyhyh kirjoitti:
Jos suhde kestää, niin mitenköhän 50 vuotias ja 74 vuotias toimii pariskuntana? Toinen on vielä nuori ja toinen papparainen. Elämässä voi tietenkin tapahtua mitä vaan, mutta jotenkin itseäni ällöttäisi olla vanhan miehen kanssa sängyssä. Hyi, puistatus! Ja toinen puistatus suhteen rumalle alulle!
Mulla on kaksi tuossa tilanteessa elävää työkaveria. Eivät ole kovinkaan tyytyväisiä. Vanhat miehet eläkkeellä, vaimot töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattitanssija painii fyysisesti vähän eri sarjassa kuin peruspertti.
Voi sillä Pertilläkin ammatti olla. Tanssi ei paljon kroppaan vaikuta, joten Pertillä voi olla miehekkäämpi vartalo.
Siis miten kolmekymppinen ihminen voi olla noin helvetin pihalla kaikesta?
Vain bodaus kehittää vartaloa tasapuolisesti. Tutkimusten mukaan naisbalettitanssijoilla on heikot lihakset; jopa heikommat kuin liikkumattomilla johtuen hoikkuusvaatimuksista.
Vartalon muoto tulee lihaksien koosta ja rasvaprosentista. Paritanssit eivät kehitä lihaksia ainakaan enempää kuin kävely tai juoksu, koska siinä vain tepastellaan paikallaan nopeasti, ja urheilullisemmat tanssit hyvin epätasapainoisesti ja rajallisesti, koska vastus on aina sama.
Toki jossain Disney-elokuvassa voi olla sulavia ja seksikkäitä bodaritanssijoita, joista tulee kaikenlaisia mielikuvia.
Olen harrastanut monia eri tansseja joten tiedän siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sillä Pertilläkin ammatti olla. Tanssi ei paljon kroppaan vaikuta, joten Pertillä voi olla miehekkäämpi vartalo.
Vain bodaus kehittää vartaloa tasapuolisesti. Tutkimusten mukaan naisbalettitanssijoilla on heikot lihakset; jopa heikommat kuin liikkumattomilla johtuen hoikkuusvaatimuksista.
Vartalon muoto tulee lihaksien koosta ja rasvaprosentista. Paritanssit eivät kehitä lihaksia ainakaan enempää kuin kävely tai juoksu, koska siinä vain tepastellaan paikallaan nopeasti, ja urheilullisemmat tanssit hyvin epätasapainoisesti ja rajallisesti, koska vastus on aina sama.
Toki jossain Disney-elokuvassa voi olla sulavia ja seksikkäitä bodaritanssijoita, joista tulee kaikenlaisia mielikuvia.
Laittaisitko linkkiä noihin tutkimuksiin? Kuulostaa nimittäin aika uskomattomalta. Baletti on todella rankka laji ja vaatii hyvää lihaskuntoa, mutta sen varmaan tiesitkin, jos olet useita tanssilajeja harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tuo tyyppi on homo.
Miksi sinulla on mielipide jonkun nevahöödin suuntautumisesta? Kaappihomo?
Mistä näitä tyttösiä piisaa että haluavat olla huomattavasti vanhemman äijän kanssa?
Kaksikymppisen voin helposti kuvitella menevän isänsä ikäisen (tai vanhemman) miehen mukaan-varsinkin jos on huonoja miessuhteita oman ikäisten kanssa takana niin vanhempi mies (yleensä erittäin hyväpuheinen ja oikeat "koukut" osaava) saa helposti polvet notkahtamaan. Ja uskomaan että ei sen entisen puolison kans mitään ollutkaan. Toisin sanoen elämänkokemusta on niukasti ja sinisilmäisyyttä sitäkin enemmän. Sitä ihmettelen miten helposti ne itseäni vanhemmat kääkät löytävät yhteistä (puhuttavaa ym) petipuuhien lisäksi. No eihän se rakkaus ikää katso. Kaikkea hyvää vaan.
Olikohan Saikkosen pariskunta jo muutenkin eroamassa vai olikohan yksin Samin päätös? Voiko noin vain "päästä käymään", jos avioliitossa eletään normaalia, tylsää arkea? Olen itse suvusta, jossa ei ole kukaan eronnut enkä tiedä yhtään eronnutta ex-paria. Ylipäätään, miten joku kehtaa? Jos olisin naimisissa, en ikinä kehtaisi sanoa miehelleni: "Tuotanoin, tapasin yhden miehen, jonka kanssa natsaa tosi hyvin ja mä haluaisin nyt vapauttaa itteni tästäliitosta ja lähteä etsimään onnea sen miehen kanssa...". Vai miten ihmiset muotoilee tuon? Siis miten kukaan kehtaa??
Saikkonen on erään tutun tuttu - emme suorastaan liiku samoissa piireissä, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän tämän jutun taustoista hieman enemmän kuin mitä hän kertoo näissä haastatteluissa. Sanotaan nyt vaikka niin, että olen saanut kuvan, että Saikkonen olisi oikeastaan halunnut sekä syödä kakun että säästää sen - yllättäen sekä vaimo että uusi rakastajatar eivät ihan diganneet ajatuksesta. Ex-vaimo tässä kuviossa on ainoa, jota sympatiseeraan, toivottavasti hän löytää elämäänsä vielä uuden rakkauden. Saikkosen ja tyttönsä ikäero ei ole se seikka, joka saa tilanteen näyttämään pahalta, vaan ihan muut seikat. Miltähän ex-vaimosta mahtaa tuntua lukea, kuinka "Saikkonen kertoo välillä todenneensa, että olisi hienoa, jos hän olisi tavannut Sonjan jo 20 vuotta sitten"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asiaa josta sä et tietäisi kaikkea? Sinähän se neuvot naisia pillunpesussakin, vaikket ole sellaista koskaan läheltä nahnyt saati koskenut :)
Vanhana tulee kuitenkin kaikkia sairauksia ja muisti heikkenee. Itse olen 51v. ja äitini 78v. On todella vaikeaa kuvitella että mieheni olisi 74v. Nuoren ihmisen on vaikeaa olla vanhuksen kanssa jolla kaikkea kremppaa ja ei jaksa oikein mitään ja levätä täytyy.
Muutenkin tunnen paljon ikäihmisiä ja kyllä sanoisin etten puolisoksi vanhusta huolisi.
Vaikka kunto olisi kuinka hyvä niin ei se kaikkia sairauksia estä.
Vierailija kirjoitti:
Likan äidin reaktio olisi kiva kuulla, onko vävyehdokas jopa vanhempi... Ei hyvää päivää.
Näitä on maailman sivu ollut, mutta kun se Kööpenhamina ei ole niinkuin ennen. Säälittäviä tyyppejä nämä esko salmiset, olli lindholmit, mikael jungnerit, sauli niinistöt... ei oo kaikki muumit laaksossa. Nuori tyttö on helppo hurmata, vanhalla äijällä on kokemusta ja kukkaro kunnossa. Tytöstä tuntuu että se on jumalainen tuo mies, i lav him foorevö
Vaikka olenkin sitä mieltä että Sauli Niinistö on todella paljon vanhemman oloinen kuin vaimonsa ulkoisesti, niin Niinistö jäi kuitenkin leskeksi ja suri vaimoaan oman kertomansa mukaan ( kirjassaan).
Eli sikäli puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Likan äidin reaktio olisi kiva kuulla, onko vävyehdokas jopa vanhempi... Ei hyvää päivää.
Näitä on maailman sivu ollut, mutta kun se Kööpenhamina ei ole niinkuin ennen. Säälittäviä tyyppejä nämä esko salmiset, olli lindholmit, mikael jungnerit, sauli niinistöt... ei oo kaikki muumit laaksossa. Nuori tyttö on helppo hurmata, vanhalla äijällä on kokemusta ja kukkaro kunnossa. Tytöstä tuntuu että se on jumalainen tuo mies, i lav him foorevö
Sonja Sorvolan vanhemmilla on myös iso ikäero, siksi hänestä oli varmaan luontevaa lähteä suhteeseen Samin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhana tulee kuitenkin kaikkia sairauksia ja muisti heikkenee. Itse olen 51v. ja äitini 78v. On todella vaikeaa kuvitella että mieheni olisi 74v. Nuoren ihmisen on vaikeaa olla vanhuksen kanssa jolla kaikkea kremppaa ja ei jaksa oikein mitään ja levätä täytyy.
Muutenkin tunnen paljon ikäihmisiä ja kyllä sanoisin etten puolisoksi vanhusta huolisi.
Niinpä. Tulee joskus mieleen Lipposen pariskunta, joiden parisuhde alkoi vähän samalla tyylillä. Valta ilmeisesti kiehtoi niin kovasti. Nyt Paavo on 78v ja ilmeisesti sairastelee kovasti. Päivi on 52v ja todennäköisesti hyvässä kondiksessa työelämässä.
Olen itse myös lähellä viittäkymppiä ja kyllä oudolta tuntuisi, jos kotona haahuilisi 8-kymppinen mies. Väkisinkin joutuu omaishoitajan rooliin. Eihän sitä elämästä koskaan mitään tiedä, mutta älkää nuoret likat sortuko tuohon kuvioon! Neuvoo tämä täti :))
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunut miksi kahden aikuisen ihmisen elämä kuuluisi muille. En koskaan ja täälläkin jaksetaan suu vaahdossa jauhaa muiden ihmisten elämästä yötä päivää. Mua asia ei hetkauta eikä kuulu millään tavalla ja toivon kaikkea hyvää.
Näyt itse suu vaahdossa kommentoivan. Jos ei kiinnostaisi et vaivautuisi lukemaan tai postaamaan.
Hohhoijaa, taas. Uutinen tää olis, jos Saikkonen olis rakastunut saman verran vanhempaan naiseen.