Sami Saikkonen rakastui 24 vuotta nuorempaan ja erosi – ”Tämän saa helposti näyttämään rumalta”
Tämä varmaan kiinnostaa miestenhaukkumishaluisia palstalaisia!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
hyhyhyh kirjoitti:
Jos suhde kestää, niin mitenköhän 50 vuotias ja 74 vuotias toimii pariskuntana? Toinen on vielä nuori ja toinen papparainen. Elämässä voi tietenkin tapahtua mitä vaan, mutta jotenkin itseäni ällöttäisi olla vanhan miehen kanssa sängyssä. Hyi, puistatus! Ja toinen puistatus suhteen rumalle alulle!
Mulla on kaksi tuossa tilanteessa elävää työkaveria. Eivät ole kovinkaan tyytyväisiä. Vanhat miehet eläkkeellä, vaimot töissä.
Ja kun naiset vihdoin pääsevät eläkkeelle ovat miehet jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Saikkonen on erään tutun tuttu - emme suorastaan liiku samoissa piireissä, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän tämän jutun taustoista hieman enemmän kuin mitä hän kertoo näissä haastatteluissa. Sanotaan nyt vaikka niin, että olen saanut kuvan, että Saikkonen olisi oikeastaan halunnut sekä syödä kakun että säästää sen - yllättäen sekä vaimo että uusi rakastajatar eivät ihan diganneet ajatuksesta. Ex-vaimo tässä kuviossa on ainoa, jota sympatiseeraan, toivottavasti hän löytää elämäänsä vielä uuden rakkauden. Saikkosen ja tyttönsä ikäero ei ole se seikka, joka saa tilanteen näyttämään pahalta, vaan ihan muut seikat. Miltähän ex-vaimosta mahtaa tuntua lukea, kuinka "Saikkonen kertoo välillä todenneensa, että olisi hienoa, jos hän olisi tavannut Sonjan jo 20 vuotta sitten"?
Ai kun Sonja oli n. 5v?
Kiinnostava käänne - kaikella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai, luulin tähän asti, että Sami on homo :D
Tämä tuli yllätyksenä
Mulle tulee yllätyksenä että joku vuonna 2021 ajattelee että tanssivan miehen on oltava homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä haittaa mua ollenkaan, siinäpähän rakastuu.
Entä sitten, kun miehesi tekee saman. Ei kyllä haittaa sua ollenkaan, siinäpähän rakastuu?
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli yllätyksenä
Mulle tulee yllätyksenä että joku vuonna 2021 ajattelee että tanssivan miehen on oltava homo.
Steppaava menninkäinen ainakin on!
Hurmaava pari! Lahjakkaita näyttelijöitä ja tanssijoita. Toivon sydämestäni että Sami toipuu hyvin eikä ole liian pahasti loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli yllätyksenä
Mulle tulee yllätyksenä että vielä vuonna 2021 joku suoraan olettaa että tanssiminen on se mikä saa jonkun epäilemään miehen olevan homo. Eiköhän tuohon epäilykseen vaikuta enemmän koko olemus, hunkseista taitaa suurin osa olla heteroita eikä se ketään ihmetytä.
Lisäksi jos aikoo vedota "current yeariin" kannattaa katsoa minä vuonna kommentti on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli yllätyksenä
Jotenkin Uotisen näköinen.
Mikähän sille opetettavalle tuli? Kymmenien vuosien kokemus lentämisestä ja crash. Jotain rokotteen aiheuttamaa sairauskohtausta kuten veritulppa aivoissa tai äkillinen sydänlihastulehdus?
Tämähän on se salkkareiden huumediileri Jasu.
Yllätyin että on noinkin ikäisensä näköinen mies tanssijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä julkkis tuo edes on?
Näytteli joskus salkkareissa huumediileriä.
Taidan olla vanha kun muistan Salin ysärisarjoista enkä mitään salkkarien Jasua. Joka tapauksessa komea, sielukas ja fiksu mies, toivon hänelle kaikkea hyvää ja pikaista toipumista.
Googletin tuon Sonjan kuvia ja eipä kyllä edes näytä 24-vuotiaalta. Olisin ulkonäön perusteella ajatellut hänet n. 35-vuotiaaksi. Ehkä hän on ikäistään kypsempi myös henkisesti. Todennäköisesti onkin.
Vaimo varmaan ainakin loukkaantunut .Toivottavasti selviää.
no, ei tuu eroa. Koska tuollaiset nuoret naiset pitävät mieluummin itseensä seonneen ukon, joka ei takuuvarmasti enää juoksentele toisten perässä. Paljon itseä vanhempi mies tuskin pettää tai ainakaan jättää enää toisen takia. Onhan näitä ollut montakin julkisuudessa. Onneksi on sitten myös Katri Helena. Tosin Katrilla ja hänen nykyisellä , paljon nuoremmalla kumppanillaan ei ollut mitään vakisuhdetta, kun alkoivat olemaan, tietääkseni.
Mutta kyllä minustakin mies voisi myöntää, että tulipa nyt petettyä ex:n luottamus. Sarasvuo jätti pitkän suhteensa heti kun sai kuningattaren. Samoin se rokkimies, kun sai näyttelijätärkuningattaren ja ties mitä näitä on. Voisivat edes sanoa jotain kaunista ex:istään, joiden avulla varmasti ovat omaa uraansa luoneet, kuten myös Mikko K, jonka ex-vaimo on kasvattanut myös hienot tyttäret. Outoja uusia suhteita, jos niissä ei voi edes kiitosta ex:lle antaa. Miehistä ei näköjään ole vain lähtemään muka niin huonosta suhteesta ennen kuin uusi pesä on varmistettu. Se on säälittävää touhua. Vaikka sanoihan se rokkari, että kyllä hänellä oli aivan hyvä suhde se entinenkin. Mutta niin oli vain vietävissä. Nuo naiset minua myös ärsyttävät: onko kaunista mennä suhteeseen varatun miehen kanssa?
Mikäköhän tämän pariskunnan tilanne on? Luin Saikkosen haastattelun Hesarista eikä missään mainittu Sonjaa tai viitattu parisuhteeseen.
Tämä tuli yllätyksenä