Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, miksi sinulle ei kelpaa kuka tahansa?

Vierailija
03.05.2016 |

Niin. Miksi et anna mahdollisuutta vaikka sille naapurin Villelle, joka asuu vieläkin vanhempiensa luona ja on käynyt amiksen autolinjan. Hän voisi olla vaikka minkälainen kultakimpale: auttaa vanhempia kodinhoidossa ja säästää töistä rahaa omaan asuntoon.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi syödä kuivaa tylsää näkkileipää kun voisin syödä tuoretta herkullista ruisleipää?

Ohis, mutta näkkileipä on ihanaa! Varsinkin kun täyttää ne koloset voilla.. :P

Niinpä! Joillekin se näkkileipä on parasta kuten se villekin voi olla, mutta kaikkien maku ei ole sama 😊

Vierailija
42/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin kolmekymppisenä ikisinkkuna voisin melkeinpä kenet tahansa kelpuuttaa. Ei olisi väliä vaikka meillä ei olisi paljon yhteistä tai emme viehättäisi toisiamme fyysisesti. Voisipa lyödä homoksi haukkuville kavereille luun kurkkuun ja eihän sitä ikinä tiedä vaikka tulos olisi oikeasti positiivinen.

Toki itsestänihän tämä ei ole kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska parisuhde on minulle asia, johon ryhdyn vain kun löydän kumppanin jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. En ole koskaan seurustellut, sillä en pidä parisuhdetta parisuhteen vuoksi tärkeänä. En ole etsimässä sängynlämmittäjää tai kotityö apua, vaan sieluntoveria jonka kanssa tutkia elämää. Minua ei myöskään haittaa vaikka sellaisen löytämiseen menisi kauan, tai olisi jopa aivan mahdotonta, sillä viihdyn aivan hyvin yksin koska mitään parempaa en ole koskaan kokenut.

Vierailija
44/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama "kuka tahansa":

- mies jonka kirjoitus tyyli on tällainen mutta kaikille täytyy antaa tilaisuus eikö niin ei varmasti ole haittaa jos älykkyys osa määrä on pienempi kuin kengän numero rakkaus ei vaadi mitään kriteereitä ja avo hoito potilaat ovat hyviä kumppaneita ja isä ehdokkaita

- miehet, joiden elämän tärkein ja kaiken edelle menevä asia on alkoholi tai päihteet

- miehet, joilla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja 

Ohis, mutta onko edes mahdollista että älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengännumero? :D Silloin on varmaan kyseessä jo ameeba...

Ei tietenkään kirjaimellisesti,muistaakseni jos ÄO on alle 50,luokitellaan kehitysvammaiseksi.

Kuvaannollisesti käytettynä tuo on oikein hyvä ilmaisu.

Tulee mieleen kohtaus Ihmemaa Oz elokuvasta:

Dorothy:"Jos sinulla ei ole aivoja,kuinka voit puhua?"

Linnunpelätti:"Monet ihmiset,joilla ei ole aivoja,ovat kauhean kovia puhumaan."

Vierailija
45/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin kolmekymppisenä ikisinkkuna voisin melkeinpä kenet tahansa kelpuuttaa. Ei olisi väliä vaikka meillä ei olisi paljon yhteistä tai emme viehättäisi toisiamme fyysisesti. Voisipa lyödä homoksi haukkuville kavereille luun kurkkuun ja eihän sitä ikinä tiedä vaikka tulos olisi oikeasti positiivinen.

Tuskin olisit onnellinen jonkun ärsyttävän akan kanssa jonka kanssa sinulla ei olisi juuri mitään yhteistä.

Ei se melan uittaminen niin kivaa ole. Paljon mieluummin siitä vaikka maksaa kerran viikossa 100 euroa thaihierojalle.

Vierailija
46/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan suomelle.

Vierailija
47/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisit onnellinen jonkun ärsyttävän akan kanssa jonka kanssa sinulla ei olisi juuri mitään yhteistä.

Ei se melan uittaminen niin kivaa ole. Paljon mieluummin siitä vaikka maksaa kerran viikossa 100 euroa thaihierojalle.

Ei sitä tiedä. Olen tullut toimeen naisten kanssa, jotka ovat kanssani lähes vastakohtia. Eivät olleet mitenkään ärsyttäviä.

Vierailija
48/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä te oottee nyrpeetä sakkia :( Minä oon mielestäni ihan mukava vaikken mikään prinssi uljas ulkonäöölisesti ookaan ja voin kertoa että pöksyissä toden totta on 22 senttinen mela, jolla tyydytän naisen! Jos sellaisen saisin.. minä ihan oikeasti säästän omaan asuntoon ja vanhemmatkin tykkään kun autan kotitöissä.

-ap (eli Ville)

Kuules nyt Ville,sä lähestyt asiaa väärästä näkökulmasta.Sun kuuluisia ajatella,että haluat löytää ihanan naisen,josta tykkäät ja joka tykkää susta.Jos ajattelet,että jonkun pitäisi alkaa seurustella kanssasi vain siksi että " hänelle kelpaa kuka vaan",se kertoo huonosta itsetunnosta.Ja se on turn off.Joten sillä ei ole merkitystä onko melasi 2cm,22cm vai 202cm,epätoivoisuus ja itsekunnioituksen puute karkoittaa naiset hyvin tehokkaasti.Yritä tehdä asioita joissa olet hyvä,saada onnistumisen kokemuksia ja sitä kautta itsevarmuutta.Ajattele,että yrität tutustua sinua kiinnostaviin naisiin,hyvällä tuurilla se johtaa suhteeseen,mutta jos ei,uutta matoa koukkuun!

Palstalla ruikuttamalla et ainakaan naista saa,se on varma.

Vierailija
49/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minä en ole puolisolleni kuka tahansa, joka nyt vain sattui olemaan naapurissa saatavilla.

T. Ville

Vierailija
50/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti minä en ole puolisolleni kuka tahansa, joka nyt vain sattui olemaan naapurissa saatavilla.

T. Ville

Miksi sitten otsikossa ihmettelet,miksi useimmat sinkut eivät tee niin?Jos olisin sinkku,toivoisin löytäväni miehen,joka vie jalat alta,en "kunhan nyt joku on"-tyyppistä miestä.

Nyt Ville aloitat sen egonrakennuksen,niin kyllä niitä naisia löytyy.

Vierailija
51/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituinen ajatus, että kenen tahansa pitäisi kelvata elämänkumppaniksi. Kyllä siinä täytyy olla aika vahva molemminpuolinen kiinnostus ja välittäminen, että jaksaa toista pidempään katsella ja hyväksyä kaikkine vikoineen, joita on jokaisella. Olen minä sinänsä mahdollisuuden antanut sellaisille, jotka ovat osoittaneet kiinnostuksensa jotenkin vakavasti otettavalla tavalla. Mutta ei kaikista vain voi kiinnostua, ja yleensä se miesten kiinnostuskin liittyy vain ulkonäköön.

Pitääkö tästä nyt mennä soittamaan kaikkien naapurien ovikelloa ja kysyä asuuko täällä joku Ville vanhempineen?

Vierailija
52/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ville

Miksi sitten otsikossa ihmettelet,miksi useimmat sinkut eivät tee niin?Jos olisin sinkku,toivoisin löytäväni miehen,joka vie jalat alta,en "kunhan nyt joku on"-tyyppistä miestä.

Nyt Ville aloitat sen egonrakennuksen,niin kyllä niitä naisia löytyy.

Tuo Ville ei ollut minä, vaan joku muu ville

-ap

Vierailija
53/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Ville on varattu. No en mä siltikään ehkä sen kanssa.

Vierailija
54/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä. Olen tullut toimeen naisten kanssa, jotka ovat kanssani lähes vastakohtia. Eivät olleet mitenkään ärsyttäviä.

Et taatusti tule kenen tahansa naisen kanssa niin hyvin toimeen, että haluaisit muuttaa hänen kanssaan yhteen ja jakaa elämäsi.

Vierailija
55/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taatusti tule kenen tahansa naisen kanssa niin hyvin toimeen, että haluaisit muuttaa hänen kanssaan yhteen ja jakaa elämäsi.

Tämä on varmasti totta, mutta uskoisin kuitenkin toimeentulevani suurimman osan naisista kanssa. Muutenkin olisi kiva edes kokea, ei tämä elämä näinkään kovin hienoa ole.

Sanotaan siis, että 85% kanssa olisin valmis kokeilemaan.

100% naisista vain ei ole valmis kanssani kokeilemaan.

56/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta, mutta uskoisin kuitenkin toimeentulevani suurimman osan naisista kanssa. Muutenkin olisi kiva edes kokea, ei tämä elämä näinkään kovin hienoa ole.

Sanotaan siis, että 85% kanssa olisin valmis kokeilemaan.

100% naisista vain ei ole valmis kanssani kokeilemaan.

Yleensä parisuhteet alkaa kiinnostuksesta tiettyä tyyppiä kohtaan,ihastuksesta,rakastumisesta.Ne eivät ala siitä "no jaa,eipä tuo ole hääppöinen mutta olisi kiva kokeilla miltä tuntuu seurustella/asua yhdessä".

Sinulla on väärä lähestymistapa koko hommaan,siksi 100% naisista vain ei ole valmis  kokeilemaan kanssasi yhtään mitään.Jokainen haluaa olla erityinen sille toiselle osapuolelle,ei vain jokin "kokeilu".

57/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että pitää olla tiettyjä rajoituksia että olisi enemmän hyviä puolia kuin huonoja puolia. Esim jos ei rajoita edes tauteja pois, niin voisi saada tartunnan ja sairastua itsekkin. Toisekseen olisi pakko rajoittaa lapset pois, koska en halua hoitaa toisten lapsia. Kolmanneksi olisi pakko laittaa joku ikäraja, ettei nyt ihan miten paljon tahansa ikäeroa. jne. Kyllä tuonkin jälkeen kuitenkin "kelpaisi" valtava enemmistö, jos vaan itse kelpaisi takaisin jollekkin. Paljon enemmän rajoittaa se etten itse kelpaa kenellekkään.

Vierailija
58/125 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä kannattaisi kysyä vain miehiltä? Naiset saavat suuren osan parisuhteen eduista sinkkunakin. Miehet eivät saa mitään sinkkuna ja naisilla on aina samat vastaukset; "ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa" tai "miksi haluaisin miestä vaivoiseksi" lässynlässyn.

59/125 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Eikö tätä kannattaisi kysyä vain miehiltä? Naiset saavat suuren osan parisuhteen eduista sinkkunakin. Miehet eivät saa mitään sinkkuna ja naisilla on aina samat vastaukset; "ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa" tai "miksi haluaisin miestä vaivoiseksi" lässynlässyn.

Minusta hyvin näkee ihmisistä kenellä on tiettyjä rajoituksia miten valikoivia naiset ovat. Verrataan vaikka miehiä ja naisia tässä:

Naiset:

Haaveilevat komeasta tv-juontajasta ja ei oikein muut edes kiinnosta.

Mies:

Flirttailee kaikille naisille ja olisi kiinnostunut kenestä tahansa.

60/125 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Haluaisitko vähän avata aivoituksiasi? Mitä ovat nämä "parisuhteen edut joita naiset saavat sinkkunakin ja miehet eivät"? Ja mitä ihmeen järkeä olisi kysyä miehiltä,"Miksi et huoli ketä tahansa",jos sinun mukaasi miehet ovat ihme reppanoita,jotka eivät sinkkuna "saa mitään",silloinhan sitä on tilanteessa jossa kelpaa mikä vaan.Tietenkin Ap kysyi naisilta,koska hän on mies ja naista vailla.