Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, miksi sinulle ei kelpaa kuka tahansa?

Vierailija
03.05.2016 |

Niin. Miksi et anna mahdollisuutta vaikka sille naapurin Villelle, joka asuu vieläkin vanhempiensa luona ja on käynyt amiksen autolinjan. Hän voisi olla vaikka minkälainen kultakimpale: auttaa vanhempia kodinhoidossa ja säästää töistä rahaa omaan asuntoon.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun minulle ei kaveriksikaan kelpaa kuka tahansa. Ihmisen pitää olla mukava ja miellyttävä, sekä parisuhteen osalta vielä fyysisesti puoleensavetävä.

No mistä tiedät että Ville ei ole mukava ja miellyttävä? Tai fyysisesti puoleensavetävä, ethän sinä ole nähnyt Villeä alasti, joten miten voit tietää?

Jos mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä vaatteet päällä, en tosiaan välitä nähdä häntä ilman vaatteitakaan.

Mutta sillähän voi olla pöksyissä vaikka minkälainen jättimela!

Vierailija
22/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun minulle ei kaveriksikaan kelpaa kuka tahansa. Ihmisen pitää olla mukava ja miellyttävä, sekä parisuhteen osalta vielä fyysisesti puoleensavetävä.

No mistä tiedät että Ville ei ole mukava ja miellyttävä? Tai fyysisesti puoleensavetävä, ethän sinä ole nähnyt Villeä alasti, joten miten voit tietää?

Miehen pitää olla puoleensavetävä ihan vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi et anna mahdollisuutta vaikka sille naapurin Villelle, joka asuu vieläkin vanhempiensa luona ja on käynyt amiksen autolinjan. Hän voisi olla vaikka minkälainen kultakimpale: auttaa vanhempia kodinhoidossa ja säästää töistä rahaa omaan asuntoon.

Miksi kenellekään pitäisi kelvata kuka tahansa? 

Vierailija
24/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta on tosi outoa, että Ville asuu vielä vanhempiensa luona ja muka säästää rahaa omaan asuntoon! Joopajoo, sillä on salettiin jotain mielenterveysongelmia.

Vierailija
25/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä vaatteet päällä, en tosiaan välitä nähdä häntä ilman vaatteitakaan.

Mitä sitten? Se on ihan se ja sama mikä mela siellä housuissa on jos mies ei ole muuten miellyttävä.

Vierailija
26/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mulla ei ole pöksyissä messuhallia. Joten ihan sama, vaikka Villellä olisi pöksyissään norsun kärsä, jos Ville ei ole muuten fyysisesti puoleensavetävä.

Vierailija
27/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen itsekunnioitus lienee suurimmalla osalla naisista. Siihen liittyy riman asettaminen ainakin jonkin verran korkeammalle kuin ihan maahan.

Vierailija
28/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä ole kysymys.

Nuorempana minulla oli ehkä vielä jotain standardeja, mutta kyllä nuo ovat pikkuhiljaa karisseet pois. Nykyään toivoisi vain, että toinen olisi kiva ja tykkäisi takaisin.

Ongelma on vain, että minä en kelpaa kellekään.

Olen ehkä siis se naapurin Ville.

Olen kuka tahansa.

Vierailija
29/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mulla ei ole pöksyissä messuhallia. Joten ihan sama, vaikka Villellä olisi pöksyissään norsun kärsä, jos Ville ei ole muuten fyysisesti puoleensavetävä.

*REPS*

t. talousnakki Kalle

Vierailija
30/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se nyt säälittävää,että "kelpuuttaa" kenet tahansa mieluummin kun on yksin.Tai tekeväthän jotkun niinkin,kun eivät osaa olla itsekseen.Yleensä parisuhteen syntymiseen vaikuttaa kuitenkin ainakin:se että kumppaniehdokas miellyttää omaa silmää,se että kahden ihmisen välillä on kemiaa,ja se että on edes joitain yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
31/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Ville ei ole koskaan sanonut ainoatakaan asiaa, joka minusta olisi kiinnostava. Ville ei harrasta sellaisia asioita, jotka minua kiinnostaisivat, eikä minun harrastukseni taatusti kiinnosta Villeä. Myöskin Villen ulkonäkö kertoo siitä, että hän ei piittaa terveellisestä elämäntavasta. Meillä ei ole Villen kanssa mitään yhteistä.

Vierailija
32/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa niille, joista olen kiinnostunut. Kelpaan kyllä kaveriksi ja seuralaiseksi johonkin illanviettoon ja teatteriin, minua pidetään mukavana ja kauniina seurana. Seksiin ja mihinkään läheiseen suhteeseen en sitten kelpaakaan.

Ja miksi tyytyisin sellaiseen, josta en ole kiinnostunut. Mieluummin olen yksin.

Vierailija
33/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä te oottee nyrpeetä sakkia :( Minä oon mielestäni ihan mukava vaikken mikään prinssi uljas ulkonäöölisesti ookaan ja voin kertoa että pöksyissä toden totta on 22 senttinen mela, jolla tyydytän naisen! Jos sellaisen saisin.. minä ihan oikeasti säästän omaan asuntoon ja vanhemmatkin tykkään kun autan kotitöissä.

-ap (eli Ville)

Vierailija
34/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi syödä kuivaa tylsää näkkileipää kun voisin syödä tuoretta herkullista ruisleipää?

Vierailija
35/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä te oottee nyrpeetä sakkia :( Minä oon mielestäni ihan mukava vaikken mikään prinssi uljas ulkonäöölisesti ookaan ja voin kertoa että pöksyissä toden totta on 22 senttinen mela, jolla tyydytän naisen! Jos sellaisen saisin.. minä ihan oikeasti säästän omaan asuntoon ja vanhemmatkin tykkään kun autan kotitöissä.

-ap (eli Ville)

Minäpä osaan tyydyttää itseni ihan itsekin. En todellakaan välitä katsoa melaasi aamiaista syödessäni, vanhempieni luona, iltakävelyllä, keskustellessani kanssasi lomasuunnitelmista, istuessasi kanssasi bussissa tai lentokoneessa, kauppakeskuksessa jne jne. Kun luovun sinkkuudestani, en luovu siitä melan takia. En sinun melasi enkä kenenkään muunkaan melan.

Vierailija
36/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä nykyisin parisuhteessa mutta pakko kommentoida.

En olisi koskaan alkanut parisuhteeseen, jos en olisi rakastunut. Minusta se on siinä vähän niinkuin ideana.

Jos en rakastu enkä rakasta sitä naapurin villeä, niin minkä ihmeen takia hänen pitäisi minulle "kelvata"? Eihän sitä nyt jokaiseen vastaantulijaan voi rakastua :D

Vierailija
37/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap (eli Ville)

Sori, mutta mikään mela ei kiihota, jos se ei ole kiinni älykkäässä ja persoonallisessa miehessä. Pelkkä asunto ja ruohonleikkuu ei ole kiinnostavaa.

Vierailija
38/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt, ap on vähän yksinkertainen.

Vierailija
39/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi syödä kuivaa tylsää näkkileipää kun voisin syödä tuoretta herkullista ruisleipää?

Ohis, mutta näkkileipä on ihanaa! Varsinkin kun täyttää ne koloset voilla.. :P

Vierailija
40/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden sinkkuna, teini-ikäiset lapset. Tiedän, etten halua enää mitään kotileikkejä, johon kuuluu mies saman katon alle. Voin seurustella ,tai voisin, mutta ikäiseni miehet haluavat naisen luokseen asumaan ja jakamaan kotitöitä. Yhtälö on siis mahdoton ratkaista.