Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, miksi sinulle ei kelpaa kuka tahansa?

Vierailija
03.05.2016 |

Niin. Miksi et anna mahdollisuutta vaikka sille naapurin Villelle, joka asuu vieläkin vanhempiensa luona ja on käynyt amiksen autolinjan. Hän voisi olla vaikka minkälainen kultakimpale: auttaa vanhempia kodinhoidossa ja säästää töistä rahaa omaan asuntoon.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään olla sinkku enkä halua parisuhteeseen. :)

Vierailija
2/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oman arvoni. Ja siksi toisekseen olen heteromies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan ihmisen jonka kanssa tulen hyvin toimeen ja jaksan siten katsella häntä nurkissani.

Vierailija
4/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä keneen hyvänsä? Ei useimmat parisuhteessa olijatkaan ihan ensimmäisen vastaantulijan kanssa ole yleensä alkaneet seurustelemaan. Ja voihan toki jollain niin löyhät kriteerit olla, mutta miksi minulla pitäisi myös olla?

Vierailija
5/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, muotoillaan sitten toisin: sinä sinkkuHETERONAINEN joka HALUAT parisuhteen, miksi sinulle ei kelpaa kuka tahansa?

-ap

Vierailija
6/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan ihmisen jonka kanssa tulen hyvin toimeen ja jaksan siten katsella häntä nurkissani.

Miksi et tulisi naapurin Villen kanssa toimeen? Oletko antanut hänelle mahdollisuuden?

Vierailija
7/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun minulle ei kaveriksikaan kelpaa kuka tahansa. Ihmisen pitää olla mukava ja miellyttävä, sekä parisuhteen osalta vielä fyysisesti puoleensavetävä.

Vierailija
8/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä keneen hyvänsä? Ei useimmat parisuhteessa olijatkaan ihan ensimmäisen vastaantulijan kanssa ole yleensä alkaneet seurustelemaan. Ja voihan toki jollain niin löyhät kriteerit olla, mutta miksi minulla pitäisi myös olla?

Ei nyt välttämättä ensimmäinen vastaantulija, mutta miksi et edes anna mahdollisuutta naapurin Villelle? Oletko yrittänyt edes tutustua? Oletko tehnyt aloitetta? Jos et, miksi? Odotatko että prinssi uljas tulee ja hakee ovelta?

Vierailija
9/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelpaa kenellekään

Vierailija
10/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sinkku, mutta olin 28-vuotiaaksi asti. Paljon oli miespuolisia kavereita, mutta suhteeseen tarvitaan muutakin kuin sisarellisia/veljellisiä fiiliksiä.

Vierailija
11/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun minulle ei kaveriksikaan kelpaa kuka tahansa. Ihmisen pitää olla mukava ja miellyttävä, sekä parisuhteen osalta vielä fyysisesti puoleensavetävä.

No mistä tiedät että Ville ei ole mukava ja miellyttävä? Tai fyysisesti puoleensavetävä, ethän sinä ole nähnyt Villeä alasti, joten miten voit tietää?

Vierailija
12/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tulisi naapurin Villen kanssa toimeen? Oletko antanut hänelle mahdollisuuden?

Jos naapurin Villen kanssa juttelee (kuten yleensä väistämättä tapahtuu jos ei sitten asuta kerrostalossa, missä naapurien kanssa ei keskustella) niin aika äkkiä hänestä näkee onko hän mukavaa seuraa vai ei.

Vierailija
13/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama "kuka tahansa":

- mies jonka kirjoitus tyyli on tällainen mutta kaikille täytyy antaa tilaisuus eikö niin ei varmasti ole haittaa jos älykkyys osa määrä on pienempi kuin kengän numero rakkaus ei vaadi mitään kriteereitä ja avo hoito potilaat ovat hyviä kumppaneita ja isä ehdokkaita

- miehet, joiden elämän tärkein ja kaiken edelle menevä asia on alkoholi tai päihteet

- miehet, joilla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja 

Vierailija
14/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi.

Vierailija
15/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tiedät että Ville ei ole mukava ja miellyttävä? Tai fyysisesti puoleensavetävä, ethän sinä ole nähnyt Villeä alasti, joten miten voit tietää?

Vaaditaanko fyysisen puoleensavetävyyden toteamiseen muka alastomuus? Yleensä sen näkee jo ihan naamasta ja yleisestä olemuksesta. Sukupuolielimet taas ovat sangen rumia näkyjä niin miehillä kuin naisilla.

Vierailija
16/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama "kuka tahansa":

- mies jonka kirjoitus tyyli on tällainen mutta kaikille täytyy antaa tilaisuus eikö niin ei varmasti ole haittaa jos älykkyys osa määrä on pienempi kuin kengän numero rakkaus ei vaadi mitään kriteereitä ja avo hoito potilaat ovat hyviä kumppaneita ja isä ehdokkaita

- miehet, joiden elämän tärkein ja kaiken edelle menevä asia on alkoholi tai päihteet

- miehet, joilla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja 

Ohis, mutta onko edes mahdollista että älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengännumero? :D Silloin on varmaan kyseessä jo ameeba...

Vierailija
17/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun mietin viimeisimpiä nettideittejä...

1. Ylipainoa huomattavasti enemmän kuin kuvassa. 2. Mielenterveysongelmia. 3. Alko maistuu turhankin paljon vaikka itse vähättelee. 4. Entisistä suhteista katkeroitunut, kaikkia kohtaan kyyninen ja epäluuloinen.

Että jos tarjolla on tuollaista, niin taidan valita yksinolon ;)

Vierailija
18/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihan okei olla sinkku . Viihdyn omissa oloissani, ja varmaan vaan ärsyyntyisin jos Ville tuossa sivussa koko ajan lärpättäisi jotakin. 

Vierailija
19/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä vaatteet päällä, en tosiaan välitä nähdä häntä ilman vaatteitakaan.

Vierailija
20/125 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naapurin Villelle kelpaa vain se isotissinen bimbo-blondi.