Minkäikäiset miehet/naiset ovat sinusta eniten kiinnostuneita?
Ja minkäikäinen itse olet?
Kommentit (31)
Olen huomannut, että välillä ihan teinipojatkin katselee. Mutta useimmiten miehet ovat jotain 20-40- vuotiaita. Eniten iskuyrityksiä tulee 23-28-vuotiailta . Tuohon ikähaarukkaan kuuluu myös miesystäväni.
33v nainen
Miesten ikä nousee samaan tahtia kuin omakin ikä. Nyt katsoo 45-60-vuotiaat.
Joskus 37-vuotiaana havahduin siihen, että nuoret miehet eivät minua huomaa. Aina joku puumanhakija on liikkeellä, mutta noin yleisesti.
N48
Noin 40-60 v. miehet, ja 25-50v. naiset. Tässä on ehkä sellainen harha, että näiden ikäluokkien kanssa tykkään myös itse flirttailla, niin ehkä multa jää joidenkin yritykset huomioimatta.
N 31, (naimisissa 45v. miehen kanssa.)
Mitä treffipyyntöihin tulee, niin 20-40+. Tuon ikäisiä miehiä tunnen, joten nähtävästi laidasta laitaan. Olen aika avoin etten tuomitse tai suhtaudu eri lailla pelkän iän perusteella. Se varmaan vaikuttaa.
N28
Ainoa nainen, joka musta on koskaan kiinnostunut, on 50+v pubiruusu
M26
Ei minkäänikäiset, ei ole olleet ikinä. Ihan näin vaan kontrastina, jos joku lukija luulee että kaikilla on ihailijoita.
N36
Vierailija kirjoitti:
Ainoa nainen, joka musta on koskaan kiinnostunut, on 50+v pubiruusu
M26
Siltikin enemmän mitä mulla.
M27
Ei varmaan minkään ikäiset, tai eivät ainakaan millään lailla osoita kiinnostusta
N22
Vähän kaiken ikäiset. Olen todella pitkä 33v nainen ja minusta kiinnostuneet miehet ovat itsekin pitkiä. Ehkä hieman enemmistönä nuoremmat miehet mutta kyllä niitä pitkiä löytyy yli viisikymppisistäkin.