Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
81/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan on oikeasti tehnyt klinikalle mitään ilmoitusta. Kyllä klinikoilla Suomessa varmasti ymmärretään blogin pitäjän kaltaisten henkilöiden hoitoihin liittyvät ongelmat. Lääkärit ottavat huomioon syntyvän lapsen edun. Psykiatrit taitavat lähes poikkeuksetta antaa hoitoja puoltavan lausunnon. Rahanahneuksissaan klinikat tuskin blogin pitäjän kaltaisia henkilöitä haluavat hoitaa...

Somessa voidaan mistä tahansa asiasta kirjoittaa mitä tahansa, totta tai ei.

Vierailija
82/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bloggaaja etsii aina syyn itsensä ulkopuolelta. Muka painostakaan ei muuten ikinä ole klinikalla sanottu mitään, mutta nyt jonkun ilmiannon perusteella lääkäri puuttui asiaan. Hohhoijaa. Jännä, että on valmis haaskaamaan 20 000 euroa hoitoihin, muttei saa itseään hoitojen vaatimien painoindeksirajojen sisäpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemminhan oli suoraan blogiin kirjoittanut, että lääkäri oli todennut, että ei se paino ole bloggaajan kohdalla niin kilolleen, koska ovat tuoneet niin paljon rahaa klinikalle ;)

Vierailija
84/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveena vauva.16. kesäkuuta 2016 klo 10.24

Mun lääkäri kyllä ihan itse on kertonut mukevansa mun blogia ! Että kai niilläkin vapaa aikaa on ? ;))

Vierailija
85/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveena vauva.16. kesäkuuta 2016 klo 10.24

Mun lääkäri kyllä ihan itse on kertonut mukevansa mun blogia ! Että kai niilläkin vapaa aikaa on ? ;))

No on aika outo lääkäri sitten kyllä. Jos olisin lääkäri, ja lukisin noista lääkeväärinkäytöksistä ja itsemurhayrityksistä, niin en lähtisi kyllä hoitamaan tyyliin ainakaan saman vuoden sisään, enkä ihan toisenkaan...

Vierailija
86/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse oli aikeissa odottaa ensi kevääseen alunperin. Mutta nyt 6kk on maailmanloppu

Vierailija
87/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon tapahtumat ja mielialat vaihtelevat enemmän kuin monella parissa vuodessa.

Vierailija
88/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, jos muka ei aiemmin ole lääkärit painosta(kaan) huomauttaneet. Ehkä nyt voisi silti jättää tuon marttyyrimaisen "herään sitten joka aamu neljältä lenkille :( :( :( "-asenteen.

Vierailija
89/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkihan on ihan totta ja oikein ymmärretty, mitä bloggaaja kirjoittaa... Herätkää! Hänhän voi kirjoittaa ihan mitä vaan klinikasta, lääkäristä, mistä vaan. Tai ymmärtää vaan väärin, mitä hänelle sanotaan. Kaikesta kirjoittaa sitten totuutena. Ja aika moni taitaa oikeasti uskoa..hohhoijaa. .

Vierailija
90/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut missään vaiheessa hoitoja normaalipainoinen?

Vierailija
91/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä paljasti ainakin olevansa liki satakiloinen? Tuskin on kovin pitkä.

Vierailija
92/2566 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olikin laihdutusaiheinen päivitys blogissa.

Vierailija
93/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova tavoite lyhyessä ajassa.

Vierailija
94/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sinne poistui asiallisena pysynyt toinen yli 20-sivuinen ketju taas. Voisi poistaa vain ne yksittäiset kommentit, ei koko ketjua. Uusia tulee kuitenkin ja keskustelu alkaa vain rönsyillä pahemmin.

Vierailija
95/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas poistui asiallinen keskustelu.

Vierailija
96/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä vauva-blogia toivoo?

Siinä tapauksessa otsikko olis "toiveena vauvablogi"

Nyt puhutaan Toiveena Vauva-blogista

Väärin. Toiveena vauva-blogi (tai Toiveena Vauva-blogi) tarkoittaa, että jonkun toiveena on vauva-aiheinen blogi. Sen sijaan Toiveena vauva -blogi (huomaa välilyönti oikeassa kohdassa) tarkoittaa blogia, jonka nimi on Toiveena vauva.

Pilkkuparkaa nussitaan taas suurella hartaudella.

Ei kestä kiittää :) Suomen kieli on minulle rakas ja huollan sitä ilolla.

Ja se nyt vaan on niin että yksi välilyönti muuttaa noiden sanojen tarkoituksen täysin.

Tämä on nyt kyllä ihan täyttä bullshittiä! Ei vauvablogia millään väliviivalla kirjoiteta. Paitsi muodossa vauva-aiheinen blogi, jossa olisi muuten kaksi aa:ta peräkkäin.

Ei todellakaan tule mitään välilyöntiä ennen väliviivaa. Oikea muoto on Toiveena vauva-blogi. Nyt Lissu silmä käteen äikäntunnilla.

Kirjoitatko myös "ruokana kaali -laatikko"??? :'D

Vierailija
97/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tästä aiheesta ei saa keskustella? Täällä on lähinnä pohdittu asioita ihan bloggaajan omien kirjoitusten pohjalta.

Vierailija
98/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tule mitään välilyöntiä ennen väliviivaa. Oikea muoto on Toiveena vauva-blogi. Nyt Lissu silmä käteen äikäntunnilla.

Kirjoitatko myös "ruokana kaali -laatikko"??? :'D

Olet täysin väärässä. http://www.kielitohtori.fi/kielenhuoltovinkit-ohjeartikkelit/viivan-pai…

(Terv. Eri kirjoittaja kuin jolle vastasit.)

Vierailija
99/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, jos muka ei aiemmin ole lääkärit painosta(kaan) huomauttaneet. Ehkä nyt voisi silti jättää tuon marttyyrimaisen "herään sitten joka aamu neljältä lenkille :( :( :( "-asenteen.

Tuolla asenteella ei paino putoa. Ja jos nyt sattuu jotain 3 kg putoamaan niin takaisin tulee vähintään 4.

Vierailija
100/2566 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, siis tuo postaus 24.5.2016 : onko tuo hautakivi oikea? Voiko tuollaisen laittaa oikeasti hautausmaalle Suomessa? Miksi tuota kutsutaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi