Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
On poistanut tämän päivän tekstinsä, jossa uhkaavaan sävyyn kirjoitti klinikalle yhteyttä ottaneesta ulkopuolisesta henkilöstä.
Pelottava bloggaaja.
Oho! Äsken oli teksti, jonka mukaan joku oli meilannut klinikalle bloggaajasta jotain, ja klinikka oli sen seurauksena kieltäytynyt hoitamasta häntä enää :O nyt teksti on poistunut...
https://web.archive.org/web/20160615124212/https://vauvatoiveena.blogsp…
Jos joku ei ehtinyt tuota viimeisintä pelottavan oloista tekstiä lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy enää.. Mitä siellä luki?
Blogin loppu.
Ihan saatanan paska päivä. Aamulla dkt hoitaja sanoi, että mun tavotteet jotka alussa tehtiin on toteutunut ja jos ei uusia tavotteita tule mieleen niin dkt olisi mun osalta taputeltu! Hymyilytti, koska siltä musta on tuntunutkin, että dkt ei enää oo ehkä se oikea hoitomuoto koska hirveesti muutettavaa ei enää ole. Ja se tilanne mistä lähdettiin, se on jo historiaa.
Sitten kävin klinikalla. Ja pakko kiittää sitä lehmää, joka laittoi viestiä kuinka oli ilmaissut klinikalleni, kuinka aikoo viedä asian eteenpäin jos mulle hoitoja tehdään. Sun ansiosta ei hoitoja tehdä ja voit olla varma, että käytän jokaisen vapaan minuttini, että saan henkilöllisyytesi kaivettua. Ei voi muuta sanoa, että olet ihan saatanan iso kusipää.
Minä jatkan matkaani toiselle klinialle, jossa ei mun menneisyydestä tiedetä mitään. Niinkun nyt on nähty niin ei kannata olla rehellinen missään asiassa, koska sitä käytetään jossain vaiheessa kuitenkin sua vastaan.
Mutta lapsettomuusmatkaani jatkan jatkossa täysin yksin. Tämä blogi jää todenäköisesti tähän, ellen keksi keinoa jolla pääsen kaikista idiooteista eroon. Oon saanut niin paljon harmia tästä blogista viime aikoina, että enää ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt itse pelottavana pitänyt, tuskinpa nyt oikeasti kenenkään henkilöllisyyksiä selvittämässä.
.
Enemmänkin teksti oli vihainen ja turhautunut, ymmärrettävästi. Lapsettomuus on raskasta ja varmasti vielä raskaampaa kun hoidot eväätään. Mutta muuta en nyt osaa sanoa kuin että olet N vasta 23, on vielä montamonta vuotta aikaa hoitaa asiat parempiin kantimiin ja aloittaa sitten hoidot uudestaan.
Iso käsi sille reippaalle henkilölle, joka "nosti kissan pöydälle" ja teki ns. likaisen työn infoamalla klinikkaa. Respect! Mielestäni oli vain ajan kysymys, että joku laittaa asian eteenpäin...ihan kaikkea ei kannattaisi vuodattaa julkiseen blogiin. Siinä kaivaa verta nenustaan, so to speak.956
Voipi tulla taloudelliset resurssit vastaan. Tuskin on maksanut edellisiäkään hoitojaan pois ja tarvitsee uutta lainaa uusiin hoitoihin - jos niitä nyt mistään saa. Se klinikalle postia laittanut voisi lähettää saman viestin kaikkiin Suomen hedelmöityshoitopaikkoihin!
Tämä bloggaaja ei ole henkisesti valmis äidiksi, hänellä on vain "mutta kun mä haluun"- kausi.
Vilpitön kiitos sinulle joka otit yhteyttä klinikkaan. Teit oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä vauva-blogia toivoo?
Siinä tapauksessa otsikko olis "toiveena vauvablogi"
Nyt puhutaan Toiveena Vauva-blogista
Väärin. Toiveena vauva-blogi (tai Toiveena Vauva-blogi) tarkoittaa, että jonkun toiveena on vauva-aiheinen blogi. Sen sijaan Toiveena vauva -blogi (huomaa välilyönti oikeassa kohdassa) tarkoittaa blogia, jonka nimi on Toiveena vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Toiveena vauva-blogi (tai Toiveena Vauva-blogi) tarkoittaa, että jonkun toiveena on vauva-aiheinen blogi. Sen sijaan Toiveena vauva -blogi (huomaa välilyönti oikeassa kohdassa) tarkoittaa blogia, jonka nimi on Toiveena vauva.
Pilkkuparkaa nussitaan taas suurella hartaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkkuparkaa nussitaan taas suurella hartaudella.
Ei kestä kiittää :) Suomen kieli on minulle rakas ja huollan sitä ilolla.
Ja se nyt vaan on niin että yksi välilyönti muuttaa noiden sanojen tarkoituksen täysin.
Johan on taas muutoksia sekä voinnissa että muissa kuulumisissa... Ei pysy enää mukana. Siis joku lukija on "ilmiantanut" blogin klinikalle? Miten se vaikutti heidän päätökseensä?
Vierailija kirjoitti:
Johan on taas muutoksia sekä voinnissa että muissa kuulumisissa... Ei pysy enää mukana. Siis joku lukija on "ilmiantanut" blogin klinikalle? Miten se vaikutti heidän päätökseensä?
Klinikallahan oltiin jo tietoisia blogista, ainakin vanhemmissa postauksissa kävi ilmi että klinikka oli uhkaillut oikeuskeissillä koska N julkisessa blogissaan arvosteli heidän ultrauslaitteitaan.
Ehkä tajusivat että joku voi oikeasti tehdä rikosilmoituksen jos noin epävakaassa tilanteessa olevalle henkilölle hoitoja tehdään.
Ehkä klinikalla on voitu myös tehdä arvio ihan vaan hoitohistorian perusteella. . Laki velvoittaa lääkäreitä olemaan hoitamatta, jos on vaarana, ettei lapselle voi taata turvallista kasvuympäristöä. Jos perheessä on kaksi vanhempaa, voi toisella ehkä ollakin jotain psyyken ongelmia..yhden vanhemman perheessä vakavampi juttu.
Onhan tuo nyt kaikin puolin oikea päätös klinikalta odottaa se 6 kk ja katsoa millaisena henkinen vointi pysyy. En ymmärrä miten tuo bloggaaja ei sitä näe. Tuossa iässä 6 kk:n odottaminen ei pitäisi olla katastrofaalista. Pystyy vaikka hankkimaan vähän rahaakin hoidoille siinä ajassa! Tai elämään vähän seesteisempää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt kaikin puolin oikea päätös klinikalta odottaa se 6 kk ja katsoa millaisena henkinen vointi pysyy. En ymmärrä miten tuo bloggaaja ei sitä näe. Tuossa iässä 6 kk:n odottaminen ei pitäisi olla katastrofaalista. Pystyy vaikka hankkimaan vähän rahaakin hoidoille siinä ajassa! Tai elämään vähän seesteisempää elämää.
Niinpä. Tosin tällä bloggaajalla kerkeää jo parissa viikossakin muuttua vointi ja kuulumiset ja aikeet, joten varmaan puoli vuotta on hänelle aivan hirveän pitkä aika sitten. Jos katsoo vaikka puolen vuoden takaisia postauksia, niin tässä ajassa on ehtinyt taas tapahtumaan kauheasti kaikkea, on ero, erilaisia omia projekteja, lannistumista, päätös olla lapseton, päätös mennä sittenkin yksin hoitoihin jne.
Auki on taas, muttei uutta sisältöä.