Vaimo jäämässä kotiäidiksi, paljonko käyttörahaa kuussa?
Maksan siis itse kotiäitiyden ajan kaikki yhteiset laskut ja ruokaostokset, ja minulla on käyttöoikeus tiliin jonne tulee vaimolle maksettavat tuet ja lapsilisät jotka käytän myös yhteisiin menoihin. Hänellä on pankkikortti ainoastaan erilliseen tiliin jonne siirrän hieman taskurahaa säännöllisesti ja harkinnan mukaan kerran pari vuodessa ekstraa jos isompia hankintoja kuten vaatteet.
Paljonko arvioisitte että kannattaa antaa viikossa/kuussa? Arvioin lonkalta että n. 30-40€/viikko tai 120-150€/kk?
Kommentit (128)
Paljonko maksat vaimollesi seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei ole prostituoitu. Onko teillä tuollainen järjestely?
Se saa ruokaa, katon päälle ja rakastella sun kanssa ni tällä diilillä sanoisin 0€/kk
Saako vaimo hinnoitella sinun lastesi synnyttämisen, imettämisen ja vaipanvaihdon? Sinäkö käyt ostamassa lastenvaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei ole prostituoitu. Onko teillä tuollainen järjestely?
Vaimosi on kotiorja. Onko hän tyytyväinen järjestelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Se saa ruokaa, katon päälle ja rakastella sun kanssa ni tällä diilillä sanoisin 0€/kk
Varmaan ihanaa seksiä.
Tuota, tyhmyytesi ei ole sinulle kunniaksi,ap.
Vierailija kirjoitti:
Saako vaimo hinnoitella sinun lastesi synnyttämisen, imettämisen ja vaipanvaihdon? Sinäkö käyt ostamassa lastenvaatteet?
En ymmärrä mistä puhut. Vaimo on lasten äiti, joten miten nuo minun tontille voisi kuulua? Minä maksan toki vaatteista tulevia kuluja harkinnan mukaan perustellusti, ei niin että vaimo tekee heräteostoksia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää saada säännöllisesti rahaa jos kaikki maksetaan? Antaisin pyydettäessä perustellusti silloin tällöin.
Aikuisen ei kuulu kerjätä rahaa puolisolta omiin menoihin. Aloittajan vaimo saa jotain tukia, ne on hänen rahaansa omiin ja yhteisiin menoihin.
Vierailija kirjoitti:
Entä kodinhoito, lastenhoito, synnytykset jne. ? Miehellekö pitäisi seksistä maksaa ?
Olet ihan kuutamoäijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää saada säännöllisesti rahaa jos kaikki maksetaan? Antaisin pyydettäessä perustellusti silloin tällöin.
Aikuisen ei kuulu kerjätä rahaa puolisolta omiin menoihin. Aloittajan vaimo saa jotain tukia, ne on hänen rahaansa omiin ja yhteisiin menoihin.
Aloittajalla ei ole vaimoa.
No varmaan thaimaalainen. Isyys testi kannattaa tehdä.
Rinnakkaiskortti sinun tilillesi - näin meillä toimittiin, kun vaimo jäi kotiin hoitamaan kolmea lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kerjäämistä jos saa perustelemalla rahaa käyttöön. Ihan fiksulta talouden hallinnalta minusta kuulostaa, äidit kun ovat valitettavan usein holtittomia tuhlailijoita.
Minusta kyllä vähän enemmän kuin tuo 150e kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä puhut. Vaimo on lasten äiti, joten miten nuo minun tontille voisi kuulua? Minä maksan toki vaatteista tulevia kuluja harkinnan mukaan perustellusti, ei niin että vaimo tekee heräteostoksia.
ap
Jaa että ei tee heräteostoksia ? 🙄 Entä kampaamo ja terveydenhoito ? .
Et varmaan itse siten tee heräteostoksia
Aika sialta kuulostat
Vierailija kirjoitti:
Rinnakkaiskortti sinun tilillesi - näin meillä toimittiin, kun vaimo jäi kotiin hoitamaan kolmea lasta
Jos rinnakkaiskorttiin saa pienen kuukausittaisen käyttörajan ja verkko-ostokset estettyä kokonaan niin sitten tuo voi ehkä jopa toimia