Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
2561/2566 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivukorvalla kuultuna: M&M olis palanneet välirikon jälkeen yhteen takasin. Eikä M olis ikinä pettäny bloggaajaa. Olis ollut vissiin bloggaajan itse keksimää mustamaalaamista exästään. Eikö sillä ollut monenlaista mielenterveysongelmia? Siinä kenties syy. Mutta mitähän blogaajalle kuuluu?

No kyllähän se Mikko omassa blogissa itse kertoi pettämisestään.

Vierailija
2562/2566 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ovat M ja M palanneet yhteen? Onkohan saaneet uusia lapsia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2566 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivukorvalla kuultuna: M&M olis palanneet välirikon jälkeen yhteen takasin. Eikä M olis ikinä pettäny bloggaajaa. Olis ollut vissiin bloggaajan itse keksimää mustamaalaamista exästään. Eikö sillä ollut monenlaista mielenterveysongelmia? Siinä kenties syy. Mutta mitähän blogaajalle kuuluu?

"Ääniä" taidat kuulla. 

Vierailija
2564/2566 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekemään niitä vauvoja.

Vierailija
2565/2566 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, missähän sitä on sivukorvalla kuunneltu Mikkoa tilittämässä pettämisiään.

Mutta siis mitähän näille kaikille oikeasti kuuluu. Ikävää, jos tullut taas ero.

Vierailija
2566/2566 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ovat M ja M palanneet yhteen? Onkohan saaneet uusia lapsia? 

Ei ja ei 😂