Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettäjä muuttua?

Vierailija
03.05.2016 |

Mua kiinnostaa ihan hirveesti, jos henkilö on pettänyt useaan kertaan ja usean eri henkilön kans, niin voiko sellainen ihminen muuttua? Vai onko se pettäjä myös tulevaisuudessa? Voiko siis sellaiseen ihmiseen enää koskaan luottaa?

Onko mileestänne sukupuolella väliä? Mitä eroa naisten ja miesten pettämisellä on? Onko se aina kaikki pettäjän vikaa vai onko mielestänne olemassa lieventäviä asiahaaroja?

Mietin tätä sekä hypotettisesti että ei.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tän ketjun, koska mieheni on pettänyt entisiään monia kertoja. Mietin eroa siitä syystä.

Onko kroonisen pettäjän mahdollista parantua ja lopettaa?

Vierailija
42/45 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pettää aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khyllä voi, itse petin ex miestä, myöhemmin tajusin ettei se mitään rakkautta ollut muutenkaan, nii pysty helposti. Nykyistä en ole kaikkien näiden vuosien aikana pettänyt, vaikka herkullisia tilanteita on tullut eteen useita, joku ääni kertoo päässä että " eheeei, ei se oo sen arvosta". :)

Mulla sama. On vaan niin hyvä mies että en lähtis riskeeraamaan!

Vierailija
44/45 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, ehkä ei, kannataa miettiä mitä siltä omalta suhteelta haluaa, itse pidän "vapaata suhdetta" monesti ihan hyvänä valintana, tämä tietysti edellyttää että molemmat osapuolet pystyvät sitoutumaan ilman mustasukkaisuutta toisiinsa...

Vierailija
45/45 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin joissain tapauksissa vapaa suhde saattaa toimia. Usein on kyllä vaan näissä se tilanne, että se kuka pettää on vielä kaiken lisäksi hirveän mustasukkainen ja omistushaluinen siitä toisesta osapuolesta, niin hullulta kun se kuulostaakin, joten eipä näissä yleensä mikään vapaa suhde tule molemminpuolisesti kysymykseenkään. Itse suhtaudun kyynisesti varsinkin sarjapettämiseen. Sen kun voi lopettaa ainoastaan pettäjän oma halu muuttua. Ammattiapu on myös tarpeen, jotta oppii löytämään uusia toimintatapoja omien tunteiden hallintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän