Tyttöystävä heruttaa instassa
Aloimme seurustelemaan helmikuussa ja tämä tyttö on aivan upee, pidän hänestä kovasti. Mutta huolimatta siitä, että seurustelemme, pistää hän instaan todella "anteliaita" kuvia. Sen lisäksi hänen kuvansa keräävät aina kommentteja monilta miehiltä. Tyttöystäväni selvästi rakastaa huomiota, mutta en pidä siitä, että hän julkaisee sellaisia kuvia ollessaan kanssani parisuhteessa. Kerran sanoin hänelle, että pitäisikö sinun ehkä laittaa vähän hillitympiä kuvia instaan. Hän sanoi, että laittaa sellaisia kuvia kun itse haluaa. Eli asiasta ei hänen kanssaan auta puhua. Ylireagoinko minä, vai onko teidän mielestä ok laittaa paljastavia kuvia instaan, vaikka on parisuhteessa? Mitään muuta ongelmaa ei tämän tytön kanssa ole ollut, mutta tämä asia ahistaa minua!
Kommentit (56)
Mulla alko narsistiepäilykset herätä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen seurusteluamme ei minua herukuvat haitanneet koska hän oli sinkku. Hän on todella kaunis, ulkonäköön ihastuin, mutta hän on myös hyvä tyyppi. Olen itse 17v ja tyttö on 16v.
-AP
Ok. Tuo ikä selittää paljon, kun ikää tulee lisää, niin tuo heruttaminenkin rauhoittuu. Mutta valitettavasti ei siksi että tytysi jotenkin maagisesti kehittyisi ihmisenä ja viisastuisi, vaan siksi että kropassa ei ole enää mitään herutettavaa.
Vauhdikkaammilla tytyillä voi viiden vuoden päästä olla oikea siiderivalaan ulkonäkö. Säälittäviä nämä läskilortot jotka lataa Tinderiin 5 vuotta vanhoja ja 20 kiloa kevyempiä profiilikuvia.
Ei tuo kaikilla toki noin mene, mutta nauti nyt siitä mitä on äläkä ala suunnittelemaan asioita pidemmälle, jotta et turhaan pettyisi.
Tosiaan pahimmat huomiohuorat paitsi pyörii Tinderissä näillä rippikoulukuvillaan ja säätävät ikäänsä alaspäin jo 25 vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Ennen seurusteluamme ei minua herukuvat haitanneet koska hän oli sinkku. Hän on todella kaunis, ulkonäköön ihastuin, mutta hän on myös hyvä tyyppi. Olen itse 17v ja tyttö on 16v.
-AP
No, kaikki naiset eivät ole sydämellisiä sisältä, vaikka olisivatkin kauniita. Normaaliahan se olisi lopettaa itsensä esittely julkisesti kun on löytänyt oman kullan, mutta ehkä et ole hänelle oma kulta. Ehkä sellainen, joka uskoisi saavansa sen oman kullan olisi vain torjunut sinut jos tunteita ei syntynyt. Hän nyt jostain syystä on yhdessä vaikka on kuin olisi sinkku. Varoitan sinua.
Olet ap tytön kanssa siis vain ulkoisen kauneuden takia, sitähän täällä toistelet. Mikä on sinun ongelmasi? Eikö kunnon perusnätit ja fiksut tytöt kelpaa enää sinulle? Sitä saat mitä tilaat, ei auta valittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla alko narsistiepäilykset herätä.
Ei alaikäistä voi todeta narsistiksi, epäsosiaaliseksi, epävakaaksi taI miksikään muuksikaan. Nuoruudessa pidetään normaalina vähän kaikenlaista käytöstä.
Kyllä tuollainen nainen tulee olemaan vielä kolmenkymmenen vuodenkin päästä sellainen että tissivaonkin pitää näkyä lähes koko matkaltaan alas asti, koska huomio kuin huomio, siitähän hän selvästikin saa elinvoimansa, eikä ainakaan aidosti mistään syvällisemmistä asioista. Tosin saattaa esittää syvällistä jos sellainen on hetken muotia, koska lauma on se mikä tuollaiselle sanelee, ei todellakaan oma pää. Ottaisit jonkun vähän tyylikkäämmän, koska tuohan on pelkästään, no vähän sellaista... esitellä nyt aivan kenelle tahansa ja vain siksi että saa elinvoimansa aivan kenen tahansa kehuista!
Ymmärrän täysin jos tuo tuntuu kurjalta, koska sehän on kurjaa. Miksi monet naiset ylipäätään panevat lihansa tiskiin kuin se olisi menossa tänään päiväykseltään yli! Sen sijaan nainen jolla voisi yhtä lailla olla mitä esitellä, mutta joka valitsee luontaisesti viisaammin, on sitä mitä kutsutaan tyylikkyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap tytön kanssa siis vain ulkoisen kauneuden takia, sitähän täällä toistelet. Mikä on sinun ongelmasi? Eikö kunnon perusnätit ja fiksut tytöt kelpaa enää sinulle? Sitä saat mitä tilaat, ei auta valittaa. :)
Haluaisin seurustella fiksun tytön kanssa, mutta kun olen mennyt ihastumaan tähän tyttöön.. Alan kylläkin itsekin ymmärtää, ettei hän ole aivan hyvää parisuhdematskuu. Mutta heti kun hän esim istuu viereeni, menen ihan sekaisin vaikka jo jonkin aikaa ollaan seurusteltu. Tunteita siis on ja paljon. :s
-ap
Hän on sulle tyttöystävä, mutta mikähän sä olet hänelle? Millähän sut sais nyt kylmään suihkuun? Saatat olla kuin minä, olettamassa toisista sellaista hyvää, joka olikin vain minun pääni sisällä. Ja toisella ei ole mitään velvollisuutta vastata niihin mun kauniisiin näkemyksiini hänestä...
Ei parisuhde statuksen pitäisi määrittää voiko laittaa herutuskuvia. Pääasiassa niitä ei vain kannata laittaa. Mutta jos sellaista haluaa tehdä niin mielestäni ei sitä pidä lopettaa vaan siksi että on poikaystävä
”fiksut ihmiset eivät edes ota itsestään tuollaisia kuvia” HAHA anteeksi mitä. Se ei ole mikään fiksuuden mittari, varsinkin jos niitä ottaa vain omaksi ilokseen. Miten esimerkiksi morsiamet, jotka otattavat sulholleen huomenlahjaksi boudoir-kuvia? Tai jos nyt vain haluaa ikuistaa itsensä hyvännäköisenä, joskus kun sitä kumminkin rapistuu. Älä ole noin ahdasmielinen.
Kenenkään ei tarvitse muuttua parisuhteessa. Ota heti alkuun sellainen josta pidät ja jota ei tarvitse muuttaa.
Mun ystävä aloitti suhteen juuri tällaisen instatyrkyn kanssa ja sitten ihmetteli, kun ei se poista niitä heruttelukuviaan ja kehtaa vielä laittaa niitä lisää. Se on vähän niinku oma valinta, mihin lähtee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin seurustella fiksun tytön kanssa, mutta kun olen mennyt ihastumaan tähän tyttöön.. Alan kylläkin itsekin ymmärtää, ettei hän ole aivan hyvää parisuhdematskuu. Mutta heti kun hän esim istuu viereeni, menen ihan sekaisin vaikka jo jonkin aikaa ollaan seurusteltu. Tunteita siis on ja paljon. :s
-ap
Älä sekoita himoja tunteisiin.
Nainen 30v. kirjoitti:
”fiksut ihmiset eivät edes ota itsestään tuollaisia kuvia” HAHA anteeksi mitä. Se ei ole mikään fiksuuden mittari, varsinkin jos niitä ottaa vain omaksi ilokseen. Miten esimerkiksi morsiamet, jotka otattavat sulholleen huomenlahjaksi boudoir-kuvia? Tai jos nyt vain haluaa ikuistaa itsensä hyvännäköisenä, joskus kun sitä kumminkin rapistuu. Älä ole noin ahdasmielinen.
Morsian ottaa sen kuvan sulhaselleen, eikä jakele sitä kuvaa satojen ihmisten silmille. Pikkuisen eroa , eikö? Kyllä se on aikalailla fiksuuden mittari.
Voi ei, surullista. Toivottavasti löydät uuden tuollaisen lumpun tilalle.
Joo no te olette sen verran nuoria, että paljon opittavaa ja elämä edessä. Sinuna asettaisin tyttöystävän etsimiselle vähän toisenlaiset kriteerit, josset halua instassa heruttavaa muijaa. Varsinkin, jos on niin lapsellinen, ettei suostu edes puhumaan kanssasi aiheesta niin kannattaa ehkä etsiä parempaa seuraa. Sinänsä voisi olla tyttöystävällesi itselleen hyväksi tajuta, ettei tuo netissä heruttaminen kovin tervettä touhua ole ja saattaa kaduttaa myöhemmin. Jäänyt kotona huomiota saamatta vai miksi lie hakee hyväksyntää netin sediltä?
Voimia ja tsemiä tilanteen kanssa.