Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä heruttaa instassa

Vierailija
02.05.2016 |

Aloimme seurustelemaan helmikuussa ja tämä tyttö on aivan upee, pidän hänestä kovasti. Mutta huolimatta siitä, että seurustelemme, pistää hän instaan todella "anteliaita" kuvia. Sen lisäksi hänen kuvansa keräävät aina kommentteja monilta miehiltä. Tyttöystäväni selvästi rakastaa huomiota, mutta en pidä siitä, että hän julkaisee sellaisia kuvia ollessaan kanssani parisuhteessa. Kerran sanoin hänelle, että pitäisikö sinun ehkä laittaa vähän hillitympiä kuvia instaan. Hän sanoi, että laittaa sellaisia kuvia kun itse haluaa. Eli asiasta ei hänen kanssaan auta puhua. Ylireagoinko minä, vai onko teidän mielestä ok laittaa paljastavia kuvia instaan, vaikka on parisuhteessa? Mitään muuta ongelmaa ei tämän tytön kanssa ole ollut, mutta tämä asia ahistaa minua!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua häirinnyt hänen herukuvansa ennen seurusteluanne?

Vierailija
2/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap! Jätä se sika, ansaitset parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Hankala tilanne varmasti sulle. Koita miettiä, mistä toi sun tunne johtuu. Miksi ne kuvat häiritsevät sua? Oletko mustasukkainen? Luotatko tyttöystävääsi täysin?

Vierailija
4/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sinä tarpeeksi huomiota tyttöystävällesi? Usein noiden herutuskuvien takana on paljon epävarmuutta.

Vierailija
5/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää! Mun mielestä sen tytön olis hyvä sauma pohtia, mitä hän niillä kuvilla haluaa saavuttaa. Eikö se riitä, että oma rakas tykkää, tatviiko muidenkin vielä pönkittää omaa egoa? Ynnärrän ahdistuksen täysin, vaikkei tässä asiassa oo oikeeta tai väärää kummankaan teidän osalta, some on "sääntöjen harmaa alue" ja niistä olis hyvä puhua yhdessä kun suhteeseen lähtee - mitä odottaa toiselta ja millaisesta käytöksestä ei pidä. Kysy tyttöystävältäs, mitä hän tykkäsi jos sun kuvia kuolais lauma tyttöjä - olisko se ok vai alkaisko vähän pinnaa kiristään.

Et ylireagoi tai tee mitään väärin, sulla on oikeus tuntea miltä susta tuntuu. Samoin tyttöystävällä on oikeus jakaa sellaisia kuvia kun haluaa, mutta jos tietää loukkaavansa niillä sua jollain tasolla ja tekee sen silti, kannattaa pohtia onko se ihan oikee tyttöystävä sulle kumppaniksi.

Vierailija
6/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Hankala tilanne varmasti sulle. Koita miettiä, mistä toi sun tunne johtuu. Miksi ne kuvat häiritsevät sua? Oletko mustasukkainen? Luotatko tyttöystävääsi täysin?

Hölmö on jos luottaa täysin. Tyttö on huomionkipeä, joskus tulee hakemaan läheisempää huomiota kuin pelkkää nettihuomiota. Heti kun AP tuntuu tylsältä, tai on jotain riitaa, tai AP on reissussa tms.

Vierailija
7/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä? Itsestä tuntuisi omituiselta latailla tissi- ja pyllykuvia muiden kuolattavaksi nettiin, kun oikeasti ei ole tarvetta eikä halua näytellä rintamusta muille kuin omalle miehelleni. Mutta me olemmekin "jo" 26-vuotiaita, alettu seurustelemaan ennen kuin jokainen tavan tallaaja jakoi "kaiken" somessa.

Vierailija
8/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et vissiin ite runkkaile toisten muijien insta kuville? Mun mielestä täysin verrattavissa

Vierailija
9/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vielä aika nuori ja huomionkipeä tyttöystävä. Eikä paljoa ajattele sinun tunteita ja mielipiteitä...

Vierailija
10/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä hieman mustasukkainen, eikä luottamus ole ehtinyt vielä näinkin lyhyen seurustelun aikana kasvaa kovin suureksi. :/

-AP

Vierailija
11/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit ihan huvin vuoksi itsestäsi jonkun tosi sexyn kuvan sinne ja antaisit ns. maistaa omaa lääkettään.. Katso miten tyttöystävä reagoi kun saat naisilta ooh aah ihania kommentteja. Aukeisko sen silmät ?

Vierailija
12/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vielä aika nuori ja huomionkipeä tyttöystävä. Eikä paljoa ajattele sinun tunteita ja mielipiteitä...

Aika nuoria ollaan molemmat. Hän ei ehkä aivan ymmärrä, että saa minut mustasukkaiseksi laittamalla moisia kuvia. Ei kyllä selvästikään ajattele tunteitani, hän kun itse tuppaa olemaan hieman tunnekylmä ihminen. :(

-AP

Vierailija
13/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus tunteisiisi, mutta tyttöystävälläsi on myös oikeus julkaista noita kuvia. Kyse ei tosiaankaan ole VÄLTTÄMÄTTÄ siitä, että hän janoaa muiden miesten huomiota ja olisi jotenkin epäluotettava. Hän saattaa yksinkertaisesti olla vain ylpeä ulkomuodostaan ja haluaa näyttää sen ihan sekä naisille että miehille. Ole sinäkin ylpeä ja iloinen siitä, että olet saanut niin kuuman pakkauksen itsellesi, että kelpaisi muillekin.

Vierailija
14/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuoria ollaan molemmat. Hän ei ehkä aivan ymmärrä, että saa minut mustasukkaiseksi laittamalla moisia kuvia. Ei kyllä selvästikään ajattele tunteitani, hän kun itse tuppaa olemaan hieman tunnekylmä ihminen. :(

-AP

Ikäväksesi hänen ei tarvitse lopettaa kuvien julkaisemista, vaikka hän ymmärtäisikin, että ne tekevät sinut mustasukkaiseksi. Sinulla ei loppujenlopuksi ole muuta vaihtoehtoa kuin kestää ja opetella pikkuhiljaa luottamaan häneen. Painostaminen ja pahimmillaan määräily asian suhteen luultavasti vain pilaa kaiken.

Vierailija
15/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulla taisi jo ennen seurustelua olla tiedossa, minkälainen halpa tyttö tuo nykyinen tyttöystäväsi on. Hakee huomiota väärällä tavallaan ja halventaa itsensä. Miksi ihmeessä ryhdyit tuollaisen kanssa seurustelemaan, jos tuollainen käyttäytyminen häiritsee. Kelle tahansa kunnolliselle pojalle tuollaiset herutuskuvat olisivat selkeä varoitusmerkki pysyä kaukana tuollaisista tytöistä. Fiksut ihmiset eivät laita itsestään tuollaisia kuvia nettiin eivätkä edes ota itsestään tuollaisia kuvia.

Vierailija
16/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kieltää tyttöystävääsi laittamasta instaan sellaisia kuvia kuin haluaa. Voit vain päättää oletko valmis kestämään kuvat vaiko ei. Mulla ei itselläni varmaan olisi juurikaan yhteistä jonkun selfietykittäjän kanssa muutenkaan, joten vaikea samaistua tilanteeseen. Tiesitkö että tytöllä on tapana tuollaisia kuvia postata ennen kuin aloitte seurustelemaan?

Vierailija
17/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät tyttöä tunnekylmänä ja silti seurustelet? Oletko hänen ulkonäkönsä pauloissa vai miksi moinen?

Vierailija
18/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää millaisen kuvan itsestään julkisesti haluaa antaa. Mutta hei, jokainen myös päättää seurusteleeko tällaisen ihmisen kanssa, jonka harrastus ei miellytä.

Epävarmuus ja huomionhaku voivat kieliä taipumuksesta pettää. Tiedän kokemuksesta, olin nuorempana tosi epävarma ja huomionhakuinen. Kun parisuhteessa tuli kylmempi jakso poikaystävän puolelta, aloin ulottaa huomion etsimistä pidemmälle. Päädyin pettämään poikaystävääni ja siitä tuli ero. Herätteli minua ja seuraavissa suhteissani en koskaan pettänyt. Kasvoin myös aikuiseksi huomionhakuni kanssa ja silläkin oli merkitystä.

En pitäisi puolison tarpeesta saada huomiota keinolla millä hyvänsä. Se on epävarmuutta ja epävarmuus ei ole seksikästä.

Vierailija
19/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa, että tunnekylmä huomiohuora kuulostaa ihastuttavalta tyttöystävältä.

Vierailija
20/56 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä sanoa, että tunnekylmä huomiohuora kuulostaa ihastuttavalta tyttöystävältä.

Mut hei, se on hyvännäköinen! Mukava esitellä ja pönkittää omaakin itsetuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan