Vierailija

Olin kerran viime vuosituhannella häissä, joissa sulhasen prinsessasyndroomainen pikkusisko julkisti suureen ääneen kihlauksensa. Myötähäpeä oli suuri. No, sulhanen on edelleen naimisissa parhaan kaverini kanssa ja pikkusiskokin on ollut sittemmin kaksi kertaa naimisissa...

• ylös 60
  • alas 0

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Juu. Minulle järjestettiin töissä polttarit, ja työkaveri tuli sinne ensi kertaa näyttämään vauvaansa. Jäin täysin sivuseikaksi.

• ylös 70
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut vauvat vie aina huomion muilta.

Minä ainakin huudan ja itken paljon kauniimmin kuin ne vauvat ja kaikki katsovat minua, ja vain minua.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu. Minulle järjestettiin töissä polttarit, ja työkaveri tuli sinne ensi kertaa näyttämään vauvaansa. Jäin täysin sivuseikaksi.

Ihq

• ylös 0
  • alas 12
Vierailija

Serkun häihin ilmestyi toinen serkkumme uuden, raskaana olevan kihlattunsa kanssa. Vuotta aikaisemmin tämä sama serkku oli vielä ollut naimisissa kahden lapsensa äidin kanssa, oli siis vuoden sisään ehtinyt erota, löytää uuden naisen, saada naisen raskaaksi, muuttaa yhteen ja mennä kihloihin. Osa sukulaisista ei tiennyt mitään, osa tiesi erosta ja vain osa tiesi myös uudesta naisesta. Ei pari tietenkään vienyt kuin meidän suvun huomion, naimisiin menevän serkun toisen vanhemman puoleinen suku ja puolison suku eivät tietenkään ihmetelleet mitään.

• ylös 13
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Serkun häihin ilmestyi toinen serkkumme uuden, raskaana olevan kihlattunsa kanssa. Vuotta aikaisemmin tämä sama serkku oli vielä ollut naimisissa kahden lapsensa äidin kanssa, oli siis vuoden sisään ehtinyt erota, löytää uuden naisen, saada naisen raskaaksi, muuttaa yhteen ja mennä kihloihin. Osa sukulaisista ei tiennyt mitään, osa tiesi erosta ja vain osa tiesi myös uudesta naisesta. Ei pari tietenkään vienyt kuin meidän suvun huomion, naimisiin menevän serkun toisen vanhemman puoleinen suku ja puolison suku eivät tietenkään ihmetelleet mitään.

No tuossa ei kai kuitenkaan ollut tavoitteena varastaa showta niin kuin noissa muissa esimerkeissä?

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Isot häät, joiden aikataulu kusi siskon takia kun oman ulkonäön viilaamisen takia morsian odotti itkevänä kyytiä.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Mun polttareissa ystäväni tilitti pitkällisesti omia parissuhde- ym. ongelmiaan ja käänsi sillä lailla huomiota itseensä kun kaikki saivat terapoida häntä.

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Istuin lapsena mykkänä kaikki omat syntymäpäiväni, koska äitini kutsui vain sukulaisia, joille halusi päteä. Kavereitani ei saanut kutsua. Kehuttiin hänen ruokiaan ja kakkujaan ja verhojaan. Kiitin lahjoista ja istuin sitten vaan. Kysyttiin koulumenestystä. Minua ei kutsuttu ikinä muitten synttäreille, koska meillekään ei kutsuttu. Kun muutin pois kotoa, lopetin täysin kaikkien juhlapäivien viettämisen.

• ylös 42
  • alas 3
Vierailija

No, isosiskoni on aika pätevä. Pitää aina joka sukujuhlassa pitkiä puheita, joissa korostaa omia lapsuuden kokemuksiaan, hyvä kun lopuksi muistaa onnitella sitä juhlakaluakin. Mun häissä murjotti, kun ei ollutkaan keskipiste. Outo tyyppi kaikin puolin, mutta minkäs teet.

• ylös 40
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Istuin lapsena mykkänä kaikki omat syntymäpäiväni, koska äitini kutsui vain sukulaisia, joille halusi päteä. Kavereitani ei saanut kutsua. Kehuttiin hänen ruokiaan ja kakkujaan ja verhojaan. Kiitin lahjoista ja istuin sitten vaan. Kysyttiin koulumenestystä. Minua ei kutsuttu ikinä muitten synttäreille, koska meillekään ei kutsuttu. Kun muutin pois kotoa, lopetin täysin kaikkien juhlapäivien viettämisen.

Voi ei, olen pahoillani puolestasi.

• ylös 32
  • alas 1
tahditonta

Yksi nainen oli jäämässä äitiyslomalle ja vietettiin vapaamuotoisesti kahvitilaisuutta, niin yksi etäämpi pomo tuli esittelemään jonkun vieraansa. Kahvitila on ihan erillään, ettei sinne vahingossa eksy.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vanha kyläkoulu jossa olin joskus ala-asteen käynyt lakkautettiin jokunen vuosi sitten ja siellä järjestettiin päiväjuhla johon kaikki entiset oppilaat oli kutsuttu. Koulussa viimeiset pari vuotta ollut opettaja omi koko juhlan omaksi läksiäisjuhlakseen vaikkei ollut paljon ketään paikalla olleista vieraista edes opettanut. Siellä oli myös entisiä opettajia joiden paikalla- tai edes olemassaoloa ei haluttu huomioida. Opettajan pitämä puhe koski vain hänen aikaansa koululla vaikka tarkoitus oli muistella koko koulun monikymmenvuotista historiaa.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Poikani ylioppilasjuhlissa vieras ensin murjotti sohvalla eikä puhunut kenellekään mitään kunnes yhtäkkiä hän keksi ruveta kertomaan omia ylioppilasmuistojaan ja arvosanojaan ikään kuin juhla olisikin ollut hänen.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Oli lasten urheiluseuran kymmenvuotisjuhla, missä oli tarkoitus palkita ahkeria ohjaajia ja esimerkillisiä lapsia ja jakaa lapsille urheilupalkinnot.

Eräs urheiluseuran jäsen päätti, että tämä onkin hänen 50 vuotisjuhlansa ja syöksyi esiintymislavalle tanssimaan yksin ja piti pitkän puheen ja tuotatti miehensäkin lavalle ja esitti, että nyt hän täyttää 50v.

Eli siitä lasten juhlasta tulikin ohjaajan 50v juhlat myötähäpeää herättäneine huntutansseineen siinä edessä.

Me yleisö olimme aika lailla ällikällä lyötyjä :D

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Kaverin valmistujaisissa sen isä alkoi esitellä jotain Tärkeitä Työprojektejaan.

Oikein oli ukolla mappi valmiina mukana. Aika paksua minusta.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Omissa synttäreissäni jouduin terapoimaan yhtä mielensäpahoittajaa. Ja mielensä oli pahoittanut niinkin isosta asiasta, kuin että joku oli kehottanut näyttämään iloisempaa naamaa ja tanssimaan. Juhlat loppuivat kesken ja tosiaankin tuli sellainen "happy birthday to me" -olo.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmaan työkaveri halusi osallistua, mutta ei voinut vauvan kanssa kuin käydä kääntymässä ja tervehtiä. Tuskin ajatteli että tulee varastamaan shown.

Vierailija

Olen ollut häissä joissa kaaso puheessaan kertoi ensin panneensa sulhasen kanssa ja vähän ajan seurusteltuaan jättänyt tyypin. Ja sen jälkeen sulhanen ja morsian löysivät toisensa.

Tuota hän myös muisti toistella vähän väliä illan aikana. 

• ylös 24
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.