Oletko ollut juhlissa, joissa joku toinen on yrittänyt varastaa huomion?
Olin kerran viime vuosituhannella häissä, joissa sulhasen prinsessasyndroomainen pikkusisko julkisti suureen ääneen kihlauksensa. Myötähäpeä oli suuri. No, sulhanen on edelleen naimisissa parhaan kaverini kanssa ja pikkusiskokin on ollut sittemmin kaksi kertaa naimisissa...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Minulle järjestettiin töissä polttarit, ja työkaveri tuli sinne ensi kertaa näyttämään vauvaansa. Jäin täysin sivuseikaksi.
Varmaan työkaveri halusi osallistua, mutta ei voinut vauvan kanssa kuin käydä kääntymässä ja tervehtiä. Tuskin ajatteli että tulee varastamaan shown.
Olenpa hyvinkin. Siskoni häissä eräs serkkumme nousi pitämään onnittelupuhetta hääparille. Tosin onnittelupuhe ei koskenut hääparia tai heille onnen toivottamista vaan kertoi itse menneensä kihloihin paria päivää aiemmin ja heille tulossa olevasta vauvasta. Puhe jäi aika lyhyeksi serkun isän keskeyttäessä serkun höpinät.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut häissä joissa kaaso puheessaan kertoi ensin panneensa sulhasen kanssa ja vähän ajan seurusteltuaan jättänyt tyypin. Ja sen jälkeen sulhanen ja morsian löysivät toisensa.
Tuota hän myös muisti toistella vähän väliä illan aikana.
Soititteko poliisin?
Olen ja olin itse vauvoineni sen huomion varastaja, en tosin missään tapauksessa tehnyt sitä tahallani. Mutta minkäs teet, että kolmiviikkoinen vauva on monien mielestä mielenkiintoisempi kuin 15-vuotias ripille päässyt tyttö... :/