Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö vielä +22v naisia, jotka harrastavat seksiä vain parisuhteessa?

Vierailija
02.05.2016 |

Kun tuntuu, että nykyajan naisella on:

- Yhden illlan juttuja
-Etelän biletyslomia, joissa antauduttu muutaman kerran "miehen vallalle"
-Seksisuhteita
-Antaumista miehelle jo deittailuvaiheessa

* antautumisella tarkoitan naisen alistumista miehen panon kohteeena oloon

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolz

Vierailija
2/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ja se on hyvä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä olen sellainen. Vaikka varmasti näytän kaikista helpoimmalta blondilta minihameessani tuolla ulkona, niin en koskaan harrasta yhdenillanjuttuja. Mutta en ole kiinnostunut sinunlaisistaisi, jotka puhuvat naisista tuohon sävyyn, jotenkin halveeraavaa ja omituista käyttää sanoja, "antautuu" jne...

Vierailija
4/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olisit 25-vuotiaasta neitsyt naisesta? Sellainen olisin, jos harrastaisin seksiä vain parisuhteessa.

Vierailija
5/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olisit 25-vuotiaasta neitsyt naisesta? Sellainen olisin, jos harrastaisin seksiä vain parisuhteessa.

Ihana aarre. :3

M34

Vierailija
6/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v nainen täällä, yhdenyönjutut sun muut ei kiinnosta.

Neitsyt olisin yhä ellei olisi joitain vuosia sitten raiskattu puolitutun toimesta.

Vierailija
7/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Olisitko itse säästänyt itseäsi 25-30-vuotiaaksi? No, et.

Vierailija
8/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Olisitko itse säästänyt itseäsi 25-30-vuotiaaksi? No, et.

Olen ollut yhden naisen kanssa ja poikuuden menetin 26-vuotiaana.

M34

Vierailija
9/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä olen sellainen. Vaikka varmasti näytän kaikista helpoimmalta blondilta minihameessani tuolla ulkona, niin en koskaan harrasta yhdenillanjuttuja. Mutta en ole kiinnostunut sinunlaisistaisi, jotka puhuvat naisista tuohon sävyyn, jotenkin halveeraavaa ja omituista käyttää sanoja, "antautuu" jne...

Tämä. Ihme yleistyksiä muutenkin. En harrasta yhdenyönjuttuja, huolehdin ehkäisystä, tiedän tasantarkkaan kenen kanssa olen ollut sängyssä ja ettei tauteja ole.

Vierailija
10/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Tai siis... yksi yhden illan juttu 19-vuotiaana, tajusin ettei oo mun juttu joten tässä sitä ollaan

t. 24v

Vierailija
11/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo alistunut yhdellekään miehelle. Seksiä olen kuitenkin harrastanut 20 miehen kanssa. Muutaman panon voisin vaihtaa kylläkin paremmat sänkytaidot omaaviin partnereihin.

Vierailija
12/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä 28v olen harrastanut seksiä vain parisuhteessa ja vain tämän yhden ainoan kanssa, joka on nykyään myös aviomieheni.

Jos olisin sinkku, kiertäisin kyllä etäältä tuollaiset tyypit jotka arvottavat naisia sen mukaan kuka on kenellekin "antautunut", ei kuulosta mukavalta.

Vierailija
13/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko naiset, että miehet tuolla oikeassa elämässä kertovat suureen ääneen, että nainen on arvoton, koska on antautunut monille miehille? :D Tämä palsta on juurikin niitä juttuja varten, joita ei oikeassa elämässä uskalla sanoa.

Vierailija
14/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin olen nainen joka harrastaa seksiä vain parisuhteessa. Mutta sillä ei ole kyllä mitään tekemistä minkään antautumisen tai viestistäsi kuvautuvien moraalikysymysten kanssa, olen vain niin epävarma etten pysty olemaan niin intiimisti ihmisen kanssa jota en tunne ja johon en luota. Joskus se on melkein harmittanutkin, mutta niin vain on.

Vierailija
15/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jotenkin halveeraavaa".. siis tarkoitushan oli tasan halventaa naisia. Ei aloittaja halua vastauksia kysymykseensä, hän haluaa vain saada naiset lukemaan tuon loukkaavan tekstin ja sitten vastailemaan kysymykseen ihan kuin loukkausta ei olisi ollutkaan. Sinäkin vastaat täysin asiallisesti tuolle pikku luuserille, mitä en kerta kaikkiaan käsitä.

Vierailija
16/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku edellä sanoi ettei ole, no täällä on yksi sellainen joka ei harrasta satunnaisia panosuhteita ollenkaan.

Vierailija
17/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko naiset, että miehet tuolla oikeassa elämässä kertovat suureen ääneen, että nainen on arvoton, koska on antautunut monille miehille? :D Tämä palsta on juurikin niitä juttuja varten, joita ei oikeassa elämässä uskalla sanoa.

Eivät varmaan uskalla sanoa. Siksi naiset kohtelevatkin koko ikänsä halventavasti niitä miehiä, jotka kyräilevät ja kyyristelevät pelosta kun nainen on paikalla. "Epävarma" taitaa olla korrektimpi nimitys jota nuo pelkurit itsestään käytävät. Kyllä ihmiset tietävät, mitä se arka ja seurueessa typerästi virnuileva "mies" itsekseen miettii.

Vierailija
18/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko miehet, että naiset eivät tiedä kaveriensa panojen määrää ja kuinka paljon vientiä heillä olisi?

Vierailija
19/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotenkin halveeraavaa".. siis tarkoitushan oli tasan halventaa naisia. Ei aloittaja halua vastauksia kysymykseensä, hän haluaa vain saada naiset lukemaan tuon loukkaavan tekstin ja sitten vastailemaan kysymykseen ihan kuin loukkausta ei olisi ollutkaan. Sinäkin vastaat täysin asiallisesti tuolle pikku luuserille, mitä en kerta kaikkiaan käsitä.

Vastaan aina kaikille asiallisesti, oli kuka tahansa ihminen vastassa.

Vierailija
20/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies vinkuu, kun "Pirkko" antoi "Pekalle", mutta ei anna hänelle :( Sit sinä vingut, kun naiset antaa kaikille. Ikinä ei oo hyvä.