Löytyykö vielä +22v naisia, jotka harrastavat seksiä vain parisuhteessa?
Kun tuntuu, että nykyajan naisella on:
- Yhden illlan juttuja
-Etelän biletyslomia, joissa antauduttu muutaman kerran "miehen vallalle"
-Seksisuhteita
-Antaumista miehelle jo deittailuvaiheessa
* antautumisella tarkoitan naisen alistumista miehen panon kohteeena oloon
Kommentit (55)
No en halua selibaatissakaan olla eikä sopivaa seurustelukumppania meinaa löytyä, joten kyllä niitä yhenillanjuttuja silloin tällöin on.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, mutta harvassa ovat tänä päivänä. Sellaisen helmen kun löytää, ei kannata päästää irti.
Ja mistähän sen helmesi tunnistat? Et voi mitenkään tietää onko nainen harrastanut sekisiä satunnaisen miehen kanssa tai pitänyt panosuhdetta. Jos nainen on ollut vaikka 18v-23v suhteessa ja sitten 24v-26v seuraavassa, niin et voi mitenkään tietää mitä hän on on tehnyt 23-24-vuotiaana ja kenenkä kanssa ja millä sitoutumisen asteella. (Sikäli kun sillä olisi p*skaakaan väliä).
Kyllä, olen, mutta mitä se sinua lohduttaa, kun olen parisuhteessa.
Sen vaan sanon, että ei varmaan ole ollut kumppanilleni helppoa tämä seksielämän aloittaminen kanssani. Monenlaista patoumaa on ollut, enkä vielä 2v jälkeenkään saa esim. O:ta. Kyllä tasapainoisimmat naiset harrastavat seksiä ensimmäisen kerran 17-19-vuotiaina poikaystävänsä kanssa. 23 v on jo liikaa vähän frigidimmällekin naiselle, ellei ole uskovainen. Uskovaiset varmaan pystyvät olemaan ihan onnellisesti sinut sen asian kanssa. Itse tunsin olevani jossakin kultaisessa häkissä ja asia ahdisti.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuntuu, että nykyajan naisella on:
- Yhden illlan juttuja
-Etelän biletyslomia, joissa antauduttu muutaman kerran "miehen vallalle"
-Seksisuhteita
-Antaumista miehelle jo deittailuvaiheessa* antautumisella tarkoitan naisen alistumista miehen panon kohteeena oloon
Nyt kun olen parisuhteessa niin harrastan seksiä vain mieheni kanssa silloin, kun meillä molemmilla on intoa. Sinkkuna oli jotain yhden yön juttuja. Alistuminen on minulle vieras käsite, olen kyllä itse melko dominoiva. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, mutta harvassa ovat tänä päivänä. Sellaisen helmen kun löytää, ei kannata päästää irti.
Ja mistähän sen helmesi tunnistat? Et voi mitenkään tietää onko nainen harrastanut sekisiä satunnaisen miehen kanssa tai pitänyt panosuhdetta. Jos nainen on ollut vaikka 18v-23v suhteessa ja sitten 24v-26v seuraavassa, niin et voi mitenkään tietää mitä hän on on tehnyt 23-24-vuotiaana ja kenenkä kanssa ja millä sitoutumisen asteella. (Sikäli kun sillä olisi p*skaakaan väliä).
Voi tunnistaa. Sellainen nainen on se, jota et pidä viehättävänä. Kun on vähemmän (tasokkaita) houkutuksia, niin on helpompi torjua ne.
Itse olen sellainen. Neitsyys meni vasta 23-vuotiaana kun aloin kunnolla seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
28v nainen täällä, yhdenyönjutut sun muut ei kiinnosta.
Neitsyt olisin yhä ellei olisi joitain vuosia sitten raiskattu puolitutun toimesta.
Kyllä mun mielestä raiskattu on neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28v nainen täällä, yhdenyönjutut sun muut ei kiinnosta.
Neitsyt olisin yhä ellei olisi joitain vuosia sitten raiskattu puolitutun toimesta.
Kyllä mun mielestä raiskattu on neitsyt.
Mun mielestä kissa on koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olisit 25-vuotiaasta neitsyt naisesta? Sellainen olisin, jos harrastaisin seksiä vain parisuhteessa.
Mitä mieltä olisit 32-vuotiaasta neitsyt miehestä? Sellainen olisin, jos en olisi maksanut seksistä.
Mieluummin 32-vuotias neitsytmies kuin huorissa kävijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olisit 25-vuotiaasta neitsyt naisesta? Sellainen olisin, jos harrastaisin seksiä vain parisuhteessa.
Mitä mieltä olisit 32-vuotiaasta neitsyt miehestä? Sellainen olisin, jos en olisi maksanut seksistä.
Mieluummin 32-vuotias neitsytmies kuin huorissa kävijä.
Ehkä, mutta ajattele asiaa nyt miehenkin kannalta.
No harrastaisin seksiä vain parisuhteessa, mutta kun en jostain syystä kelpaa parisuhteeseen niin joudun olemaan ilman. En tiedä pitäisikö kuitenkin joskus kokeilla jotain seksisuhteita...olen siis edelleen neitsyt
N23
No itse olen vasta 20, mutta kihloissa ja miestä en vaihda ikinä, ensimmäiseni ja viimeiseni. Tuo jos pistää minut vaihtoon niin toista en ota, ei ole olemassakaan toista yhtä täydellistä paria minulle kuin nykyinen.
Että juu, odotin parisuhteeseen ja siinä pysyn. Ap:n esitystyylillä varustetut miehet ei vaan parisuhteisiin pääse, koska me odottavat vaaditaan korkeaa tasoa. Niin tosin vaatii useimmat muistakin naisista, eli eipä taida ap:tä auttaa, oli naiset kumpia vaan.
Maaseudulta voisi löytyä vielä joku "Pirkko" jota ei ole korkattu.
Joten, suuntaappa neneäsi ja temmisi kohti Maaseutua !
:-)