Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö vielä +22v naisia, jotka harrastavat seksiä vain parisuhteessa?

Vierailija
02.05.2016 |

Kun tuntuu, että nykyajan naisella on:

- Yhden illlan juttuja
-Etelän biletyslomia, joissa antauduttu muutaman kerran "miehen vallalle"
-Seksisuhteita
-Antaumista miehelle jo deittailuvaiheessa

* antautumisella tarkoitan naisen alistumista miehen panon kohteeena oloon

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä olen sellainen. Vaikka varmasti näytän kaikista helpoimmalta blondilta minihameessani tuolla ulkona, niin en koskaan harrasta yhdenillanjuttuja. Mutta en ole kiinnostunut sinunlaisistaisi, jotka puhuvat naisista tuohon sävyyn, jotenkin halveeraavaa ja omituista käyttää sanoja, "antautuu" jne...

"Jotenkin halveeraavaa".. siis tarkoitushan oli tasan halventaa naisia. Ei aloittaja halua vastauksia kysymykseensä, hän haluaa vain saada naiset lukemaan tuon loukkaavan tekstin ja sitten vastailemaan kysymykseen ihan kuin loukkausta ei olisi ollutkaan. Sinäkin vastaat täysin asiallisesti tuolle pikku luuserille, mitä en kerta kaikkiaan käsitä.

Vastaan aina kaikille asiallisesti, oli kuka tahansa ihminen vastassa.

Siitä tulee vastassa olevalle ihmiselle se väärä kuvitelma, että hän on yhtä hyvä kuin muut vaikka käyttäytyisi kuin täysi sika.

Vierailija
22/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä olen sellainen. Vaikka varmasti näytän kaikista helpoimmalta blondilta minihameessani tuolla ulkona, niin en koskaan harrasta yhdenillanjuttuja. Mutta en ole kiinnostunut sinunlaisistaisi, jotka puhuvat naisista tuohon sävyyn, jotenkin halveeraavaa ja omituista käyttää sanoja, "antautuu" jne...

"Jotenkin halveeraavaa".. siis tarkoitushan oli tasan halventaa naisia. Ei aloittaja halua vastauksia kysymykseensä, hän haluaa vain saada naiset lukemaan tuon loukkaavan tekstin ja sitten vastailemaan kysymykseen ihan kuin loukkausta ei olisi ollutkaan. Sinäkin vastaat täysin asiallisesti tuolle pikku luuserille, mitä en kerta kaikkiaan käsitä.

Siitä tulee vastassa olevalle ihmiselle se väärä kuvitelma, että hän on yhtä hyvä kuin muut vaikka käyttäytyisi kuin täysi sika.

Kyllähän tuossa myös asiallisesti todetaan että "en ole kiinnostunut sinunlaisistasi" ja todetaan puhetapa halveeraavaksi ja omituiseksi. En tiedä miten sen jälkeen voisi tulkita olevansa "yhtä hyvä kuin muut" t. sivustahuutelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan "antautunut miehen valtaan". Eiköhän tämä kertonut AP:sta enemmän kuin kukaan halusi tietää...

Vierailija
24/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika harvoin muuttaa käyttäytymistään sillä, että hänen todetaan olevan sika. Sen sijaan se, että asiallisesti selittää mikä käytöksessä on pielessä, auttaa asiaa yleensä paljon enemmän. Jäähän siinä tietysti itseltä se toisen haukkumisen nautinto puuttumaan.

Vierailija
25/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan "antautunut miehen valtaan". Eiköhän tämä kertonut AP:sta enemmän kuin kukaan halusi tietää...

No täytyy ymmärtää ap:ta. Sillä ei oo omakohtaista kokemusta seksistä. Ehkä se sit muuttaa käsitystään kun pääsee poikuudestaan eroon.

Vierailija
26/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, kuntouttava työtoiminta näyttää taas tältä päivältä päättyneen.

Vierailija
27/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä vasta avioliitossa. Deittirintamalla on ollut todella hiljaista, miehet ottavat kuitenkin mieluummin yhden illan juttuja harrastavan naisen, kuin neitsyen, joka haluaa odottaa.

Vierailija
28/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu nämä naisten etelänlomamatkat nyt on olevinaan? Kiva, kun syytetään että ihan kaikki naiset tekee tällaista. Olen 28-vuotias, enkä ole ikinä käynyt millään matkalla etelässä. Eikö ne ole ne vähän vanhemmat naiset, jotka harrastaa tällaisia "etelänmatkoja", minne mennää niitä miehiä katsomaan ja tosin tuskin heistäkään kovin monet.  Ei kaikki miehetkään ramppaa Thaimaassa lapsia panessa, vaan vain pienehkö hyvin sairas osa heistä.

Vierailija
29/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutta harvassa ovat tänä päivänä. Sellaisen helmen kun löytää, ei kannata päästää irti.

Vierailija
30/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tyhmä aloitus em mää ainakaa parisuhteen ulkopuolelle juokse paneskelemaan enkä oo juossu ennen nykyistä avioliittookaan. 26vee ja 7 vuotta jo aviossa.

Vierailija
31/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neitsyt 25 v, että onhan meitä.

Vierailija
32/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi. 

Vierailija
33/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin av:lla suuri/suurin osa naisista kirjoittelee, että vain seurustelussa/parisuhteessa sekstaillaan.

Mika seurustelu sitten lasketaan tuohon mukaan on varmaan toisen ketjun asia.

Vierailija
34/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut yhden yön juttuja, mutta sanottakoon, että en ole aikuisiällä kauaa ollut sinkkunakaan. Yksi pitkä suhde takana, jonka jälkeen alkoi aika nopeasti uusi (= kahden miehen kanssa harrastanut siis seksiä).  Olen hyvinkin tyytyväinen nykytilanteeseeni enkä voisi kuvitellakaan irtosuhteita, parisuhteessa tai sinkkuna. Mutta jokainen taaplaa tyylillään, en ole oikea ihminen arvostelemaan ketään. :) 

Vierailija
35/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan suomalaisella naisella on elämänsä aikana vain keskimäärin 12 seksikumppania, miehillä 16.

Vierailija
36/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutoin, mutta en ole varma lasketko yhden suhteistani seurusteluksi vai seksisuhteeksi. Pystyn harrastaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa jonka tunnen ja johon voin luottaa. Mikään moraalikysymys tässä kyllä ei ole takana ja olen muutoinkin todella liberaali ja päälle vielä bi. Minulle ei olisi ongelma pitää seksisuhdetta jossain välissä elämää.

N27

Vierailija
37/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu nämä naisten etelänlomamatkat nyt on olevinaan? Kiva, kun syytetään että ihan kaikki naiset tekee tällaista. Olen 28-vuotias, enkä ole ikinä käynyt millään matkalla etelässä. Eikö ne ole ne vähän vanhemmat naiset, jotka harrastaa tällaisia "etelänmatkoja", minne mennää niitä miehiä katsomaan ja tosin tuskin heistäkään kovin monet.  Ei kaikki miehetkään ramppaa Thaimaassa lapsia panessa, vaan vain pienehkö hyvin sairas osa heistä.

Oletko ihan varma että kannattaa rinnastaa aikuisen (sinkku)naisen aikuisten miesten kanssa etelänlomallaan harrastama irtoseksi pedofiliaan ja lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön? Ensinmainittu ei ole mikään rikos josta "syytetään", vaan jokaisen oma asia, josta nillittäjä on tod. näk. moraalikäsitykseltään jossain 50-luvulla, jälkimmäinen on seksuaalisuudeltaan häiriintyneen ihmisen rikollista toimintaa.

Vierailija
38/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, kuntouttava työtoiminta näyttää taas tältä päivältä päättyneen.

Päinvastoin; hehän (sinäkin?) saavat palkkaa täällä kirjoittelusta.

Vierailija
39/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olisit 25-vuotiaasta neitsyt naisesta? Sellainen olisin, jos harrastaisin seksiä vain parisuhteessa.

Mitä mieltä olisit 32-vuotiaasta neitsyt miehestä? Sellainen olisin, jos en olisi maksanut seksistä.

Vierailija
40/55 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 nainen ja harrastan seksiä vain avomieheni kanssa, ollaan oltu yhdessä nyt kaksi vuotta. Olin vielä 22 vuotiaana, ennen seurustelun alkua harrastanut seksiä usean miehen kanssa samaan kin aikaan, myös muutama yhden yön juttu. Nyt kun kaikenlaista on kokeiltu, olen tyytyväinen turvalliseen ja hyvää parisuhdeseksielämään ja en kaipaa muita kumppaneita enää elämääni. Vastaus kysymykseen, kyllä, yksi täällä ainakin on! Muiden vastaavasti vastanneiden lisäksi.