Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuvaring!

Vierailija
22.02.2006 |

elikkä tänään sitten asetin tuon rinkulan paikalle:)saas nähä miten toimii!kokemuksia kellään?

saakohan renkaankanssa käyttää tamponia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu aina menkat kuin seinään, renkaan asennettuani=)

Vierailija
2/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side olisi helpompi siis, mutta tamponikin onnistuu.

Mä oon käyttänyt Nuvaringia 1,5 vuotta ja aina siten, että käytän 2-3 rengasta putkeen, eli joko 6 viikkoa tai 9 viikkoa aina saa olla ilman menkkoja :) Kätevää. Mitään ongelmia mulla ei ole ollut, ja gynekin sanoi aikoinaan, että mikäli rengas pysyy sisällä, niin ei yleensä tule mitään muita sivuvaikutuksia.

Kerran unohtui jopa yksi rengas melkein 4 viikoksi sisään, mutta onneksi siitä ei silti seurannut mitään. Oikein käytettynä siis varma vehje.

PS: Mun mies ei edes tunne sitä yhdynnässä (tai ainakaan ei tunnu epämiellyttävältä), joten meillä ei oo tarvinnu sitä poistaa edes seksin ajaksi :) Kokeilkaahan tekin ensin renkaan kanssa, ja jos miehestä tuntuu pahalta, niin sitten vasta ilman rengasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vuosittain raskautuu pillerien/laastarin/Nuvaringin käytöstä huolimatta.

Vierailija
4/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon ollu toella tyytyväinen. Pillerien aikana pahoinvointi oli kamalaa (eri merkkejä kokeiltu) mut tän kans vaan muutama eka viikko :)

Ite en käyttänyt tamponia renkaan kanssa, muutenkin käytän nykysin lähes pelkästään siteitä. tuntuu jotenkin ettei halua tamponia sillon laittaa kun emätin on kerrankin " tyhjä" heh..vähän niinkun " lepoa" emättimelle.

Vierailija
5/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että pillereitä voisi käyttää jopa vuoden putkeen ilman taukoja. Kokeilisin mielläni vaikka sitäkin, mutta mulla tahtoo vuoto alkaa väkisin kolmannen renkaan viimeisinä päivinä.