nuvaring!
elikkä tänään sitten asetin tuon rinkulan paikalle:)saas nähä miten toimii!kokemuksia kellään?
saakohan renkaankanssa käyttää tamponia?
Kommentit (5)
Side olisi helpompi siis, mutta tamponikin onnistuu.
Mä oon käyttänyt Nuvaringia 1,5 vuotta ja aina siten, että käytän 2-3 rengasta putkeen, eli joko 6 viikkoa tai 9 viikkoa aina saa olla ilman menkkoja :) Kätevää. Mitään ongelmia mulla ei ole ollut, ja gynekin sanoi aikoinaan, että mikäli rengas pysyy sisällä, niin ei yleensä tule mitään muita sivuvaikutuksia.
Kerran unohtui jopa yksi rengas melkein 4 viikoksi sisään, mutta onneksi siitä ei silti seurannut mitään. Oikein käytettynä siis varma vehje.
PS: Mun mies ei edes tunne sitä yhdynnässä (tai ainakaan ei tunnu epämiellyttävältä), joten meillä ei oo tarvinnu sitä poistaa edes seksin ajaksi :) Kokeilkaahan tekin ensin renkaan kanssa, ja jos miehestä tuntuu pahalta, niin sitten vasta ilman rengasta.
joka vuosittain raskautuu pillerien/laastarin/Nuvaringin käytöstä huolimatta.
ja oon ollu toella tyytyväinen. Pillerien aikana pahoinvointi oli kamalaa (eri merkkejä kokeiltu) mut tän kans vaan muutama eka viikko :)
Ite en käyttänyt tamponia renkaan kanssa, muutenkin käytän nykysin lähes pelkästään siteitä. tuntuu jotenkin ettei halua tamponia sillon laittaa kun emätin on kerrankin " tyhjä" heh..vähän niinkun " lepoa" emättimelle.
Joku sanoi, että pillereitä voisi käyttää jopa vuoden putkeen ilman taukoja. Kokeilisin mielläni vaikka sitäkin, mutta mulla tahtoo vuoto alkaa väkisin kolmannen renkaan viimeisinä päivinä.
Mulla loppuu aina menkat kuin seinään, renkaan asennettuani=)