Sain turpaani. Että on kiva vappu.
Mies löi oikein kunnolla. Lähti sitten baariin. Silmä ihan sinisenä. Tosi kivaa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa olisin potkaissut munille ja täysillä, tosin olisin päättänyt myös suhteen. Itseään saa puolustaa fyysistä hyökkäystä vastaan samoin henkistä. Anna potku kun tulee, munille ja täysillä. Pasifistit en noteeraa teitä.
Et sä kyllä potkaise ketään sen jälkeen jos sua ensi vetäistään kunnolla turpaan. Makaat lattialla ja itket.
Minä todellakin osaan puolustaa itseäni, potkin munille, ja mies menee kuin linkkuveitsi. En käännä toista poskea, kuten naiset yleensä. Käyn miehen päälle vaikka huoltoasemalla ja öykkäröidään, totta.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ärsyttää noi porvoo hommat. Tule katsomaan. Ei yhtään naurata täällä. Sattuisi sinuakin. Onneksi ystäväni hakee lapsen. Pelottaa kun mies tulee kotiin.ap
Miksi et mene ystäväsi luo itsekin? Miksi jäät kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ärsyttää noi porvoo hommat. Tule katsomaan. Ei yhtään naurata täällä. Sattuisi sinuakin. Onneksi ystäväni hakee lapsen. Pelottaa kun mies tulee kotiin.ap
Miksi hakee vauvan? Miksi sä jäät sinne?
Minä kajautin eilen yhtä miestä aivan täysillä. Eipä ole eka kerta. Tuntuu aina yhtä kivalle. Kun minulle ei tarvi päätään aukoo. Justiinsa 23 täytin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäät itse sinne jos vielä pelottaakin?
Voihan sitä jäädä kotiin ja soittaa poliisit hakemaan ukon.
Lähde pois. Mene ystävälle tai vaikka turvakotiin. Mies voi kriiseillä tuoretta vanhemmuutta, mutta lyödä ei saa. Perheterapia tms on tarpeen, ettei tuo toistu. Hali!
Vierailija kirjoitti:
Minä kajautin eilen yhtä miestä aivan täysillä. Eipä ole eka kerta. Tuntuu aina yhtä kivalle. Kun minulle ei tarvi päätään aukoo. Justiinsa 23 täytin.
Hienoa, meitä on paljonkin. Itselläni on ikää 47 vuotta, ja puolustan armotta. Samalla mitalla takaisin ja enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hakee vauvan? Miksi sä jäät sinne?
Haluan keskustella. Varmasti parempi olisi häipyä. Tavallaan syytän itseäni. Se lapsi kun ei ollut toivottu. Ainakaan miehen puolelta.ap681
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa olisin potkaissut munille ja täysillä, tosin olisin päättänyt myös suhteen. Itseään saa puolustaa fyysistä hyökkäystä vastaan samoin henkistä. Anna potku kun tulee, munille ja täysillä. Pasifistit en noteeraa teitä.
Et sä kyllä potkaise ketään sen jälkeen jos sua ensi vetäistään kunnolla turpaan. Makaat lattialla ja itket.
Minä todellakin osaan puolustaa itseäni, potkin munille, ja mies menee kuin linkkuveitsi. En käännä toista poskea, kuten naiset yleensä. Käyn miehen päälle vaikka huoltoasemalla ja öykkäröidään, totta.
Onko huoltoasema pelottava ja vain harva nainen uskaltaa hyökätä huoltoasemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, meitä on paljonkin. Itselläni on ikää 47 vuotta, ja puolustan armotta. Samalla mitalla takaisin ja enemmänkin.
Olet varmaan käynyt itsehyökkäyskurssin.
Silmä punertuu ensin lyönnistä. Väri muuttuu violettisinertäväksi seuraavina päivinä. Sitten kellertäväksi. Huono provo, mee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyökkäsit naisena miehen kimppuun fyysisesti kun se käytti sinua kohtaan sanoja, joita et kestänyt. Nostat penkistä anakin viisi kiloa? Jonne-ikäisen "Miehen" kimppuunko kävit lutka?
Ilmoitin tämän asiattomaksi. AP.n ei tarvitse kuunnella tuollaista juuri pahoinpideltynä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko huoltoasema pelottava ja vain harva nainen uskaltaa hyökätä huoltoasemalla?
Ei vaan, eräs mies alkoi soittamaan suutaan jostain, aivan mitättömästä. Annoin ukon kuulla kunniansa, juttu päättyi niin, että mies pakeni paikalta. Ei jäänyt tankkaamaan edes.
Vierailija kirjoitti:
Silmä punertuu ensin lyönnistä. Väri muuttuu violettisinertäväksi seuraavina päivinä. Sitten kellertäväksi. Huono provo, mee pois.
Oletko idiotti? Kyllä ensin sinertää. Ja silmä voi mennä punaiseksi,muttei kasvot. Mulla on joka viikko kasvot sinisenä,ja sitten mustana. Harrastan sellaista. Sellaista vielä että jos mies ruiskuttaa silmään niin menee punaiseksi. Ei mustaksi.
Kertohan se syyn. Oli laittanut itsensä tiineksi. Vähemmäskin hermot menisi.
Siinäpä syy hakata nainen. Taatusti itse on sisään laskenut. Pallot on keksitty.
Tyypillistä suomalaista hakata muijansa. Ei mitenkään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiotti? Kyllä ensin sinertää. Ja silmä voi mennä punaiseksi,muttei kasvot. Mulla on joka viikko kasvot sinisenä,ja sitten mustana. Harrastan sellaista. Sellaista vielä että jos mies ruiskuttaa silmään niin menee punaiseksi. Ei mustaksi.
WTF?
Täysin samaa mieltä.... Asiaa varmaan auttaa täällä itkeä. Tee rikosilmo ja jätä mies. Jos yhteinen koti, vaihdata ´lukot huomenna