Sain turpaani. Että on kiva vappu.
Mies löi oikein kunnolla. Lähti sitten baariin. Silmä ihan sinisenä. Tosi kivaa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Koet tärkeämmäksi raportoida asian AV:lle kuin tehdä rikosilmoituksen?
Tänne voi kertoa. En vasikoi ketään ikinä. Jos ihan oikeasti vielä kerran lyö. Soitan veljelle.ap
Täällä vähän sama. Mies veti eilen ihan överiksi ja kun kehtasin sanoa, että vois vähän hillitä kun huomenna olis aamulla pakollista menoa löi kylkeen ja potki. Lähdin välittömästi vanhemmilleni, mies ei itse muista mitään. Laittoi aamulla viestin, että missä olen ja mennäänkö me sinne ristiäisiin vai ei. Nyt se on koittanut päivän soitella, kun käskin pysyä ihan helvetin kaukana minusta jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ärsyttää noi porvoo hommat. Tule katsomaan. Ei yhtään naurata täällä. Sattuisi sinuakin. Onneksi ystäväni hakee lapsen. Pelottaa kun mies tulee kotiin.ap
Miksi hakee vauvan? Miksi sä jäät sinne?
Haluan keskustella. Varmasti parempi olisi häipyä. Tavallaan syytän itseäni. Se lapsi kun ei ollut toivottu. Ainakaan miehen puolelta.ap681
Ethän sä voi kännisen kanssa keskustella!
Vierailija kirjoitti:
Onpas väsynyttä provoa taas.
Välttämättä ole. Miehenikin sai oikeen kunnolla päähänsä Tamperella. Ite alkoi vittuilla isommille. Nauratti minuakin. Siis eilen. Tupakkakin meni poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttämättä ole. Miehenikin sai oikeen kunnolla päähänsä Tamperella. Ite alkoi vittuilla isommille. Nauratti minuakin. Siis eilen. Tupakkakin meni poikki.
Ilta meni aivan pilalle. Epäilen.
Kahta miestä puukotettiin Turussa. Miksi suomalaiset ovat niin väkivaltaisia vappuna?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016050121500340_uu.shtml
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähän sama. Mies veti eilen ihan överiksi ja kun kehtasin sanoa, että vois vähän hillitä kun huomenna olis aamulla pakollista menoa löi kylkeen ja potki. Lähdin välittömästi vanhemmilleni, mies ei itse muista mitään. Laittoi aamulla viestin, että missä olen ja mennäänkö me sinne ristiäisiin vai ei. Nyt se on koittanut päivän soitella, kun käskin pysyä ihan helvetin kaukana minusta jatkossa.
Kannattaa ainakin sinun pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Eikös eläimillä ole turpa?
Kissoilla ainakin on nenu.
Ällöttää nuo "provo porvoosta" Mitäpä jos on oikeasti joku mies hakannut? Ihan sama kun lehdessä haukuttiin sitä Patrik Laineen tyttöystävää. Aivan normaali nätti tyttö. Kyllä some on mennyt kauheaksi. Sekaisin olen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää nuo "provo porvoosta" Mitäpä jos on oikeasti joku mies hakannut? Ihan sama kun lehdessä haukuttiin sitä Patrik Laineen tyttöystävää. Aivan normaali nätti tyttö. Kyllä some on mennyt kauheaksi. Sekaisin olen minäkin.
Olet kyllä. Miten Laine ja Porvoo sekä turpiin saanti liittyy toisiinsa?
Ota valokuvia silmästäsi ja kasvoistasi.
Käy lääkärissä silmäsi vuoksi varmistamassa, ettei mies aiheuttanut pahempia vaurioita. Tee rikosilmoitus.
Olen pahoillani puolestasi.
Ei naisia saa lyödä. Niitä pitää potkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ole lyönyt. Nyt haukkui huoraksi ja rumaksi ämmäksi.Ja sitten löi ja lujaa. Meillä on vajaan kuukauden ikäinen tytär. Mieheni varmaan vihaa häntä ja minua.ap
Jätä se sika.
Ihan oikeasti; jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt pelkän vittuilun takia kenenkään päälle käydä. Pitää vittuilla takaisin. Jos joku oikeesti tulis mun päälle pelkästä sanallisesta vittuilusta niin ampuisin pistoolilla päällekävijän takaraivon pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin kelpaa Patrikillekaan. Yrittää iskeä muita naisia ravintolassa.
Lähde turvakotiin vauvan kanssa ja saat sieltä apua ja tukea.