Miksi naiset eivät tuo ikinä miehille kukkia?
Jos naiset haluavat tasa-arvoa, niin olisi aika ottaa tekoja joilla osoittaa se. Myös nainenkin voi tuoda kukkia miehelle, onhan molemmat kuitenkin tasa-arvoisia joten huomion osoituksia voi antaa myös nainenkin. Ihme että yhä monet naiset sanovat kannattavansa tasa-arvoa, mutta silti eletään osittain seksistisissä sukupuolirooleissa.
Kommentit (51)
Mieheni pitää paljon suklaasta joten ostan sitä hänelle. Tai leivon tai ostan vaatteita joita hän on sanonut tarvitsevansa. Ostan sellaisia asioita joista tiedän hänen erityisesti pitävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukat on eroottinen lahja. Olen ostanut miehelleni kukkia useasti, ja myös hemmotteluhoitoja - tosin minä teen ne yleensä itse, hieronnat ja muut, with a happy ending... 💋
Kyllä miehelläkin on tunteet, ja hän nauttii kauneudesta. Samalla lailla minä ilahdun, kun mieheni tuo minulle bissen kun katson herkkusieniliigaa telkasta.
Sukupuolet ei ole niin erilaisia kuin yksilöt. Esim. minä en osaa enkä halua virkata tai kutoa, enkä voi sietää romcomeja. Silti olen miehelleni nainen siellä missä tarvitaan, eli sängyssä, ja tykkään alistua. Otan myös mielelläni suihin vaikka joka päivä... toisaalta, jos hän haluaa dominointia, onnistuu sekin.
Ei kaikki naiset ja miehet ole yhdestä muotista.
Herkkusieniliigaa?
Leikkisä ja yleinen nimitys Mestarien liigalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet haluavat pillua eikä kukkia
Moni kukka muistuttaa pillua.
Kannattaa sitten tuoda Flesukka, nätti maljakossa.
Annan (miespuolisille) ystäville yleensä hyödyllisiä lahjoja. Viimeksi ostin parille sällille keittokulhot kun eivät tuollaisia omistaneet ja osui silmään.
En ole itsekään koskaan saanut miehiltä kukkia mutta lahjojen antamisesta tulee hyvä mieli itselle. Sain mie äskettäin yhdeltä sälliltä tölkin siideriä :D
Olen ostanut miehelle kukkia. Yhden kerran vain saanut niitä mieheltä. Naisilta onneksi useammin.
Sulla on aika rajoittunut kuva miehistä, totta kai on miehiä jotka pitää kukista, kasveista ja puutarhan hoidosta (enkä nyt tarkoita sitä mitä Kanervasillä tarkoitti). Puutarhureista suuri osa on miehiä.
En voi väittää harrastavana kukkien hoitoa, mutta viherkasveista pidän kovasti ja hoidan niitä kotona päivittäin. Kukkia taisin saada naiselta viimeksi kun täytin pyöreitä vuosia ja totta kai ne oli mieluisaa saada.
Typerät teinijonnet ja äijäroolia vetävät urpot eivät ole kuin pieni mutta meluisa miesjoukko, ei ne kaikkia miehiä edusta.