Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tuo ikinä miehille kukkia?

Vierailija
30.04.2016 |

Jos naiset haluavat tasa-arvoa, niin olisi aika ottaa tekoja joilla osoittaa se. Myös nainenkin voi tuoda kukkia miehelle, onhan molemmat kuitenkin tasa-arvoisia joten huomion osoituksia voi antaa myös nainenkin. Ihme että yhä monet naiset sanovat kannattavansa tasa-arvoa, mutta silti eletään osittain seksistisissä sukupuolirooleissa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kuulla että miehetkin tykkää kukista! Aion siis ostaa kukkia miehille jatkossakin.

Vierailija
22/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että suurin osa miehistä ei piittaa kukista paskaakaan.

Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että järjen käyttö kiellettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs yleistetä :) meidän 1v treffeillä vein ruusun ja pari pv sitten kannoin tulppaanikimpun kotiin :)

Vierailija
24/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai mää mittää kukkia oo ikinä halunnu. Kahtosin kyllä vähä halvalla jos muija kukkia tois. M31v

Vierailija
25/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu, jos saisin kasvin naiselta. En välttämättä pelkistä kukista niin välitä vaikka mukavaahan semmoinenkin olis saada.

Vierailija
26/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat on eroottinen lahja. Olen ostanut miehelleni kukkia useasti, ja myös hemmotteluhoitoja - tosin minä teen ne yleensä itse, hieronnat ja muut, with a happy ending... 💋

Kyllä miehelläkin on tunteet, ja hän nauttii kauneudesta. Samalla lailla minä ilahdun, kun mieheni tuo minulle bissen kun katson herkkusieniliigaa telkasta.

Sukupuolet ei ole niin erilaisia kuin yksilöt. Esim. minä en osaa enkä halua virkata tai kutoa, enkä voi sietää romcomeja. Silti olen miehelleni nainen siellä missä tarvitaan, eli sängyssä, ja tykkään alistua. Otan myös mielelläni suihin vaikka joka päivä... toisaalta, jos hän haluaa dominointia, onnistuu sekin.

Ei kaikki naiset ja miehet ole yhdestä muotista.

Vierailija
27/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai mää mittää kukkia oo ikinä halunnu. Kahtosin kyllä vähä halvalla jos muija kukkia tois. M31v

Minä naisena en välitä kukista enkä suklaasta. Nautin kyllä viskipaukuista.

Mieheni rakastaa kukkia, kirjallisuutta, musiikkia, kauneutta. Siksi häneen rakastuinkin.

Pois nyt nämä vanhentuneet sukupuolimallit. Moni mies ei vaan kehtaa tunnustaa, että kukka olisi aika ihana. Lisäksi ne on kasvien sukupuolielimiä, eli sinänsä seksikkäitä.

Vierailija
28/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut kahdelta naiselta kukkia. Toinen oli espanjalainen ja toinen ruotsalainen. Suomalaisnaisilta en ole koskaan kukkia saanut enkä erityisesti odottanutkaan.

Vierailija
29/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni rakastaa kukkia, kirjallisuutta, musiikkia, kauneutta. Siksi häneen rakastuinkin.

Pois nyt nämä vanhentuneet sukupuolimallit. Moni mies ei vaan kehtaa tunnustaa, että kukka olisi aika ihana. Lisäksi ne on kasvien sukupuolielimiä, eli sinänsä seksikkäitä.

Teillähän on perinteiset roolit vaikkakin käännettynä.... Se ei olisi perinteistä jos vaikka yhdessä säätäistte auton moottoreita tai vaihtoehtoisesti opettelisitte yhdessä meikkaamaan

Vierailija
30/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet haluavat pillua eikä kukkia

Vierailija
31/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei miehet yleensä juuri välitä kukista, joten en ole siksi tuonut. Olen sitten tuonut jotain muuta.

Vierailija
32/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kukka muistuttaa pillua.

Vierailija
33/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillähän on perinteiset roolit vaikkakin käännettynä.... Se ei olisi perinteistä jos vaikka yhdessä säätäistte auton moottoreita tai vaihtoehtoisesti opettelisitte yhdessä meikkaamaan

Ei tuossa ole suinkaan kaikki mitä tehdään yhdessä tai annetaan toisillemme. Nuo oli vain esimerkkejä. Ja miksi noita asioita pitäisi tehdä yhdessä? Kukin tekee sitä, mistä nauttii ja mikä dopii parhaiten.

Älä unohda, että myös maailman huippukokit ovat kaikki miehiä.

Vierailija
34/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole suinkaan kaikki mitä tehdään yhdessä tai annetaan toisillemme. Nuo oli vain esimerkkejä. Ja miksi noita asioita pitäisi tehdä yhdessä? Kukin tekee sitä, mistä nauttii ja mikä dopii parhaiten.

Älä unohda, että myös maailman huippukokit ovat kaikki miehiä.

Siis *sopii 😀

Vierailija
35/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä joka tykkäisi kukista.

Minä olen nainen enkä ole koskaan käsittänyt miksi joku mies tuo minulle kukkia. Eli en halua kukkia.

Vierailija
36/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kukka muistuttaa pillua.

Kukkien symbolinen merkitys on myös tärkeä.

Vierailija
37/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt sekä leikkokukkia että ruukussa olevia. Osa ollut lievästi hämmentyneitä kukkatuliaisista. Myös leivonnaisia kiikuttanut tai vaikkapa leipää.

Vierailija
38/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on aika paljon opittavaa, ennen kuin ymmärtää mitä se tasa-arvo oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
39/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä en miehelle tuo koskaan kukkia, kun ei niistä välitä. Sen sijasta toisinaan ostan hänelle paketin makkaraa ja pari olutta kaupasta (mies tykkää paistella makkarat tuolla takkahuoneessa saunan jälkeen), kun tiedän että hän pitää tuon tyyppisistä yllätyksistä, siinä missä minä pidän niistä kukkasista mitä mies toisinaan kantaa.

Älä ap. takerru niihin kukkasiin, vaan se että molemmat huomioi ja yllättelee toisiaan niillä asioilla mistä tietää toisen pitävän...

Vierailija
40/51 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat on eroottinen lahja. Olen ostanut miehelleni kukkia useasti, ja myös hemmotteluhoitoja - tosin minä teen ne yleensä itse, hieronnat ja muut, with a happy ending... 💋

Kyllä miehelläkin on tunteet, ja hän nauttii kauneudesta. Samalla lailla minä ilahdun, kun mieheni tuo minulle bissen kun katson herkkusieniliigaa telkasta.

Sukupuolet ei ole niin erilaisia kuin yksilöt. Esim. minä en osaa enkä halua virkata tai kutoa, enkä voi sietää romcomeja. Silti olen miehelleni nainen siellä missä tarvitaan, eli sängyssä, ja tykkään alistua. Otan myös mielelläni suihin vaikka joka päivä... toisaalta, jos hän haluaa dominointia, onnistuu sekin.

Ei kaikki naiset ja miehet ole yhdestä muotista.

Herkkusieniliigaa?