Surkeimmat WOLT kokemukset
Itselle kävi niin että olin tilannut ruokakaupasta ostoksia woltin kautta kotiin ja osa tilaamistani tuotteista oli pakasteita. Niitä ei oltu pakattu asianmukaisesti vaan olivat perille tullessaan sulaneita. Kun otin asiasta yhteyttä woltin asiakaspalveluun niin heidän vastauksensa oli että minun olisi pitänyt tilauksen yhteydessä ostaa itse kaupan valikoimista termoskassi jonne he olisivat sitten voineet pakasteet pakata kuljetusta varten. Olin aivan äimän käkenä asiasta.
Ymmärrän toki että jos käyt itse kaupassa ostoksilla niin otat mukaasi kylmälaukun tai ostat paikan päältä termoskassin jos tiedät että matka kotiin kestää sen verran että tuotteet voi sulaa. Mutta jos MAKSAT siitä että ostokset TOIMITETAAN sinulle kotiin niin eikö se ole toimittajan vastuulla että tuotteet eivät mene pilalle toimituksen aikana. (kerran sulanutta tuotettahan ei saa uudelleen pakastaa)
Emme päässeet asiakaspalvelun kanssa yhteisymmärrykseen tästä asiasta ja harkitsen sen ilmoittamisesta kuluttajaviranomaiselle. Koska tuntuu siltä että wolt toimii tässä tapauksessa laittomasti kun sysää vastuun asiakkaalle.
Ja tästä tuli sitten mieleen että mitäköhän muita ongelmia ihmisillä on tullut vastaan woltin kanssa?
Jos näitä kummallisuuksia toimintatavoissa on enemmänkin ympäri maata voisi olla hyvä niistä ilmoittaa viranomaisille, tai vinkata toimittajille että tekisivät aiheesta tutkivaa journalismia. Nuo isot yritykset kun taitavat olla sellaisia ettei niitä yksittäisten asiakkaiten valitukset kiinnosta vaan painetta pitäisi tulla joko julkisuuden tai viranomaisten taholta että viallisiin toimintatapoihin alettaisiin tekemään muutoksia.
Eli, mitä surkeita kokemuksia teiltä löytyy?
Kommentit (14)
Kauppaanhan sinun olisi pitänyt valittaa, idiootti. Eivät wolttikuskit kerää ostoksiasi kaupasta.
Wolt-kuski oli laittanut hiekkaa ja kiviä pitsaan ja rullakebabiin sabotoidakseen pitseerianpitäjää kertoi iltalehti.
Jokunen vuosi sitten, kun tilasin Woltilla ruokakaupasta, siellä erikseen suositeltiin hankkimaan erillinen kassi pakasteita varten. Nykyään sivuilla lukee, että pakasteet myydään heti käytettäviksi. On ostajan vastuulla, mitä pakasteille tapahtuu ja miten ne aikoo käyttää.
Sale sijaitsee sen verran lähellä, että olen lykännyt vielä jäässä olevat tuotteet takaisin pakkaseen. En ole kovin kaukaa pakasteita Woltilla tilannut.
Olin viime vuonna muutaman kuukauden sairaalassa ja tilasin muutaman kerran pizzaa mauttoman sairaalaruoan tilalle. Kun kotiuduin niin ihmettelin mikä Woltveloitus minulta on mennyt tililtä kuukausittain vaikken silloin ollut enää kuukausiin tilannut mitään. Oli 7,99 jostain kanta-asiakkuudesta tms, en ollut ikinä moiseen suostunut. Eivät suostuneet palauttamaan kuin viimeisen kuukauden tai näyttämään tilauksen missä olisin ko. jutun tilannut. Eli kusetusfirma kaikkiaan. Pari vuotta sitten liikevaihto oli noin 100 miljoonaa ja tappio 500 miljoonaa, mahtava bisnes.
Ihmetyttää miksei poliisi, verottaja yms viranomaiset puutu näiden usein paperittomien ”partnerien” touhuihin. Partneri voi vuokrata hommaansa edelleen, onko se ihmiskauppaa?
Wolt oli täysin keinotekoisen koronahysterian hyödyntämistä alun perin... kun järjetön rakennettu koronahysteria loppui niin Woltille ei ollut enää käyttöä... ja alkuperäisen Woltin ostajat tekivät valtavan virheen ei olisi koskaan kannattanut ostaa tällaista ns. kertakäyttö yritystä...
Haisi niin että oksetti koko panon ajan.
Minä tilasin pizzan, mutta sain bonuksena yllätysri kastuksen.
N23
Pilanneet pyörätiet hurjalla kaahaukselklaan raskailla mopoillaan ;-)
Ei ole mitään kokemusta Woltista tms eikä kiinnoqsta hankkiakaan.
Raiskasi tyttäreni ja hänen pienen lapsensa.
Ei niitä mulla ainakaan ole, Wolt toimitukset aina onnistuneet, eikä tuotteissa mitään valittamista koskaan, sen, sen sijaan entinen foodora mokaili aina tilausten kanssa, vietiin väärään paikkaan, kaikkia tuotteita ei toimitettu yms
No valita kuluttaja-asiamiehelle ja lautakuntaan. Saat tehdä tunteja ilmaista työtä parin euron vuoksi ja vielä häviät tapauksen.
Pääasiassa on toiminut hyvin, mutta kerran nuori wolt-kuski oli tallonut keskelle pizzaa lenkkareillaan.
Muutamia toimitusongelmia on ollut, esim. ruoat toimitettu naapuriin. Kerran tuli jonkun muun tilaus eikä selvinnyt kenelle minun ruoat meni.
99% tilauksista on tullut nopeasti ja oikein, wolttailtu on ehkä 4 vuotta.