Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuusdenialismi on sairasta!!!!!!

LLLL
29.04.2016 |

Nykyisin on muotia laihuuden ihannoiminen, eli laihuusdenialismi. Tämä on minusta OKSETTAVAA!!!!! Se on myöskin VAARALLISTA ja se aiheuttaa syömishäiriöitä, jotka ovat vakava ja iso ongelma!!!!!

On hyvä muistaa muutama FAKTA eli TOSIASIA:

- vaatteet näyttävät hyviltä vain normaalipainoisten päällä
- kaikki alipainoiset ihmiset ovat sairaita (tämä on lääketieteeseen perustuva fakta)
- hoikkuus ja laihuus ovat eri asioita ja alipaino on aina laihaa, ei koskaan hoikkuutta
- jos kiistät yhdenkään näistä faktoista, ja muista joita keksin lisää aina sitä muka kun sopivalta tuntuu, olet LAIHUUSDENIALISTI ja mielipiteesi on fucked up!!!!!!
- minä tiedän The Totuuden!!!!!!!!

Deal with it!!!!!!!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain lihavalla kävi vähän tunteisiin...

Vierailija
2/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla sössö ole kavereita? Tai harrastuksia? Ois tosi kauheeta jos ois noin paha olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt mammojen rasvan täyttämään sydämeen sattuu, kun joku sanoo ruman sanan niin kuin se on. Ja se ruma sana on LÄSKI.

Vierailija
4/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla sössö ole kavereita? Tai harrastuksia? Ois tosi kauheeta jos ois noin paha olla.

Tuskinpa on, ja silloin vappu on rankkaa aikaa. Nuoriso juhlii eikä itse voi osallistua edes koska voi saada parisataa ylimääräistä kaloria yli välittömän hengissäpysymisrajan. Odotettavissa on raivokasta läskidenialismipostailua pari päivää mutta koetetaan ymmärtää teiniä.

Vierailija
5/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain lihavalla kävi vähän tunteisiin...

Keskustelun aihe on laihuusdenialismi, ei minun painoni!!!!!! Te käytte aina kiinni henkilöön kun taas minä olen aina 1000000% asiallinen!!!!!!!!

Vierailija
6/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan asiallinen aloitus. Toivottavasti ei poistu. :D

Vierailija
7/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSSS OOT NOLO HORO.

Tuo on asiatonta!!!! Laihuusdenialismi on TOSIASIA, mutta muiden haukkuminen on rumaa!!!!!!

Vierailija
8/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitajjan nimimerkki on ainakin sopiva. Neljä ällää eli XXXL. :D

Vierailija
9/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

LLLL, sinusta ei ole ärsyttämään minua. Pidän nimimerkistäsi!☺️

En ole täällä ärsyttämässä sinua, vaan oikomassa ihmisten vääristyneitä käsityksiä normaalista ja laihuudesta ja vastustamassa laihuusdenialismia.

Kiva että tykkäät nimimerkistäni. Minäkin pidän sinun nimimerkistäsi :)

Vierailija
10/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Voi helvetti mikä ylilyönti!

-laihuusdenialismia ei ole olemassa

-normaalipainoisten päällä mikään ei näytä hyvältä

-alipaino ei ole sairasta (pl. sairaalloinen laihuus) mutta ylipaino on.

-hoikkuus ja laihuus ovat lähes samoja ja aina alipainoa. Eikö tämä tullut vielä selväksi päivän poistetuissa ketjuissa?!?!

Paraskin puhumaan, oi ylilyöntien kuningatar. Jos on läskidenialismia niin on myös laihuusdenialismia. Saa ne muutkin keksiä sanoja. Ihmiset näyttävät hyviltä sopivankokoisissa ja -tyylisissä vaatteissa. Alipainoisuuteen voi liittyä lukuisia ongelmia. Hoikkuudesta ja laihuudesta on lukuisia määritelmiä. Lukuisat huuto- ja kysymysmerkit eivät tee sinun määritelmistäsi oikeita.

Vierailija
11/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss hakeudu jo hoitoon, kukaan ei jaksa sua täällä enää! Ole kiltti ja vaihda palstaa.

Vierailija
12/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitajjan nimimerkki on ainakin sopiva. Neljä ällää eli XXXL. :D

Mukava että pidät. Sain inspiraation nimimerkkiini palstan kuuluisimmalta laihuusdenialistilta.

Siitä huolimatta, että sekä ssss että minä olemme ilmeisen ansioituneita nimimerkin keksijöitä, toivoisin, että voisimme pysyä asiassa, eli laihuuden ihannoinnin vaarallisuudessa!!

Vierailija
13/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin elävä esimerkki, että laihuuden ihannointi on vaarallista. Toivon, että minulla olisi ollut yhtä hyvä itsetunto aika kuin tällä hetkellä.

Vierailija
14/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

5: On molempia. Läskidenialismin vastustaminen = paha olla. Logiikka on hukassa jälleen kerran, mikä ei yllätä.

7: Juhliminen on yleisesti ongelma ALKOHOLIN takia. Ruoasta kieltäytyminen ei ole vaikeaa.

No niinpä, huh huh. Alkoholi räjäyttää kontrollin taivaan tuuliin ja henkilö löytää itsensä hesestä kolme mega-ateriaa syöneenä ja sitten täytyy oksentaa ja rääkätä itseään kolme päivää. Joten ei alkoholille, ei ystäville, ei hauskanpidolle... Ja onhan se selvää että johonkin se raivo on purettava sit. Mut nou hätä, kyllä me mammat yhden teini raivarit kestetään, sitä varten äidit on.

Vierailija
15/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssss hakeudu jo hoitoon, kukaan ei jaksa sua täällä enää! Ole kiltti ja vaihda palstaa.

Sinullekin muistutukseksi, että ketjun aihe on VAARALLINEN JA SAIRAS LAIHUUSDENIALISMI, ei palstan muut kirjoittajat!!!!!!!

Vierailija
16/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

5: On molempia. Läskidenialismin vastustaminen = paha olla. Logiikka on hukassa jälleen kerran, mikä ei yllätä.

7: Juhliminen on yleisesti ongelma ALKOHOLIN takia. Ruoasta kieltäytyminen ei ole vaikeaa.

No niinpä, huh huh. Alkoholi räjäyttää kontrollin taivaan tuuliin ja henkilö löytää itsensä hesestä kolme mega-ateriaa syöneenä ja sitten täytyy oksentaa ja rääkätä itseään kolme päivää. Joten ei alkoholille, ei ystäville, ei hauskanpidolle... Ja onhan se selvää että johonkin se raivo on purettava sit. Mut nou hätä, kyllä me mammat yhden teini raivarit kestetään, sitä varten äidit on.

Alkoholi voi olla nuorelle myös siksi juhlissa ongelma, kun ei kehtaa olla porukassa ainoana selvin päin, mutta mutsi kiertää kyttäämässä autolla kylillä, ettei siellä vaan ryypätä, ja joskus on puhalluttanutkin kotiin tullessa. Ja onhan se ihuna bonari ettei tuu kaloreita. 

Vierailija
17/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Alkoholi voi olla nuorelle myös siksi juhlissa ongelma, kun ei kehtaa olla porukassa ainoana selvin päin, mutta mutsi kiertää kyttäämässä autolla kylillä, ettei siellä vaan ryypätä, ja joskus on puhalluttanutkin kotiin tullessa. Ja onhan se ihuna bonari ettei tuu kaloreita. 

Sopisi kuvaan sikäli että anoreksia saattaa olla liian kontrolloivien vanhempien perua monissa tapauksissa. Vaikka vanhemmat tarkoittaisivat vain hyvää. Joka tapauksessa vappu lienee yhtä helvettiä kun someenkaan ei voi mennä. Tänään siellä juhlitaan /suunnitellaan juhlimista, huomenna juhlitaan, sunnuntaina jälkipeli. Minne mennä siis? Vauvalle raivoamaan läskidenialismista ja purkamaan pahaa oloa.

Vierailija
18/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan laardivalaat ja muka hauskat jutut :)

Vierailija
19/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt mammojen rasvan täyttämään sydämeen sattuu, kun joku sanoo ruman sanan niin kuin se on. Ja se ruma sana on LÄSKI.

Läski on ihana sana! Ihaninta on naisen runsas rasvakudos! Se saa liekkeihin, syttymään, kuin taivaisiin! Rakastan läskiä!!! 😍 eikä tämä ole sarkasmia!!!!

Vierailija
20/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Voi helvetti mikä ylilyönti!

-laihuusdenialismia ei ole olemassa

-normaalipainoisten päällä mikään ei näytä hyvältä

-alipaino ei ole sairasta (pl. sairaalloinen laihuus) mutta ylipaino on.

-hoikkuus ja laihuus ovat lähes samoja ja aina alipainoa. Eikö tämä tullut vielä selväksi päivän poistetuissa ketjuissa?!?!

Millähän logiikalla normaalipainoisen yllä mikään ei näytä hyvältä? Olet ilmiselvä laihuusdenialisti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme