Millaiset housut korostaisivat pitkiä, hoikkia jalkoja sekä pientä takapuolta?
Olen ollut pitkään pillifarkkujen kannattaja, mutta nyt haluaisin hieman muodikkaammat farkut käyttöön. Ongelma on vaan, etten löydä kaupoista sopivia ja kroppaa imartelevia malleja. On paljon näitä ylileveitä säkkejä, joihin saa kätkettyä kaikki muhkurat, löllöreidet ja suuren takapuolen, mutta ne ei sovi kenenkään vartalolle. Tai sitten on liian lyhyitä trumpettilahkeita, jotka näyttää kuin olisi käyty pelle Hermannin vaatekaapilla varkaissa...
Eli mikä malli voisi olla pitkäjalkaiselle ja hoikalle imarteleva, ja kapeaa lantiota ja pientä takapuolta korostava? (Tällä hetkellä pillien lisäksi omassa suosiossa miesten slim fit-farkut)
Kommentit (13)
Eiks tollasia just ole. :D Jos menen housuostoksille niin kaikissa on kilometrin mittaiset, kapeat lahkeet eikä hanuri mahdu sisään. Eikä noi paksukaisten pellehermannipöksyt mullekaan sovi
Joo pieni perse ja kapea lantio ei ole muodissa, mutta minkäs teet kun sellaiset on luonnostaan😅 Ja pidän niistä itse, nyt vaan mietin mikä housumalli niihin sopisi ja olisi lisäksi nykyaikainen. Eli sulla taisi vähän aloituksen aihe mennä ohi.
Osa miehistä suosii varsinkin juhannuksen jälkeen marssiessaan sellaista housumallia kuin chapsit / chaps. Mielellään nahkaisia. Olisitko sä ap sen tyyppinen, olet kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä suosii varsinkin juhannuksen jälkeen marssiessaan sellaista housumallia kuin chapsit / chaps. Mielellään nahkaisia. Olisitko sä ap sen tyyppinen, olet kuitenkin.
Ei kyllä valitettavasti kuulu tyyliini😄
Niin ja olen nainen, jos se jäi epäselväksi aloituksessa. Miesten malli jossakin farkuissa on vaan parempi, kun ei ole muodoilla pahemmin siunattu minun kroppaa.
Mulla samanlainen kropanmalli ja pillifarkkuja tai suoralahkeisia kapeita farkkumalleja tulee käytettyä. Suoralahkeisia löytyy miestenosastolta ja niissä monesti on riittävän pitkää lahjettakin.
Muissa housuissa löytyy tällä hetkellä paremmin tällaista kropanmallia imartelevaa valikoimaa, mulla on chinoja ja smart casualiin meneviä "puvunhousuja", tykkään esim. sikarilahkeesta, joka on vajaamittaisenakin monesti ihan fiksun näköinen.
Kun sinulla on hyvä, solakka vartalonmalli, voisit hyvin käyttää myös noita leveitä, hulmuavia lahkeita, koska ne näyttäisivät sinulla hyviltä. Pukeutumisen idea ei ole vain esitellä tai peittää vartaloaan, vaan laittaa ylleen jotain kaunista, tyylikästä, kivaa, muodikasta, hauskaa... Katso muotikuvia, niin saat kiinni asiasta ja voit iloita enemmän mallivartalostasi.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tollasia just ole. :D Jos menen housuostoksille niin kaikissa on kilometrin mittaiset, kapeat lahkeet eikä hanuri mahdu sisään. Eikä noi paksukaisten pellehermannipöksyt mullekaan sovi
Lahkeet lähes aina liian lyhyet, vaikka minulla ei edes ole pitkät jalat (olen 175cm ja jalat normimittaiset).
AP:lle sanoisin, että lantiolta polviin asti tiukat kunnolla levenevät trumpetti-mallin pitkät lahkeet näyttää tosi hyvältä pitkillä ja hoikilla jaloilla.
Vaippahousut on jokakelin housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkeet lähes aina liian lyhyet, vaikka minulla ei edes ole pitkät jalat (olen 175cm ja jalat normimittaiset).
AP:lle sanoisin, että lantiolta polviin asti tiukat kunnolla levenevät trumpetti-mallin pitkät lahkeet näyttää tosi hyvältä pitkillä ja hoikilla jaloilla.
178 senttinen pitkäjalkainen ja lyhytselkäinen kuittaa, ei todellakaan ole kyllä pitkiä lahkeita tarjolla. Kissojen ja koirien kanssa saat metsästää löytääksesi edes just ja just nilkan puoliväliin ulottuvia.
0/5
Pieni persehän ei ole muotia, saati kapea lantio.