Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkauttavat kauniit pitkät hiuksensa?

Vierailija
28.04.2016 |

Naiset, toivottavasti ymmärrätte, että naisella kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset ovat erittäin monien miesten mieleen ja todellinen ilo silmille. En todellakaan voi ymmärtää, miksi moni nainen, valitettavan moni kaunis nuori nainenkin, menee leikkauttamaan kauniit pitkät hiuksensa lyhyiksi hiuksiksi tai jopa poikatukaksi. Kauniit pitkät hiukset ovat erittäin tärkeässä asemassa naisen ulkonäössä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ärsyttää hiusten hoitaminen enkä itse tykkää pitkistä hiuksista. Muiden mielipiteet eivät kiinnosta.

Vierailija
2/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo patriarkaatti haluaa pitkät hiukset. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi työläät jos urheilee. Eikä raskauden jälkeen ole enää kauniitkaan.

Vierailija
4/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ite tykkää jostain muista hiuksista?

Vierailija
5/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää

Vierailija
6/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkasin puoleen selkään ulottuvat hiukset olkapäille. Näin on paljon helpompi ja mukavampi. Pitkä tukka oli kiinni ollessaankin aina tiellä. Ja ette uskokaan miten paljon painaa pitkä ja paksu tukka!

Vierailija
7/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille sovi pitkät. Pitkät on tylsät. Itse viihdyn puolipitkässä ja sopii mulle. Mieskin tykkää:)

Vierailija
8/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla ne on oikeasti kauniit.

Ja aika harvalle edes vl ne sopii.

Vierailija
9/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiusteni pitäisi olla miesten mieleen?

Vierailija
10/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki naiset eivät elä miehiä miellyttääkseen vaan tekevät ulkonäölleen niinkuin itse tykkäävät.

Vierailija
11/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun hankit minulle kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset, niin lupaan kyllä olla niitä leikkaamatta.

Vierailija
12/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse leikkasin puoleen selkään ulottuvat hiukset olkapäille. Näin on paljon helpompi ja mukavampi. Pitkä tukka oli kiinni ollessaankin aina tiellä. Ja ette uskokaan miten paljon painaa pitkä ja paksu tukka!

No ei nuo vielä niin hirvittävän lyhyet ole, mutta kun moni nainen leikkauttaa "pottatukan" tai pitkän "siilitukan". -ap

Vierailija
13/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole jokaisen oma asia. Ei kai pitkiä hiuksia vaan miesten takia pidetä?

Vierailija
14/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole jokaisen oma asia. Ei kai pitkiä hiuksia vaan miesten takia pidetä?

Luulisi, että nainen itsekin tykkää, kun on kauniit pitkät hiukset. -ap

Vierailija
15/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis elää miehiä miellyttääkseen? 

Vierailija
16/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset ei aina ole kauniit tai sovi jokaiselle naiselle ja jos nainen leikkaa lyhyet hiukset niin eiköhän se silloin tykkää juuri niistä kauniista lyhyistä hiuksista.

Vierailija
17/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää, jotkut ei. Mikset katsele niitä naisia, joilla on pitkät hiukset, jos lyhyet hiukset niin inhottaa? 

Vierailija
18/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Kyllä on ihan kummallista, mikseivät ihmiset pidä päässään paksuja, kiiltäviä, kauniita hiuksia. Ihanaa olisi jos miehetkin pitäisivät sellaisia eivätkä näitä ohuita, luiruja, harvoja, kiillottomia haivenia, joita paljon näkee.

Vierailija
19/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vähän kampaajia, jotka hallitsevat estetiikan. Monet myös tottuneet leikkaamaan miesmäisiä hiustyylejä.

Vierailija
20/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tosi työläät jos urheilee. Eikä raskauden jälkeen ole enää kauniitkaan.

Tuohan johtuu vain hormonitoiminnan muutoksesta. Haluat viestittää, ettet ole nyt juuri siitettävissä ja sen takia teet itsestäsi epähaluttavamman. Ihan yhtä hyvältä se pitkä tukka näyttää miehesi mielestä raskauden jälkeenkin, totta kai. :D Mitä vittua nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi