Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasoiseni nainen ei koskaan saa niitä miehiä, joihin ihastuu :(

Vierailija
28.04.2016 |

Ihastun erilaisiin miehiin. Fiksuihin, hauskoihin, komeisiin, taviksiin, pitkiin, pätkiin, urheilullisiin, sohvaperunoihin... Ongelma on, että miehet ovat aina ns. parempaa tasoa kuin minä. Itse en ole kovin hääppönen. Olen koulutettu, fiksu, sosiaalinen, aktiivinen ja mukava tyyppi, mutta pärstävärkki ei ole kummoinen ja ylipainoakin löytyy reippaasti. Poikkeuksetta ihastukseni kohteet eivät vastaa tunteisiini, ja tunnen itseni lähinnä idiotiiksi ihastuessani sellaisiin miehiin, joita en voisi koskaan saada.

Miksen koskaan voi ihastua tasoiseeni mieheen? :( Onko kellään muulla tätä ongelmaa?

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma :( ihastun aina niihin kaikkein komeimpiin miehiin, vaikka itse olen max 6 ulkonäöllisesti. Seksiä saan heiltä mutta parisuhteeseen en kelpaa.

vähän samoin minulla, enkä oikein tajua, miksi se on juuri näin päin. Miksi ei niin hyvännäköinen kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen? Eikö sen luulisi olevan juuri toisin päin, että jos panoseuraa etsitään, niin katsotaan ensisijaisesti sitä ulkonäköä ja että vähemmän nättejä ei edes siinä mielessä lähestytä?

Niiltä vähemmän kauniilta naisilta saa helpoimmin ja varmimmin kun kertapanoa haetaan. Toki se kaunis olisi kivempi, mutta reikä se rumallakin on. Kauniit vaatii yleensä enemmän panostusta eikä ole niin halukkaita yhdenyön juttuihin.

Tuo on niin alentavaa naiselle. Kun ei rumana naisena saa vakavaa parisuhdetta, ei halua harrastaa enää seksiäkään, koska tietää miesten ehdottelevan vain siksi koska olettavat kasvojeni perusteella rumaksi :(

On se kumma kun silti naisten kokemuksia ei koskaan tästä uskota, minuakin haukuttiin etusivuilla kypsymättömäksi aikuiseksi kun oletan, että miehille olisi tärkeintä kasvot. No mutta kun ne on! Minkä sille teet.

rumana miehenä et saa edes sitä seksiä, mutta mikäänhän ei ole miehelle alentavaa.

On parempi rumana miehenä olla seksittä kuin se ruma nainen, jota miehet iskevät illassa useita kertoja ja kun naiivina uskot olevasi aidosti haluttava, saat kuulla miten miehet nauroivat sinua takanapäin ja juorut leviää.

Se on niin alentavaa ettei sitä edes usko ellei itse ole kokenut. Ja rumahan nainen ei irtoseksissä tule, mutta se nyt on tietty kaikille jo selvää.

No se on kyllä joku ihme fantasiatodellisuus, jossa naiset kohtelevat näitä epäsuosittuja ja rumia miehiä aina hyvin eivätkä kiusaa tai pilkkaa. Miehenä SAAT KYLLÄ paskaa ja seksin voit unohtaa KOKONAAN.

Vierailija
122/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset millaisiin miehiin te ihastutte? Kroppa, ikä, koulutus, ammatti... jotain pientä infoa.

Minä ihastun suurinpiirtein ikäisiini miehiin (itse olen 31v.). Ikähaitari pyörii 28-38 vuoden välimaastossa noin.

Koulutus ja ammatti eivät ole niin tähdellisiä, mutta mitään elämänkoulunkävijää, sossupummia tai elämäntapatyötöntä minä en halua. Eri asia, jos olosuhteiden vuoksi on työttömänä tai jos on varaa olla pois työelämästä (eikä olla sieltä pois sossurahojen ansiosta). Korkeakoulututkinto ei tosiaankaan ole mikään vaatimus. Toivon vaan, että miehellä on jonkinlainen yleissivistys ja kiinnostus maailmanpoliittisiin ja yhteiskunnallisiin asioihin, koska itse tykkään jutella ko. aiheista.

En pidä kovin laihoista tai tosi timmissä kunnossa olevista miehistä. Aiemmin joku puhui "daddy-kropasta", sellainen olisi kiva :) Vähän mahakas, rotevahko nallekarhu mielellään. Toivoisin myös, että mies ei ole minua lyhyempi. Se nyt ei ole suuri vaatimus, kun itse olen 170cm pitkä.

Jotain harrastuksia tai mielenkiinnon (intohimon) kohteita olisi hyvä olla. Olisi myös kiva, jos yhteisiäkin sellaisia löytyisi (esim. matkustaminen, ruoanlaitto, leffat, maailmanmenon seuraaminen...). 

Enkä nyt pistäisi pahaksi, jos mies olisi suht huumorintajuinen, empaattinen, kiltti ja toiset huomioon ottava. Itse tykkään pelleillä ja nauraa, enkä ole erityisen vakava tutussa seurassa. En kestäisi jos mies olisi niuho tiukkapipo, joka ei kestäisi minun hassuttelujani :) 

ap

Kirjotin ton kysymyksen johon siis vastasit. Vastauksesi perusteella kuullostat ainakin mun unelmien naiselta, melkein voisin käyttää tekstiäs kuvaillessa naisihannettani, jos olisit vielä kertonut olevasi poliittisesti hieman vasemmalla ja olevasi hitusen vihreä sekä pidät seksistä niin olisin itkenyt (ilosta). Ihmettelen kyllä, jos sulle ei miestä löydy. Pidä silmät ja syli avoinna :)

No kun kerta otit asian puheeksi niin kyllähän se niin on, että olen poliittisesti vasemmalla ripauksella vihreää. Seksikin maittaa kun on kumppani, josta oikeasti pitää ja jonka kanssa synkkaa. Yhdenillansäädöt ei kiinnosta enää tässä iässä.

Mutta ei unohdeta niitä paria pikku seikkaa, että olen ylipainoinen ja pärstäkertoimeltani en yhtään minkään näköinen (nyt kun täällä näistä tasoista puhuttiin, niin voisin arvioida omakseni asteikolla 1-10 vaikka 5). Vaikka olisin hauskaa, mukavaa ja fiksua seuraa, niin kiitos ulkonäköni ja -muotoni, harva mies on kiinnostunut tekemään minuun minkääntasoista tuttauvuutta.

ap

Oli pakko tulla muuttamaan tasoarvio (tuntuu typerältä edes tehdä tällaista, kuka arvio tasoja?). 5 oli aivan liian yläkanttiin, todellinen arvio on jossain 2-3 välillä. 

ap

Miltähän mahdat sitten näyttää, olisi mielenkiintoista nähdä. Mut joo, kaikennäköisiä pareja sitä on. Kauppaan vaan katselemaan. Kirvestä kannata kaivoon heittää.

Olet tosi pihalla jos luulet, että rumat naiset kelpaisivat parisuhteisiin. Minä en itse tunne ja ole koskaan nähnyt ainakaan todistetusti aidosti rumaa (alle 5) naista suhteessa.

Minä näen niitä joka kerta kun käyn esimerkiksi prismassa...

Ehkä sinulla on korkeat standardit kauneudelle. Minulle ihminen on ruma kun kasvot ovat oksettavat ja epämiellyttävät enkä tähän mennessä ole nähnyt niin kuvottavan näköistä naista parisuhteessa miltä itse näytän.

Jos skaala on 1-10, eikö 5 ole keskiverto? "Aidosti ruma" sitten ehkä 1-3. 

Eiku löysin netistä kuvan skaalasta

http://i.imgur.com/pwi80.jpg

Nuo on kovin nuoria, mutta kyllä se on niin että varttuneempia kolmosia näkee Prismassa miestensä kanssa ja kakkosiakin joskus. 

Ykkösillä voi olla aika haastavaa löytää kumppani, mutta onhan yksi esimerkeistä morsiuspuvussa!

Itse olen läski-natsi, myönnän. Kroppa kuntoon salilla niin kyllä se siitä, vaikka pärstä ei olisi kummoinen.

Miehillekin löytyi pisteytysesimerkkikuva

https://i.warosu.org/data/cgl/img/0089/34/1459323861776.png

Niih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma :( ihastun aina niihin kaikkein komeimpiin miehiin, vaikka itse olen max 6 ulkonäöllisesti. Seksiä saan heiltä mutta parisuhteeseen en kelpaa.

vähän samoin minulla, enkä oikein tajua, miksi se on juuri näin päin. Miksi ei niin hyvännäköinen kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen? Eikö sen luulisi olevan juuri toisin päin, että jos panoseuraa etsitään, niin katsotaan ensisijaisesti sitä ulkonäköä ja että vähemmän nättejä ei edes siinä mielessä lähestytä?

Niiltä vähemmän kauniilta naisilta saa helpoimmin ja varmimmin kun kertapanoa haetaan. Toki se kaunis olisi kivempi, mutta reikä se rumallakin on. Kauniit vaatii yleensä enemmän panostusta eikä ole niin halukkaita yhdenyön juttuihin.

Tuo on niin alentavaa naiselle. Kun ei rumana naisena saa vakavaa parisuhdetta, ei halua harrastaa enää seksiäkään, koska tietää miesten ehdottelevan vain siksi koska olettavat kasvojeni perusteella rumaksi :(

On se kumma kun silti naisten kokemuksia ei koskaan tästä uskota, minuakin haukuttiin etusivuilla kypsymättömäksi aikuiseksi kun oletan, että miehille olisi tärkeintä kasvot. No mutta kun ne on! Minkä sille teet.

rumana miehenä et saa edes sitä seksiä, mutta mikäänhän ei ole miehelle alentavaa.

On parempi rumana miehenä olla seksittä kuin se ruma nainen, jota miehet iskevät illassa useita kertoja ja kun naiivina uskot olevasi aidosti haluttava, saat kuulla miten miehet nauroivat sinua takanapäin ja juorut leviää.

Se on niin alentavaa ettei sitä edes usko ellei itse ole kokenut. Ja rumahan nainen ei irtoseksissä tule, mutta se nyt on tietty kaikille jo selvää.

No se on kyllä joku ihme fantasiatodellisuus, jossa naiset kohtelevat näitä epäsuosittuja ja rumia miehiä aina hyvin eivätkä kiusaa tai pilkkaa. Miehenä SAAT KYLLÄ paskaa ja seksin voit unohtaa KOKONAAN.

Ei tarvitse edes olla ruma, vaikka vain lyhyt tai keskiverto, niin jotkut naiset eivät suostu edes puhumaan, kääntävät selkänsä tms. Baareissa näkee suht usein.

Vierailija
124/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes olla ruma, vaikka vain lyhyt tai keskiverto, niin jotkut naiset eivät suostu edes puhumaan, kääntävät selkänsä tms. Baareissa näkee suht usein.

Ei tartte edes mennä baariin. Ihan jo duuni-/opiskelupaikalla kohtaa sitä, että osa naisista ei edes tervehdi sosiaalisen hierarkian väärässä päässä olevaa miestä. Muistanpa eräänkin tilanteen, kun fuksivuonna ujoa kaveriani "Heikkiä" pilkkasi avoimesti sitseillä (yli 50 ihmisen kuullen) hyvännäköinen tuutorityttö . Kaveri oli menossa armeijaan ja tämä tuutori heitti herjaa siitä miten "Heikki ampuu ylös kun ajattelee fuksityttöjä". Kuten varmaan arvaattekin, kukaan ei torunut ko. akkaa tämän kommentista.

Vierailija
125/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset millaisiin miehiin te ihastutte? Kroppa, ikä, koulutus, ammatti... jotain pientä infoa.

Minä ihastun suurinpiirtein ikäisiini miehiin (itse olen 31v.). Ikähaitari pyörii 28-38 vuoden välimaastossa noin.

Koulutus ja ammatti eivät ole niin tähdellisiä, mutta mitään elämänkoulunkävijää, sossupummia tai elämäntapatyötöntä minä en halua. Eri asia, jos olosuhteiden vuoksi on työttömänä tai jos on varaa olla pois työelämästä (eikä olla sieltä pois sossurahojen ansiosta). Korkeakoulututkinto ei tosiaankaan ole mikään vaatimus. Toivon vaan, että miehellä on jonkinlainen yleissivistys ja kiinnostus maailmanpoliittisiin ja yhteiskunnallisiin asioihin, koska itse tykkään jutella ko. aiheista.

En pidä kovin laihoista tai tosi timmissä kunnossa olevista miehistä. Aiemmin joku puhui "daddy-kropasta", sellainen olisi kiva :) Vähän mahakas, rotevahko nallekarhu mielellään. Toivoisin myös, että mies ei ole minua lyhyempi. Se nyt ei ole suuri vaatimus, kun itse olen 170cm pitkä.

Jotain harrastuksia tai mielenkiinnon (intohimon) kohteita olisi hyvä olla. Olisi myös kiva, jos yhteisiäkin sellaisia löytyisi (esim. matkustaminen, ruoanlaitto, leffat, maailmanmenon seuraaminen...). 

Enkä nyt pistäisi pahaksi, jos mies olisi suht huumorintajuinen, empaattinen, kiltti ja toiset huomioon ottava. Itse tykkään pelleillä ja nauraa, enkä ole erityisen vakava tutussa seurassa. En kestäisi jos mies olisi niuho tiukkapipo, joka ei kestäisi minun hassuttelujani :) 

ap

Kirjotin ton kysymyksen johon siis vastasit. Vastauksesi perusteella kuullostat ainakin mun unelmien naiselta, melkein voisin käyttää tekstiäs kuvaillessa naisihannettani, jos olisit vielä kertonut olevasi poliittisesti hieman vasemmalla ja olevasi hitusen vihreä sekä pidät seksistä niin olisin itkenyt (ilosta). Ihmettelen kyllä, jos sulle ei miestä löydy. Pidä silmät ja syli avoinna :)

No kun kerta otit asian puheeksi niin kyllähän se niin on, että olen poliittisesti vasemmalla ripauksella vihreää. Seksikin maittaa kun on kumppani, josta oikeasti pitää ja jonka kanssa synkkaa. Yhdenillansäädöt ei kiinnosta enää tässä iässä.

Mutta ei unohdeta niitä paria pikku seikkaa, että olen ylipainoinen ja pärstäkertoimeltani en yhtään minkään näköinen (nyt kun täällä näistä tasoista puhuttiin, niin voisin arvioida omakseni asteikolla 1-10 vaikka 5). Vaikka olisin hauskaa, mukavaa ja fiksua seuraa, niin kiitos ulkonäköni ja -muotoni, harva mies on kiinnostunut tekemään minuun minkääntasoista tuttauvuutta.

ap

Oli pakko tulla muuttamaan tasoarvio (tuntuu typerältä edes tehdä tällaista, kuka arvio tasoja?). 5 oli aivan liian yläkanttiin, todellinen arvio on jossain 2-3 välillä. 

ap

Miltähän mahdat sitten näyttää, olisi mielenkiintoista nähdä. Mut joo, kaikennäköisiä pareja sitä on. Kauppaan vaan katselemaan. Kirvestä kannata kaivoon heittää.

Olet tosi pihalla jos luulet, että rumat naiset kelpaisivat parisuhteisiin. Minä en itse tunne ja ole koskaan nähnyt ainakaan todistetusti aidosti rumaa (alle 5) naista suhteessa.

Ehkä sinulla on korkeat standardit kauneudelle. Minulle ihminen on ruma kun kasvot ovat oksettavat ja epämiellyttävät enkä tähän mennessä ole nähnyt niin kuvottavan näköistä naista parisuhteessa miltä itse näytän.

Nuo on kovin nuoria, mutta kyllä se on niin että varttuneempia kolmosia näkee Prismassa miestensä kanssa ja kakkosiakin joskus. 

Ykkösillä voi olla aika haastavaa löytää kumppani, mutta onhan yksi esimerkeistä morsiuspuvussa!

Itse olen läski-natsi, myönnän. Kroppa kuntoon salilla niin kyllä se siitä, vaikka pärstä ei olisi kummoinen.

Niih

MITÄ eikös tuossa ole näyttelijä Goran Visnjic (Teho-osasto) vitosessa?

Vierailija
126/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n mukaan mun pitäisi olla ikisinkku ja impi, koska en ole rikas, kaunis tai korkeasti koulutettu. Kummasti olen silti saanut vastakaikua ihastuksiini hyviltä, fiksuilta ja ihan komeiltakin miehiltä ja asun nykyään avoliitossa. Ja ei, en ole edes nuori enää.

Sama täällä! Olen rutiköyhä, ruma ja ylipainoinen, mt-ongelmainen, koulu jäi kandiin, ja kuitenkin olen asunut vuosia avoliitossa fiksun ja hyvännäköisen miehen kanssa joka on väitellyt tohtoriksi :) Rikkaita ei olla, mutta suht onnellisia. Onneksi nuo teidän markkina-arvoteorianne eivät ole mitään universaaleja totuuksia.

Vierailija
127/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus sulla on?

Yhteiskuntatieteiden maisteri.

ap

Eiköhän se vika ole ennemminkin tässä, jos ei ole toista tutkintoa. Ylipainolla ei ole niin väliä, mutta pilipalitutkinto on turn off

Höpön löpön. Olen myös maisteri ja minulla ongelma ihastumisten kanssa on ollut läpi elämäni. Ei se tutkinto kasvojen kauneuteen vaikuta ja kauneimmilla naisilla on aina miehiä, vaikkei naisella olisi koulutusta lainkaan.

Lisäksi palstamiestenhän mukaan naisen koulutuksella ei ole väliä miehille, joten so what :D Mutta ainahan te itsenne pussiin puhutte.

Te eli palstamieskollektiivi? Eiköhän täällä ole erilaisia miehiä. Varmasti matalasti koulutetuille miehille ei naisen tutkinnolla ole väliä, mutta koulutettujen miesten suhteen tilanne on eri. Naiset antavat naamalle liikaa painoarvoa

En ole itse antanut painoarvoa kasvoilleni: miehet ovat itse aina hehkuttaneet kaikkea muuta minussa paitsi kasvojen kauneutta ja kyllähän se naiselle kertoo kaiken omasta tasosta kun ei kelpaa korkeintaan seksisuhteisiin.

Tämä tilanne kertoo enemmän korvien välistä. Kertaakaan ei ole kiinnostuminen jäänyt kiinni naisen ulkonäöstä mutta tosi monta kertaa älykkyydestä ja luonteesta. Jos ei kelpaisi kenellekään edes seksisuhteisiin, voisi ulkonäköä miettiä

Yleisellä tasolla voikin kenties kertoa, mutta tutkitustkini miehille naisen ulkonäkö tärkeämpää mitä esimerkiksi sosioekonominen asema. Omalla kohdallani tiedän vian olevan juuri kasvoissa.

Niin jos miehiä käsittelee yhteisenä massana. Puhuinkin koulutetuista miehistä. Jos ette usko, tutustukaa naisiin, jotka ovat lääkäreitä, dippainssejä, matemaatikoita, fyysikoita ym. ja kasvoilta mielestänne epäviehättäviä. Veikkaan että suurimmalla osalla on ollut kysyntää liiaksikin asti

No niin, mutta nämä koulutkset ovatkin jotain aivan muuta. DI/fyysikko on eri planeetalta valtsikan tai edes kauppiksen/oikiksen poppoon kanssa.

Nainen saa koulutksesta seuraavat lisäpisteet:

Maisteri, 1

Tohtori, 2

Parturi/kosmetologi, 2

Hoitsu, 2,5

DI, 3

Ulkonäöstä ja käytöksestä voi sitten molemmista saada 100 pistettä.

Vierailija
128/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimina kirjoitti:

En jaksa uskoa tota taso juttua. Itse olen keskinkertaisen näköinen, lievästi liikuntarajotteinen ja todella lyhyt nainen. Eli vähemmän kympin mimmi.. Olen aina seurustellut niiden miesten kanssa kenet olen halunnut. Suurin osa on ollut menestyneitä ja komeita sekä suosittuja naisten keskuudessa. Ehkä et ole vaan tehnyt tarpeeksi suoraan selväksi intressejäsi miesten suhteen. Lisäksi jos et itse valitse ulkonäköä vaan luonteen ja huumorintajun ja tarjoat vastineeksi samaa niin silloin klikkaatte oilealla tavalla ja ulkonäkö on vain sivuseikka tai bonus. Jos sinulla on huono itsetunto ja ajattelet itsestäsi negatiivisesti niin se kyllä näkyy ja tarttuu.

Sähän olet joka miehen unelma; pieni ja herätät miesten suojelunhalun, ne jaksaa kantaa sut sänkyyn ja tuntevat itsensä MIEHIKSI sun kanssa.

Vierailija
129/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamuksella on enemmän väliä kuin kasvoilla. Ihminen on ihan oikeasti kokonaisuus eikä ositettavissa vaikka kauniiksi kasvoiksi. Karisma, se miten itsensä kantaa ja tuo esille, osaako puhua kiinnostavasti, onko viehättävä. Näillä on merkitystä.

Vierailija
130/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastun erilaisiin miehiin. Fiksuihin, hauskoihin, komeisiin, taviksiin, pitkiin, pätkiin, urheilullisiin, sohvaperunoihin... Ongelma on, että miehet ovat aina ns. parempaa tasoa kuin minä. Itse en ole kovin hääppönen. Olen koulutettu, fiksu, sosiaalinen, aktiivinen ja mukava tyyppi, mutta pärstävärkki ei ole kummoinen ja ylipainoakin löytyy reippaasti. Poikkeuksetta ihastukseni kohteet eivät vastaa tunteisiini, ja tunnen itseni lähinnä idiotiiksi ihastuessani sellaisiin miehiin, joita en voisi koskaan saada.

Miksen koskaan voi ihastua tasoiseeni mieheen? :( Onko kellään muulla tätä ongelmaa?

Kaverini on aina saanut haluamansa miehen, vaikka on reilusti ylipainoinen ja ei juuri panosta ulkonäköönsä. Mietin tätä, mikä hänessä kiehtoo. Ja se täytyy olla luonne ja sellainen jännä lähestymistapa, osaa käsitellä miehiä flirttailevasti, kuuntelee ja kyselee.On myös hyvin kokeilunhaluinen seksissä ja eihän sitä tiedä, jos hänestä välittyy sellaiset oikeat signaalit miesten suuntaan. Ja on myös aktiivinen hakemaan miehiä.

Tämä! Vasta kaveripiirissä puhuttiin tästä eli jotkut naiset riippumatta ulkonäöstä vetää miehiä puoleensa. Se on varmasti se tapa, millä he ottavat kontaktia, puhuvat ja yleensä vain olevat miehen seurassa. Ja muidenkin ihmisten seurassa. Siitä välittyy jotain, joka saa miehen tuntemaan olonsa hyväksi. Vastakohtana sitten nämä ns. jäämuurit, jotka eivät edes ylkonäöstä huolimatta vedä puoleensa miehiä.

Kyllä se hvä itsetunto vetää puoleensa ketä tahansa. Miettiikähän itse: eikö kivempi ole olla ihmisen seurassa, joka kuuntelee ja osallistuu aktiivisesti keskusteluun. Osaa nauraa itselleenkin ja myös flirttailee sopivasti. Kuin sellaisen, joka on epävarma ja jännittynyt.

Vierailija
131/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole koskaan alentavampaa kuin se että kenenkään kanssa ei saa seksiä.

Vierailija
132/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av:n mukaan mun pitäisi olla ikisinkku ja impi, koska en ole rikas, kaunis tai korkeasti koulutettu. Kummasti olen silti saanut vastakaikua ihastuksiini hyviltä, fiksuilta ja ihan komeiltakin miehiltä ja asun nykyään avoliitossa. Ja ei, en ole edes nuori enää.

Sama täällä! Olen rutiköyhä, ruma ja ylipainoinen, mt-ongelmainen, koulu jäi kandiin, ja kuitenkin olen asunut vuosia avoliitossa fiksun ja hyvännäköisen miehen kanssa joka on väitellyt tohtoriksi :) Rikkaita ei olla, mutta suht onnellisia. Onneksi nuo teidän markkina-arvoteorianne eivät ole mitään universaaleja totuuksia.

Eipä se naisella niin ole ongelma, mutta jos miehessä on yksikin noista ominaisuuksista, niin parisuhde on hyvin kaukainen haave.

Vierailija
133/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä tullaan taas siihen faktaan, että koulutettuja naisia on huomattavasti enemmän kuin miehiä. Ja ne komeat koulunsa käyneet ovat sitä halutuinta joukkoa, joten nenäliinat käteen ja kyyneleitä kuivaamaan. Sinkkuna olette ja pysytte ellette lähde ulkomaille.

Muissa länsimaissa ihan sama homma, selvä enemmistö yliopistotason opiskelijoista on naisia. 

Vierailija
134/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastut ja panet. Se tarve sull on nyt.

Sitten kun sä rakastuvat, niin se ei ol pelkkää ulkokuorta...vaan siinä on koko paketti.äätällä hetkellä saattaa olla sun tarve pinnallisempi. Eikä ole vielä natasnnut kummallakin.

Vierailija
135/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten. On vain niin vaikeaa ymmärtää, miksi kukaan haluaisi seksiä vastenmielisen henkilön kanssa, jos on mahdollisuus parempaankin. Ja mistä tulee oletus, että kauniit eivät ole halukkaita yhden yön juttuihin, mutta vähemmän kauniit ovat?

Vierailija
136/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Niih

MITÄ eikös tuossa ole näyttelijä Goran Visnjic (Teho-osasto) vitosessa?

Ja Markus Pöyhönen sai kasin!

Vierailija
137/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin tuon linkin ja siitä pari havaintoa.

1. Nenä, tuo listaus on tehty aika pitkälle nenän perusteella. Ne jotka ovat listattu 8-9 omaavat pienehkön ja tylpän nenän. Tuossa 7 kategoriassa on 9 tyyppejä, jos omaisivat pienemmän nenän. Itse en nenään kiinnitä juurikaan huomiota ellei se ole todella poikkeava, siis todella.

2. Oma suosikkini heistä kaikista löytyy sarakkeesta 6, ensimmäinen vasemmalta. Eli joillekkin se "kutosen" tyttö voi olla kympin arvoinen. Kaunis <3

3. Tämmöset listaukset on perseestä ja pitkässä parisuhteessa sillä ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Vaikka olisi kuinka kaunis henkilö niin siihen ulkonäköön "tottuu". Enemmän kuin siihen ulkonäköön kiinnittää huomiota käytös ja eleet. Se miten toinen kohtelee sua ja antaa huomiota. Silloin sä haluat olla hyvä myös sille toiselle.

Vierailija
138/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Niih

Ryan Gosling 7, Markus Pöyhönen 8. :DDDDDDDd

Vierailija
139/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, biologiaa se vain on.

Onhan se ehkä hiukan hassua seurattavaa kun perunanaamaiset naiset on aina niiden tasokkaimpaan kymmenykseen kuuluvien miesten kimpussa ja vastaavasti pieruverkkarimies liehittelee jotain bisnesnaista tai silikonibimboa.

Mutta minkä sille mahtaa. Näillä mennään.

Vierailija
140/157 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo taulukot on hämmentäviä, kukaan nainen (tai mies) ei ole 24/7 parhaimmissaan ja laitettuna.

Suurin osa yli 40 v ei ainakaan Suomessa ole nuorena saanut hampaiden oiontaa, joten ei ole hollywood-hammasriviä. Tosi jotenkin amerikkalaista.

Ollaan miehen kanssa ehkä sitten 6-7 pisteillä, joten ei ihme että molemmat  kokee olevansa todella onnekkaita :) minulle hän on vähintään 9 (kun itse olen mielestäni varmaan 6), mutta jos muut naiset ei näe sitä, aina parempi minulle!

Tosiasiassa olen mieheni silmissä paljon viehättävämpi kuin omissani. Ja luulen että se juuri johtuu tuosta lähestyttävyydestä, flirtistä, naisellisuudesta. Ei niinkään siitä onko hampaani suorassa tai tukka kaiken aikaa laitettu.