Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenvuotoa orgasmin jälkeen, help!

Vierailija
27.04.2016 |

Nyt on pakko kokeilla tätäkin kautta, josko löytyisi jotain apua/vertaistukea ym. Viimeisen parin kuukauden aikana joka ikinen kerta, kun saan orgasmin, alkaa kohdusta/jostain sieltä vuotaa verta. Ei heti, mutta about puolen tunnin-tunnin jälkeen. Ymmärtäisin tämän joten kuten, jos kyse olisi vaikkapa rajusta yhdynnästä, mutta tätä tapahtuu siis ihan itsetyydytyksen kautta ja ilman että laitan mitään sisääni. (Esim. suihkun avulla saatu orgasmi.)
En ole itseasiassa yhdynnässä ollutkaan vähään aikaan, niin en tiedä alkaako vuotaa siinäkin, mutta näin olettaisin.

Kävin muutama viikko sitten gynellä ihan perustarkastuksessa ja rohkastuin mainitsemaan asiasta. Gyne ei reagoinut oikein mitenkään vaan lempeästi sanoi, että kohdun voimakas supistelu saattaa aiheuttaa tällaista.
Mutta nyt oikeasti alkaa huolestuttamaan, mitä jos tätä jatkuu aina? Kun ei ole kyse edes mistään pienestä tiputtelu vuodosta, vaan ihan kun olis kunnon menkat pari päivää. Kiva löytää joku pano (olen siis nuori sinkku) ja hupsansaa onki lakanat veressä.

Ja oon tätä siis googletellutkin ja löytänyt vastaavia kokemuksia, mutta mihinkään keskusteluun ei ollut tullut riittäviä vastauksia, sanottiin vaan että kannattaa mennä gynelle. Mutta kun mäkin kävin jo eikä siitä oikein apua ollut. Tehtiin kaikki spt-testitkin, ultra ja papa. Papassa näkyi pientä solumuutosta, mutta ei mitään vakavaa, käskettiin vuoden päästä tulla uudestaan.

Onko jollain ollut samaa? Mitä helvettiä teen?
Pahoittelut kenties sekavasta tekstistä, väsyttää ja hermostuttaa :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö e-pillereitä? ne voi olla syynä.

Vierailija
2/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuommoinen verenvuoto pitäisi aina tutkia tarkkaan, ultrattiinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuommoinen verenvuoto pitäisi aina tutkia tarkkaan, ultrattiinko?

Samaa mieltä.

Minulle tapahtui tuota varsinkin raskauden aikana ja luulin luonnollisesti saavani keskenmenon... Mutta ainoastaan kun mies oli penetroinut ja vähän rajummin. Meille gyne (jonne kiidettiin) sanoi, että niin voi joskus käydä, kun raskaudessa kohdunkaula on turvonnut verestä. Se siis ei ollut vaarallista vaikkakin kivuliasta.

Mutta sinua ei penetroitu ja vuosit silti? Käy uudestaan uudella gynellä. Joku syy täytyy olla.

Vierailija
4/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön e-pillereitä, mietin tätä itsekin. Oon syönyt kyllä jo viitisen vuotta, tän hetkistä merkkiä kolme vuotta.

Kyllä gyne ultras, eikä sanonut ainakaan et olis mitään poikkeavaa! Eikä sitä muutenkaan tuntunut kiinnostavan koko asia sen enempää, on hänen mielestään ihan normaalia.. :/

-Ap

Vierailija
5/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla kohdunkaulan suuaukolta, mulla on siellä kuulemma semmoinen herkästi verestää alue joka alkaa vuotaa mm. Papaa otettaessa ja sii monesti seksin jälkeen. Pari kertaa jopa ummetukseen jälkeen tulee ihan emättimen puolelta hieman kirkasta verta. Gyne sanoi että kova ponnistelu saattaa aiheuttaa sen että kohdunkaulan suulla oleva alue vuotaa. Sain lähetteen tuonne naistentaudeille, ilmeisesti kuitenkin aivan hyvälaatuinen juttu. Olen 23 v. Ja ensimmäisen poikaystävän kanssa vieläkin yhdessä mutta silti tietenkin poissuljettiin sp-taudit jne.

Vierailija
6/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muita oireita? Verenvuotoa emättimestä myös ulostamisen yhteydessä? Vatsakipuja?

Vierailija
7/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muita oireita? Verenvuotoa emättimestä myös ulostamisen yhteydessä? Vatsakipuja?

Vatsakipuja sillon tällön, välillä aika menkkamaisia kipuja ilman vuotoja.

Ei ainakaan yleisesti ole ollut vuotoja ulostamisen yhteydessä, mut nyt kun mietin niin pari kertaa on tullut vähän verta emättimestä, mutta vaan sen yhen pyyhkäsyn verran. Mutta ei oo tosiaan yleistä/huomattavaa.

-ap

Vierailija
8/12 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

9/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa vaivaa. Tässä ensin hieman taustaa ja muuta olennaista.

Mulla laitettiin tokaa kertaa nyt hormonikierukka. Ekalla kerralla kun laitettiin niin keholla meni aikaa tottua siihen ja tiputtelua jatkui muutama kuukausi. Orkut sattoi joskus saada verta tulemaan, mutta ei niin paljon kuin nyt. Seksihalut lisääntyi jo ekan kierukan laitoin jälkeen, mutta ekan kierukan aikana 3 vuoteen en saanut niin rajuja orkkuja kuin nykyään johtuen energiavirityksistä mitä olen tässä 3 vuotta sitten saanut. Kyse on kundaliinista joka on voimakas seksuaalienergia. Orkut muuttuivat rajummiksi ja alkoivat kestää 2-5min, varsinkin nykyisen rakastajan kanssa.

Mietin sitten että miten mahtaa vuotaa tokalla kerralla kun hormonikierukka laitetaan. No, viikon verran tiputteli ja sitten pikkuhiljaa laantui. ja loppui kokonaan. En saanut tuona aikana kuin vissiin yhden orgasmin, itse tehtynä. Sitten otin jättämäni rakastajan takaisin, jonka kanssa sain sitten  3 todella rajua orkkua ja muutamia pienempiä parin päivän aikana. Seurauksena että verta alkoi tulla enemmän kuin vain tiputtelua ja sen jälkeen, kun se jo oli laantunut. Se laantui uudestaan vähän parin päivän jälkeen, jolloin harrastettiin taas seksiä. Sain taas rajun klitorisorkun hänen kädellään ja verta alkoi tulla taas enemmän, oikeen kunnolla niin että sormet ja koko pillun alue oli ihan veressä.

Ennen hormonikierukkaa kun oli kuukautiset, huomasin jo silloin, että orgasmi lisää vuotoa ja esim. loppupäivinä ikäänkuin saa loput veret tulemaan ulos.

Kyse ei siis mun käsityksen mukaan ole mistään vakavasta sairaudesta vaan juuri rajut orkut aiheuttaa sen. Mutta miten kauan tää mahtaa nyt kestää vai laantuuko jossain vaiheessa.

Nyt mietin kauanko tätä mahtaa jatkua.. ei kivaa kun yksi syy kierukan laittoon oli nimenomaan kuukautisten ja veren loppuminen.

Vierailija
10/12 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vaiva. 

Ei hormonaalista ehkäisyä, kumia käytetään. Orgasmin jälkeen tulee aina jonkin verran verta riippumatta kierron vaiheesta.

Tehtiin kohduntähystys ja ultrat, mitään poikkeavaa ei löytynyt. Tähystykseen oli muitakin syitä, pelkästään tämän vaivan takia sitä ei tehty.

Kuulemma joillakin vain orgasmin supistelut saa aikaan vähän vuotoa tai sitten peniksen osuminen kohdunkaulaan saa sen alueen vähän vuotamaan.

Vierailija
11/12 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään säikähdin, kun masturboinnin jälkeen alko tulla verta. On käyny nyt kaks kertaa putkeen näin, mutta onneks löysin tän ja mulle valkeni miksi niin tapahtuu. En oo pitkään aikaan saanu voimakkaita orkkuja, viimeks joskus 13 vuotiaana, ja pelkäsin aina rikkoneeni oman vaginan kun sieltä tuli aina vähän verta voimakkaiden orkkujen jälkeen. Nytkään en oo viimeseen vuoteen masturboinu paljoa, vaan harrastanu seksiä kumppanin kanssa, jolloin mulla harvemmiten orkkuja tulee, ja jos tulee ne on aika epämääräisiä. Aloinkin ihmetellä, että mitä ihmettä teen väärin, jos saan mun oman alapään vuotamaan, mutta sehän olikin ne orkut mitkä sen tekee. Ihan kiva tietää syy tälle, ja etten oo ainut tän asian kanssa.

Vierailija
12/12 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itsekin tähän. Vierailu hankittu ja vetelin seitsemän orkkua kylmiltään niin alko tulemaan verta, iso säikähdys kyllä! Kiitos ketjusta! Hyvä.tietää että näin voi käydä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi