Mies meni pettämään muuton alla
Joo kivasti narahti ja muutto olisi ensi maanantaina. PItää maksaa 1000 euron takuu ja ekan kuun vuokra tuolloin. 1 kk irtisanomisaika. Vuokrasopimus jo kirjoitettu alle. Mitä hemmettiä teen.. En pysty muuttaman asuntoon yksin enkä tuollaisen pettäjänkään kanssa. Mitä keinoja olisi? Jos etsisin nopeasti toisen vuokralaisen asuntoon, mitäköhän välitysfirma siihen tuumaisi tai olisiko mitään muuta keinoa? Neuvoja.. anyone..? Mies haluaisi tietysti muuttaa kanssani, mutta minä en enää silmiäni sulje samassa sängyssä. Ja jos hän muuttaa siihen yksin, niin minun pitää kuulemma maksaa oma osuuteni vuokrasta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
En ole maksanut vielä takuuta. Sille on eräpäivä vasta muuttopäivänä ja pitää esittää takuun maksaminen vain avaimia noudettaessa. Kyseessä iso firma, joten voi olla aika kylmääkin.
No otapa nyt ensisijaisesti vaikka heti puhelimella yhteyttä sinne firmaan ja reilusti selitä asia niin ei tartte sitten spekuloida onko kylmä vai empaattinen vastaanotto. Mietit sitten vaihtoehtoja, kun tiiät hein kannan asiaan. Sitten on sinunkin helpompi suunnitella, mitä seuraavaksi.
Ei luottotietojen menetys ole mikään este hyvälle parisuhteelle. Joskus on voinut nuoruudessaan tehdä tyhmiä virheitä, joista vanhempana on voinut ottaa opikseen. Luottotiedot on voinut mennä myös jonkun toisen vuoksi, joku on esimerkiksi voinut taata vaikka lainan jollekin, joka ei ole hoitanut omaa osuuttaan. Tässä ei ole kyse rahasta vaan siitä, että vääryys on tapahtunut pettämisessä. Mun arvomaailmaan se ei vaan sovi.
Miesvihaprovohan tämä on. Mies petti, mutta prinsessaa kiukuttaa mukamas se, että ei pääse matkalle.
0/5.