Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman-päihdeongelmaiset keskustelu

Vierailija
26.04.2016 |

Tämän iltaisen ohjelman jälkeen on luultavasti tulossa selkeä piikki siinä, että päihdeongelmaista yritetään parantaa rakkaudella.

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herättänyt kyllä näiden nistien kohtalot mitään sen kummempaa sääliä.

Ihan mielenkiintoisia dokkareitahan nämä juu ovat, mutta häiritsee kyllä hieman se yksipuolinen kuva minkä näistä saa. Cannonball dokkarissa olisi ollut mielenkiintoista kuulla jonkun virkavaltaakin edustavan haastattelu (tai entisen jäsenen tai vaikka sellaisen joka tämän pelleporukan kusettamaksi on joutunut - kenen tahansa "toista puolta" edustavan henkilön), päihdedokkarissa olisi ollut mielenkiintoista 0kuulla niiden omaisten kanta, jotka ovat viimeiseen asti yrittäneet saada huumeiden käyttöä loppumaan.

Katsoin Ruutu+:sta etukäteen seuraavan jakson vanhusten hoidosta Suomessa, ja aika ruusuisen kuvan siitäkin heidän tilanteestaan sai. Laitosmaisesta hoidosta yritetään päästä eroon, ja hoitajilla on aikaa ja varaa järjestää jos minkämoista aktiviteettia joka päivälle ja kaikilla on kivaa jee. Oikein suututti, kun muistelin oman mummoni virumista vanhainkodissa paskat housuissa kenenkään välittämättä yhtään mitään.

Mieluummin siirtäisin nämä kaikki narkkien hyysäämiseen kohdennetut varat vanhusten hoitoon.

Se raha mikä menee narkomaaneihin on kieltolain ylläpito. Ei ne vaihtoneulat tässä maksa. Poliisi ja oikeuslaitos. Sektori joka syö rahaa eikä tuota rahaa.

Vierailija
282/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoajakuuntele. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttäjän hyväksyminen voi olla joillekin yhtä vaikeaa kuin joillekin ateistin hyväksyminen.

Eiköhän kyse ole pikemminkin siitä, että ei hyväksy sitä kannabista ja sen käyttöä.

Ei kukaan pakota sinua käyttämään sitä. Anna kuitenkin muiden tehdä omalla vapaalla ajallaan sitä mitä haluavat ainoalla vapaalla ajallaan töiden jälkeen. Sen vähän oman ajan mitä jää päivästä jäljelle. Se on arvostettua vapaa-aikaa. Älä moralisoi niitä jotka haluavat kokea oman lyhyen elämänsä aikana tämän maailman mahdollistamia nautintoja. Hyvä olo ei ole paha asia. Jos sinusta se on niin älä tee sitä. Anna kuitenkin muille mahdollisuus elää tätä elämää haluamalla tavalla.

Ei sinulla tai valtiolla ole mitään syytä rajoittaa muiden elämää. Jos joku tekee virheitä niin anna hänelle mahdollisuus tehdä virhe. Ehkä siitä oppii?

Toivottavasti vihdoinkin muutat kantaasi tässä asiassa joka on ihmisoikeus virheisiin ja joillekin hyvään oloon tai helpotus sairauksiin.

Olisi hauska haastatella näitä muiden kontrollaajia. Mikä vietti se on kun puututaan muiden elämän valintoihin ja haukutaan kannabis asiassa narkomaaniksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ei ollut Armanin ohjelman aiheena, joten miksi jankuttaa sen laillistamisesta tässä ketjussa ? Onko kukka pehmentänyt pään noin pahasti? Ohjelmassahan vilahti näitä ex-narkkeja, jotka enää käyttivät budia eikä sitä tuossa yhteydessä todellakaan lasketa narkkihuumeeksi. Joten please mee jankkaamaan kannabiksestasi jonnekin muualle.

Ja niille, jotka tässä ketjussa kiukuttelevat verorahojensa tuhlaamisesta narkomaaneihin, ette voi osoittaa, että juuri teidän rahojani käytetään hoitoihin. Ne voi olla meidän rahoja, jotka haluamme, että yhteiskunnassa huolehditaan myös niistä, jotka eivät siihen itse pysty.

Jos jotain häiritsee isovanhempiensa paskavaipoissa makuuttaminen, niin miksi et itse vaihda tuota vaippaa? Se on sallittua. Mutta olisiko siksi, ettet oikeasti halua liata omia käsiäsi läheisen vuoksi? Toisin sanoen, ei se sua todella edes häiritse, mutta sitä argumenttia on mukava käyttää sopivasti tällaisissa keskusteluissa lyömäaseena.

Vierailija
284/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut päihderiippuvainen ja tehnyt elämäntapamuutoksen ja KAIKILTA olen kuullut että metadoni on perseestä, eletään koko ajan sumussa joka on pahempi kun douppia vedettäessä. Kyllä, vähentää rikollisuutta, mutta en ole keneltäkään kuullut metadonista hyvää. "tappakaa mut mielummin ku laitatte metadonille" olen kuullut vaikka kuinka monta kertaa kyllä. 

Itse kannatan sellaista mallia että sosiaalitukia saadakseen pitäisi käydä säännöllisesti antamassa puhtaat seulat ja puhaltamassa 0 ;)

Vierailija
285/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttäjän hyväksyminen voi olla joillekin yhtä vaikeaa kuin joillekin ateistin hyväksyminen.

Eiköhän kyse ole pikemminkin siitä, että ei hyväksy sitä kannabista ja sen käyttöä.

Ei kukaan pakota sinua käyttämään sitä. Anna kuitenkin muiden tehdä omalla vapaalla ajallaan sitä mitä haluavat ainoalla vapaalla ajallaan töiden jälkeen. Sen vähän oman ajan mitä jää päivästä jäljelle. Se on arvostettua vapaa-aikaa. Älä moralisoi niitä jotka haluavat kokea oman lyhyen elämänsä aikana tämän maailman mahdollistamia nautintoja. Hyvä olo ei ole paha asia. Jos sinusta se on niin älä tee sitä. Anna kuitenkin muille mahdollisuus elää tätä elämää haluamalla tavalla.

Ei sinulla tai valtiolla ole mitään syytä rajoittaa muiden elämää. Jos joku tekee virheitä niin anna hänelle mahdollisuus tehdä virhe. Ehkä siitä oppii?

Toivottavasti vihdoinkin muutat kantaasi tässä asiassa joka on ihmisoikeus virheisiin ja joillekin hyvään oloon tai helpotus sairauksiin.

Olisi hauska haastatella näitä muiden kontrollaajia. Mikä vietti se on kun puututaan muiden elämän valintoihin ja haukutaan kannabis asiassa narkomaaniksi?

Ovat olevina muka niin parempia että voivat kitistä jostain kannabiksen käytöstä. Päivittäisivät tietonsa ja antaisivat harmittomien pajauttelijoiden olla. Mailmalla laillistaminen on järkevästi yleistymässä. Samaa toivoisi suomeen.

Vierailija
286/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteex, oon todella epäkorrekti, mut onnex en oo haastattelemassa, koska mä olisin varmaan nauranut esim. ton Steissi-Tonin sepustuksille.

Naurattaa tasan niin kauan sua, kunnes oma lapsesi on samassa tilanteessa. Ihmis saasta.

Vierailija
287/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä kohtaa oikeus rajoitta sinun elämääsi jos huumeittesi käyttö aiheuttaa ongelmia muille kanssa ihmisille. Esimerkiksi jos narkkari rahoittaa huumeidensa käyttöä ryöstämällä ihmisiä taikka aiheuttaa vaaratilanteita aineden vaikutuksen alaisena  niin silloin on syytä yhteiskunnan puuttua asiaan.  Se että käyttää aineita ei tee sinusta taikka kenestäkään muusta syyntakeetonta.

Vierailija
288/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niille, jotka tässä ketjussa kiukuttelevat verorahojensa tuhlaamisesta narkomaaneihin, ette voi osoittaa, että juuri teidän rahojani käytetään hoitoihin. Ne voi olla meidän rahoja, jotka haluamme, että yhteiskunnassa huolehditaan myös niistä, jotka eivät siihen itse pysty.

Jos jotain häiritsee isovanhempiensa paskavaipoissa makuuttaminen, niin miksi et itse vaihda tuota vaippaa? Se on sallittua. Mutta olisiko siksi, ettet oikeasti halua liata omia käsiäsi läheisen vuoksi? Toisin sanoen, ei se sua todella edes häiritse, mutta sitä argumenttia on mukava käyttää sopivasti tällaisissa keskusteluissa lyömäaseena.

Totesit sen itsekin. Minun ja meidän verorahoista maksetaan heidän ylläpito, jotka eivät siihen itse kykene. Ts. verorahoista maksetaan hoitajien palkka, joiden työtehtäviin paskavaippojen vaihtaminen kuuluu. Tämän vuoksi en sitä itse tee, en pelkää käsieni likaantumista. Miksi vanhustenhoitoon ylipäätään sitten laitetaan verorahoja kun voisimme sen kukin itsekin hoitaa? Haloo.

Vierailija
289/290 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä169 kirjoitti:

Mä en kanssa ymmärrä, että miksi pitää jotain Metadonia syöttää 10 vuotta ja roikottaa löyhässä hirressä. pistettäis kaverit vain reilusti kuukaudeksi suljettuun selliin. Seurana televisio. Selliin nakattais vähän ruokaa. Sellissä olisi luonnollisesti wc ja peseytymistarvikkeet. Sitten 1 kk päästä ovi auki, niin ne jotka ovat hengissä niin ovat vierottuneet ainakin fyysisistä vieroitusoireista.

Joo :D Laitetaa 10v heroiinia kiskoneet nistit kylmälle kalkkunalle :D ei ne varmaan kuole, eiku vittu, kuoleehan, ohopsista :D No ei se mitää ku nää mun veroeurot ja ihmisarvo :DD

Ei heroiinin vieroitusoireisiin kuole, vaikka siltä se tuntuu ja sitä jopa saattaa toivoa. Myöskään metadonia ei ketään pakoteta litkimään. Metadoni on mainio vieroituslääke heroinisteille, kunhan sen varaan ei jäädä roikkumaan vuosiksi. T: Ex-nisti

Vierailija
290/290 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä169 kirjoitti:

Mä en kanssa ymmärrä, että miksi pitää jotain Metadonia syöttää 10 vuotta ja roikottaa löyhässä hirressä. pistettäis kaverit vain reilusti kuukaudeksi suljettuun selliin. Seurana televisio. Selliin nakattais vähän ruokaa. Sellissä olisi luonnollisesti wc ja peseytymistarvikkeet. Sitten 1 kk päästä ovi auki, niin ne jotka ovat hengissä niin ovat vierottuneet ainakin fyysisistä vieroitusoireista.

Joo :D Laitetaa 10v heroiinia kiskoneet nistit kylmälle kalkkunalle :D ei ne varmaan kuole, eiku vittu, kuoleehan, ohopsista :D No ei se mitää ku nää mun veroeurot ja ihmisarvo :DD

Ei heroiinin vieroitusoireisiin kuole, vaikka siltä se tuntuu ja sitä jopa saattaa toivoa. Myöskään metadonia ei ketään pakoteta litkimään. Metadoni on mainio vieroituslääke heroinisteille, kunhan sen varaan ei jäädä roikkumaan vuosiksi. T: Ex-nisti

Pitää muistaa ettei kaikki mene samaan muottiin. Se mikä sinulle sopi ei sovi tietenkään kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi