Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää tarjota treffeillä...eikö tasa-arvo tässä päde?

Vierailija
26.04.2016 |

Mihin muuten perustuu moinen käytäntö? Siihenkö, että miehellä enemmän palkkaa?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali mies ja koskaan en ole treffeillä käynyt. Ja silti olen naimisiinkin päässyt. Miksi sinne treffeille täytyy mennä jos kerran se on noin vaikeata? Ei ne pakollisia ole. Hyvin pärjää ilman treffejäkin.

Vierailija
22/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisia estää maksamasta oman elämisensä? Maksulliset seuralaiset ovat sitten erikseen. Ja niitä palstalla tuntuu riittävän enemmän kuin sihteeriopiston sivuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä perusteluita ei siis tähänkään ketjuun tule, miksi miehen pitää maksaa?

Treffikutsu ei tarkoita sitä, että nainen saa loisia miehen lompakolla. Eri asia on jos mies sanoo tarjoavansa sen illallisen. Rusinat pullasta?

Vierailija
24/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pyydän ihmisiä meille syömään ja tarjoan heille aina ruuan. Mutta tästä lähtien  pyydänkin heitä maksamaan ruokansa kun nousevat pöydästä. Mitä varten minun pitäisi heidän ruokansa maksaa vaikka olen heidät syömään pyytänyt?

Vierailija
25/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse tarjota, itse tykkäsin eniten sellaisista treffeistä, että käytiin kävelyllä. Mutta jos se kahden euron kahvi on miehelle kynnyskysymys, niin silloin suhtautuminen rahankäyttöön on liian erilainen. Pidän itsestäänselvyytenä, että kulut jaetaan puoliksi, mutta jos ne pitää laskea euron-kahden tarkkuudella, niin sellaista en jaksa.

Näin miehenä ihmettelisin jos naisella ei ole varaa ostaa kahvia...mihin ihmeeseen tuhlaa rahansa?  :P  Muuten olen hyvinkin avokätinen.

Ole huoletta, emme tule koskaan päätymään treffeille keskenämme.

Vierailija
26/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia estää maksamasta oman elämisensä? Maksulliset seuralaiset ovat sitten erikseen. Ja niitä palstalla tuntuu riittävän enemmän kuin sihteeriopiston sivuilla.

Ei mikään estä. Minä maksan kuussa yli 3000 euroa elämisestäni, mieheni tahollansa parisen tonnia. Hän on kuitenkin herrasmies ja haluaa tarjota välillä, toisinaan suostun siihen. Seuraavan viikonloppumatkan tarjoan minä ja mies tarjoaa päivällisen siellä.

Vierailija
27/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarjoaa joka kutsuu. Oli tavoitteena sitten bisnes tai yhdyntä.

Vierailija
28/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olisikin  hyvä uusi trendi. pyydetään jotakin ihmistä syömään ja kun ruoka on syöty, ilmoitetaan kutsutulle, että maksapa sitten nämä meidän ruuat;)Miksi minä niitä maksaisin, vaikka kutsun olenkin esittänyt. Muutenhan se  seura olisi maksullista. Ja kuka sitä nyt maksullisen seuran kanssa syö? En minä ainakaan.

Vierailija
29/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä persaukisilla huolia. Hu0rat ottaa rahaa. Vaimot tulee vielä kalliimmiksi. 

Vierailija
30/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse maksaa, jollei halua. Ei tarvitse pestä naamaansa eikä kammata hiuksiaan. Ei avata ovia. Ei tarvitse avata edes suutaan. Voi olla tilaamatta jopa kahvia siellä kahvilassa ja hakea vessasta itselleen vettä, omaan janoonsa.

Mies on vapaa tekemään juuri niinkuin haluaa ja nainen vetää siitä juuri sellaiset johtopäätökset, kun hän haluaa.

Vierailija
31/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tarjota, en edes halua niin tapahtuvan.

Vierailija
32/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esitetään yleensä miehen toimesta teatteria, että hän tarjoaa kaiken. Minusta tämä on lähinnä koomista. Tosiasiassa meillä on yhteinen tili jonne molemmat laittavat tasan saman verran rahaa ja johon molemmilla on kortit. Silloin tällöin viemme toisemme treffeille joissa "kutsuja maksaa". 

Olen ehdottomasti sukupuolten välisen tasa-arvon kannalla, mutta jos näin "pienellä" voi toisen tehdä onnelliseksi, teen mieluusti. Olen esimeriksi ilmoittanut, että en suostu ottamaan miehen sukunimeä, lapseni saavat minun sukunimen ja lastenhoidosta vastataan sitten (mahdollisessa) tulevaisuudessa puoliksi kuitenkin tilanne huomioon ottaen. Minun luonteelleni ei sovi olla kenenkään kotirouva, vaan haluan olla parisuhteessa veroiseni kanssa.

Vierailija
33/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin, että kutsuja maksaa. Tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Kun minä kutsun vieraita, minä tarjoan, ja kun minut kutsutaan jonnekin, oletan pääseväni valmiiseen pöytään.

Jos nainen pyytää luokseen treffeille niin voin pyytää bussilipun hinnan häneltä?

No kukapa estää sinua pyytämästä naiselta bussilipun hintaa;)  Eihän se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Muista toki ensi kerralla pyytää kyytiraha.Ja muista pyytää myös korvaus kalliista ajastasi jonka tuhlaat naisen luona. kuka sitä nyt ilmaiseksi treffailee.

Vierailija
34/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palstamammat ovat sitä mieltä, että miesten tulee maksaa seurastanne?

Tulee vaan mieleen, oletteko maailman vanhimman ammatin harjoittajia?

Vierailija
35/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pyydän ihmisiä meille syömään ja tarjoan heille aina ruuan. Mutta tästä lähtien  pyydänkin heitä maksamaan ruokansa kun nousevat pöydästä. Mitä varten minun pitäisi heidän ruokansa maksaa vaikka olen heidät syömään pyytänyt?

Pyydä joskus ravintolaan, mutta et taida haluta maksaa...kotisapuska edullista vrt treffit ulkona.

Vierailija
36/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kenenkään - miehen tai naisen - ei täydy maksaa toisen osuutta. Ei siihen mitään velvollisuutta ole. Mutta jos mies haluaa tarjota minulle kahvin/lounaan/elokuvaillan, se tuntuu minusta hyvälle. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pystynkö itse maksamaan (pystyn kyllä) vai en. Enkä pidä loisimisena sitä, jos miehen aloitteesta mies tahtoo tarjota. Kun mies omasta halustaan tarjoaa, saa se minut tuntemaan itseni erityiseksi  ja se saa aikaan tunteen siitä, että mies haluaa nähdä vaivaa eteeni. Kyllä minä sellaista arvostan. Se on vaan ihanaa. Saattaa siinä olla jotain nainen-mies asetteluakin, joka antaa ylimääräistä mukavaa jännitettä.

Syyttäkää pinnalliseksi kanaksi, kyllä minä kestän.

Vierailija
37/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis tiedän tindertreffejä joilla halutaan vain syödä hyvin. Hyvä keino saada ruokaa ja juomaa.

Mutta oikeesti oletteko miettineet kuinka kallista on käydä ulkona syömässä? Ei varmaan poikamiehellä ole helppoa kun pitää olla piikki auki. Siis naiset hei..entä jos oletkin epämiellyttävä ja mies joutuu silti maksamaan ruokasi...(kevennys) eli toistepäin upea adomis onkin jotain muuta. Vietä sitten ilta ja maksa kaikki ja 100 € on pikkuraha...

Vierailija
38/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kenenkään - miehen tai naisen - ei täydy maksaa toisen osuutta. Ei siihen mitään velvollisuutta ole. Mutta jos mies haluaa tarjota minulle kahvin/lounaan/elokuvaillan, se tuntuu minusta hyvälle. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pystynkö itse maksamaan (pystyn kyllä) vai en. Enkä pidä loisimisena sitä, jos miehen aloitteesta mies tahtoo tarjota. Kun mies omasta halustaan tarjoaa, saa se minut tuntemaan itseni erityiseksi  ja se saa aikaan tunteen siitä, että mies haluaa nähdä vaivaa eteeni. Kyllä minä sellaista arvostan. Se on vaan ihanaa. Saattaa siinä olla jotain nainen-mies asetteluakin, joka antaa ylimääräistä mukavaa jännitettä.

Itsetuntosi ei taida olla hyvä...haluaa rahalla nähdä vaivaa.

Vierailija
39/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. että kyllä iso osa miehistäkin arvostaisi ja tulisi onnelliseksi, jos nainen tekisi samaa heille. Hekin varmaan voivat kokea itsensä erityiseksi ja tunteen siitä, että nainen haluaa nähdä vaivaa heidän eteen, jos päätät heille jotain tarjota. Kannattaisiko sinun kokeilla sitä?

Ja ennen kun kukaan ehtii spekuloida, olen nainen. Ja kyllä, yllätän mieheni milloin mitenkin.

Vierailija
40/134 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. että kyllä iso osa miehistäkin arvostaisi ja tulisi onnelliseksi, jos nainen tekisi samaa heille. Hekin varmaan voivat kokea itsensä erityiseksi ja tunteen siitä, että nainen haluaa nähdä vaivaa heidän eteen, jos päätät heille jotain tarjota. Kannattaisiko sinun kokeilla sitä?

Ja ennen kun kukaan ehtii spekuloida, olen nainen. Ja kyllä, yllätän mieheni milloin mitenkin.

Toki, ja olen niin tehnytkin. Samalla tavalla kun minusta tuntuu hyvältä huomoinosoitukset, niin samalla lailla miehestänikin tuntuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä