Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko henkinen ihminen, mystikko etc? Kerro siitä vähän.

Vierailija
07.07.2026 |

Kerro vähän miten katsot elämää ja millaista elämäsi on? 

Pidän itseäni henkisenä ihmisenä. Tunnen kehoni energian hyvin voimakkaana ja etenkin feminiinen energia on minussa hyvin vahvaa. Uskon vain siihen mitä itse koen. Kaikki perustuu omiin kokemuksiini ja koen olevani suojeltu, että myös johdatettu. Paljon on tapahtunut asioita, joista tiedän, että niillä on ollut tarkoituksensa. Näen enneunia, tiedän asioita paljon intuitiivisesti ja kanssani ihmiset avautuvat helposti. Kuljen omaa polkuani, olen avoin, aistin paljon asioita. Olen tietoinen mutta elän ihan normaalisti. En tosin käytä päihteitä, vietän aikaani paljon yksin ja rakastan syventyä hetkeen. Luonto saa aikaan hyvin voimakasta autuutta ja rakkauden tunnetta, joten siellä vietän mielelläni paljon aikaa.

Miten henkisyys teidän elämässänne näkyy? 

Tämä ketju ei ole tarkoitettu väittelyyn siihen, että mikä on oikea tapa elää ja milloin voi kutsua itseään henkiseksi. Tämä on vapaamielinen ketju, jossa saa kertoa millaisena elämän kokee. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä. Elän koko ajan vahvemmin siinä mikä tuntuu oikealta. Tavallaan aistin ja kuulostelen sitä omaa "taajuutta" tai elämänpolkua missä on tarkoitukseni elää. Jos se vaatii sen, että muutan paljon asioita, niin minä sitten muutan niitä. Tiedän kun minun täytyy toimia ja kuuntelen sisäistä kompassiani. Joskus se on vaatinut hyvin radikaaleja ratkaisuja enkä ole katunut.

Moni pelkää muuttaa elämäänsä kun miettivät rahaa tai muuta vastaavaa mutta oikeasti minä uskon vahvasti siihen, että jos sisäisesti on tunne, että minun täytyy tehdä asia x ja se intuitiivinen ääni ei vain lakkaa niin sitten on tarkoitus mennä sen mukaan. Ikinä en ole katunut enkä ole joutunut taloudellisiin ongelmiin sen vuoksi, että olen kuunnellut itseäni vaikka se olisi ollut järjellisesti ajatuksena järjetön. Asiat ovat järjestyneet ja sellaisilla tavoilla, jotka ovat tehneet elämästäni parempaa. Nykyään luotan täysin tuohon sisäiseen tietoon. En kuitenkaan tee asioita impulsiivisesti ajatuksien tasolta vaan tosiaan siitä tiedosta käsin. 

Vierailija
2/3 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💫 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up