Zadaa -kokemuksia?
Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?
Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?
Kommentit (704)
Ilmainen toimitus koodilla SS5873😊
Koodilla HE5652 ilmainen toimitus :)
Koodilla KK5849 ilmainen toimitus <3
Ensimmäinen ilmainen toimitus koodilla:
FS6340
Kiitos jos käytät :)
Ilmainen toimitus koodilla RH2323 :) Kiitti, jos käytät!
Te ilmaisten koodien huutelijat, kertokaapa miten tunnistautuminen on onnistunut? Oletteko saaneet rahat myydyistä tuotteista ilman passikuvan lähettämistä ja/tai asuinpaikan/osoitteen varmistusta? Onko passikuvan lähettämisen jälkeen vaadittu vielä lisäselvityksiä? Onko Zadaa mitenkään ohjeistanut asiaa tarkemmin käyttäjille? Syksyllä hiljaista oli sen suunnalla ja palautteiden perusteella aspa jatkanut samaa linjaansa vastausten suhteen; antavat vakiovastauksen ja eivät vastaa edes yksilöityihin kysymyksiin.
Itse lopetin Zadaan käytön juuri kuin alkoivat kyselemään passin ym tietoja. Sillä hetkellä minulla ei tosin ollut edes mitään myytävää mutta olisivat vaatineet silti passitietojen lähettämistä.
Kannattaako siis palata myymään Zadaan tai jatkaako livekirppiksillä?
Ilmanen toimitus koodilla AS5618😃 käyttäkää !!
Koodilla NA1699 ilmainen toimitus :)
Saavatko myyjät mitään ilmoitusta jos heille laittaa viestiä ja pyytää lisätietoja kohteesta?
Ihmettelen kun niin moni myyjä ei näytä vastaavan kysymyksiin, vaikka sovelluksen mukaan olisivatkin olleet ’aktiivisia’.
Ja toinen asia mitä en ymmärrä, että miksi laitetetaan jotain outoja tuumakokoja (esim.0/24) vaatteille joka olisi oikeasti vaikka S koko. Vaaditaanko siellä housuille noita tuumakokoja vai miksi noin tehdään?
Koodilla SH2177 myös ilmainen toimitus!✨
Miten kauan teillä on menny et raha tulee kun ostaja arvostellu? Itsellä usean sadan saatava ja olisi kiva tietää milloin raha tulee 🤔
Mietin samaa! Ei toimi tää koodi juttu sen jälkeen kun oon kerran käyttäny
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa! Ei toimi tää koodi juttu sen jälkeen kun oon kerran käyttäny
Jonku täytyy käyttää vuorostaan sun koodia niin ansaitset uuden ilmaisen, nämä ilmaisen toimituksen huutelijathan täällä vain käyttää hyväkseen et he itse saavat ilmaisia kuljetuksia 😉
Vierailija kirjoitti:
Saavatko myyjät mitään ilmoitusta jos heille laittaa viestiä ja pyytää lisätietoja kohteesta?
Ihmettelen kun niin moni myyjä ei näytä vastaavan kysymyksiin, vaikka sovelluksen mukaan olisivatkin olleet ’aktiivisia’.
Ja toinen asia mitä en ymmärrä, että miksi laitetetaan jotain outoja tuumakokoja (esim.0/24) vaatteille joka olisi oikeasti vaikka S koko. Vaaditaanko siellä housuille noita tuumakokoja vai miksi noin tehdään?
Kyllä saavat ilmoituksen ja sinä kun he vastaavat, mutta tuollakin on härskiä toimintaa ja vikoja peitellään, ei kerrota ja arvostellaan tuote paremmaksi kuin on joten jos kysymyksesi on sitten sellainen ettei haluta vastata, hinnan alennuksiin eivät varmaan vastaa jos kommenteissa sanot että 39e ja ostan heti.
Tuo on myös typerä tuo tuuma, mutta farkuissa sen tietenki ymmärtääkin, mutta sitä ei kaiketi voi muuten merkitä housuissa 😏
Sienna kirjoitti:
Miten kauan teillä on menny et raha tulee kun ostaja arvostellu? Itsellä usean sadan saatava ja olisi kiva tietää milloin raha tulee 🤔
Omat kokemukset myynnistä ovat kolmelta viimeiseltä vuodelta ennen viime syksyistä tilin vahvistamisjupakkaa, joka oli julkisuudessakin. Sitä ennen tilitykset tulivat n 7-10 päivän sisällä siitä kun arviointi oli annettu. Joskus rahat saapuivat tilille alle viikossakin, mutta 5 päivää oli minimi odotusaika. Rahat tilitetään ulkomailta joten tästä syystä kestää.
Jos kauppa suljettiin Zadaan toimesta, ilman että ostaja antoi arviointia (joko ei halunnut antaa tai sitten ei ymmärtänyt viedä kauppaa loppuun), oli aika nihkeää odotella rahoja. Siihen vielä huonolla tuurilla yhdistettynä hidas paketin nouto. Sellaisissa tilanteissa rahoja sai odotella pitkään itse myyntihetkestä.
Omat myyntitulot ovat olleet useita satoja ja kaikista myynneistä sain toki rahat.
Tämänhetkisestä käytännöstä en osaa sanoa; onko sinulta pyydetty vahvistamaan tiliä esim. passilla tai henkilökortilla ? Olen ymmärtänyt että eivät tilitä rahoja ennen vahvista. Itse myin ja ostin 3 vuotta Zadaasta, kunnes pyysivät passikuvan lähettämistä. En lähettänyt, koska sillä hetkellä en ollut edes myymässä mitään.
On pyydetty, passi/ajokortti/henkilökortti ja laitoin ajokortista kuvan.
No nyt sain tänään rahat eli meni 3 pankkipäivää, kaupan peruutuksesta jossa olin jo maksanut tuotteen ja tuote ei ollut mitä piti niin tässä meni vain vuorokausi kun sain rahat takaisin.
Koodilla JH3133 ilmainen toimitus!
Zadaan asiakaspalvelu on kertakaikkiaan törkeää. Ostin joulun aikaan tuotteen ja myyjä/tuote oli samassa kaupungissa (Espoo) josta paketti kiersi Vantaalle ja sieltä Helsinkiin. Otin Zadaan asiakaspalveluun yhteyttä että siirtäisivät paketin oikeaan kaupunkiin kun yli 2 viikkoa jo toimituksessa mennyt. Zadaan vastaus oli että paketti on viivästynyt ja toivotamme teille erittäin hyvää päivänjatkoa. Eivät vastanneet kysymyksiin miten ja milloin saan paketin vaan asiakaspalvelija vaan toivotti erittäin hyvää päivänjatkoa ja sitten he lopettivat vastaamisen kokonaan. Soitin matkahuoltoon jossa selvisi että zadaa ei koskaan selvittänyt asiaa heidän kanssa ja ajoin turhaan Helsinkiin hakemaan paketin joka ei enää siellä ollut ja seurantanumerolla ei löytynyt uutta päivitystä. Paketti katosi ja menetin rahat ostosta. Älkää käyttäkö Zadaata ellette halua menettää rahoja ja päälle v*ttuilua tyyliin toivotamme teille erittäin hyvää päivänjatkoa!
😍😍 Koodilla HV8627 ilmainen toimitus😍😍
ilmainen toimitus koodilla SS5873, kiitos jos käytät!