Zadaa -kokemuksia?
Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?
Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?
Kommentit (704)
Vierailija kirjoitti:
Saavatko myyjät mitään ilmoitusta jos heille laittaa viestiä ja pyytää lisätietoja kohteesta?
Ihmettelen kun niin moni myyjä ei näytä vastaavan kysymyksiin, vaikka sovelluksen mukaan olisivatkin olleet ’aktiivisia’.
Ja toinen asia mitä en ymmärrä, että miksi laitetetaan jotain outoja tuumakokoja (esim.0/24) vaatteille joka olisi oikeasti vaikka S koko. Vaaditaanko siellä housuille noita tuumakokoja vai miksi noin tehdään?
Ilmoitus asiasta tulee, mutta ainakaan iPadilla sitä saatua viestiä ei pääse sovelluksessa lukemaan eikä näin ollen siihen vastaamaankaan. Kuulemma bugi on kehittäjien tiedossa, mutta koska se ei koske muita laitteita, sen korjaaminen ei ole kovin korkealla kehittäjien prioriteettilistalla. Tämä ei paljon lämmitä, kun Zadaan webbiversiossa on vain vajavaisesti toimintoja tarjolla, koska se on tarkoitettu vain tuotteiden selailuun.
Housuissa ja farkuissa on ilmoitettava koko tuumissa (W eli waist ja L eli length), mitä useimmat myyjät eivät tajua, vaan ilmoittavat tavallisen numerokoon sen sijaan, joten metsään menee. Esim. koon 40 housut eivät todellakaan ole tuumakokoa 40.
Jakaisitte noita ennemmin kavereillenne niin tekisitte palveluksia toisillenne käyttäen toistenne koodeja, toivottavasti kukaan ei noihin mene täällä 😂🤦🏻♀️
Mikä nyt olisi paras paikka myydä verkossa itse vaatteitaan? Zadaata en halua käyttää, kun en tosissaan oo kuvaa henkkareista laittamassa. Facebookista en ole löytänyt hyviä myyntiryhmiä, huuto.netissäkään ostajia ei tunnu olevan...
Siis auttakaa mua! Mun tilaama paketti tuli tänään perille postiin, mutta en ole saanut vieläkään sitä hylly numero koodia?! Tuleeko se esim pari tuntia myöhemmin vai milloin?😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt olisi paras paikka myydä verkossa itse vaatteitaan? Zadaata en halua käyttää, kun en tosissaan oo kuvaa henkkareista laittamassa. Facebookista en ole löytänyt hyviä myyntiryhmiä, huuto.netissäkään ostajia ei tunnu olevan...
Sama pohdinta menossa!
Ilmainen toimitus koodilla JM4527! 🥰