Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
281/704 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa mä en itseasiassa just tolle sivulle päässy kun se heitti jotain erroria 😅 ^

Mitä lueskelin tosta stripesta niin todella moni tunnettu firma käyttää niiden noita maksupalveluita että sinällään vähän epäilys hälveni kun ei oo sentään mikään 2020 syksyllä perustettu pieni start-up yritys 😏 vaan ihan iso firma niin ehkä sinne uskaltaa sen henkkarin laittaa... tosin jos oisin tienny että tollanen ilmotus tulee niin ois varmaan jääny Zadaassa vaatteet myymättä kun se on kuitenkin aina pieni riski laittaa henkkaria yhtään mihinkään.

Vierailija
282/704 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin katselin samaa. Iso firma. Ehkä ne henkkarit uskaltaa laittaa.

Tuli yllätyksenä tämäkin. Aikasemmin yhden halvan tuotteen myynyt. Rahat tuli suht nopeasti tilille eikä henkkareita tarvinnut 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/704 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus TK1436

Vierailija
284/704 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko laittanu henkkareita (kuvalla??) eteenpäin. Itse en ole vielä uskaltanut...

Vierailija
285/704 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tuon viestin ja mietin mitä teen??

Vierailija
286/704 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla PK6140

Vierailija
287/704 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös 50€ sisässä appissa myydyistä tuotteista (myyty 2,5vkoa sitten), eivätkä suostu maksamaan ennen kuin laitan kuvan henkkarista. Olen laitellut sinne sähköpostia, vastauksena tulee koko ajan sama viesti suomeksi tai englanniksi, jossa pyydetään vahvistamaan henkilöllisyys. Olen käyttänyt appia useamman vuoden ja nyt yhtäkkiä tarvitaan kuva henkkarista. Epäilyttää todella paljon.

Vierailija
288/704 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedänpä kaikki tuotteeni myynnistä pois, jos tuommoinen käytäntö on tullut. Lisäksi on todella epäturvallista lähetellä SÄHKÖPOSTILLA kuvia henkkareistaan. Pitäisi olla vahvan tunnistautumisen takana tämä käytäntö.

Vierailija
289/704 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedänpä kaikki tuotteeni myynnistä pois, jos tuommoinen käytäntö on tullut. Lisäksi on todella epäturvallista lähetellä SÄHKÖPOSTILLA kuvia henkkareistaan. Pitäisi olla vahvan tunnistautumisen takana tämä käytäntö.

No nyt luin tarkemmin, niin kyllä ne henkkarit ihan kelvollisen palvelimen kautta lähetetään. Mutta miksei tähän riitä tunnistautuminen ihan vaan pankkitunnuksilla vrt huutonetin tunnistautuminen.

Vierailija
290/704 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla IL2744 ilmainen toimitus 🤩

koodin saa käytettyä asetukset > promootiot > siellä alhaalla promokoodi 🌞

Vierailija
291/704 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus MA1965 🔥🔥🔥

Vierailija
292/704 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vielä lähettänyt kuvaa henkkareista?

Vierailija
293/704 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan vielä lähettänyt kuvaa henkkareista?

Mä tänään laitoin! Olin todella hämmentynyt ja mietin että uskallanko kun on aiempaa kokemusta identiteettivarkauden kohteeksi joutumisesta... Saas nyt nähä mitä tässä käy, lopetti ainakin heti herjaamisen asiasta. Laitoin sinne tosin kyllä myös sähköpostia ja kysyin syytä tälle. Vastausta odotellessa.. 😅

Vierailija
294/704 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään kuvan henkkareistani, koska haluan todella saada rahani myydyistä tuotteista. Aika jännä että se nyt vaati tuollaista 🤔 Sanoivat että tämä tehdään identiteetti suojan vuoksi... Toivottavasti mitään yllättävää ei nyt tapahdu

Vierailija
295/704 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma osa on lähettänyt kuvan henkkareistaan ja silti jäänyt rahat saamatta. Tämän tiedon valossa itse en todellakaan ole laittamassa vaan pistän valitusta Zadaalle ja lopetan kyseisen palvelun käytön kunnes käytäntö (tai huijaus) poistuu käytöstä.

Vierailija
296/704 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin passin kuvan sinne. Epäilytti suuresti ja epäilyttää vieläkin oliko virhe. Sovellus kuitenkin lakkasi herjaamasta sen jälkeen kun kuvan lähetin. Tunnistautuminen saisi mieluummin tapahtua pankkitunnuksilla.

Asiakaspalvelu kertoi että on luotettava tapa varmentaa identiteetti mutta ihmettelen miksi myyjän pitää tehdä se. Ymmärrän enemmänkin jos ostaja joutuisi lähettämään passin kuvan kalliimpia ostoksia tehdessä. Tai mikäli jos myisin hyvin arvokkaita merkkituotteita esim louis vuittonia 🤷🏼‍♀️

No nyt jään odottelemaan tuleeko rahat vai ei.

Vierailija
297/704 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäilyttävää. Ties mikä vakoilusovellus...

Vierailija
298/704 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itsekkin saman viestin, en ole uskaltanut laittaa kuvia henkkareista, kysyin aspastakin mutta eivät ole viellä vastanneet. Tuliko teille rahat tilille?

Vierailija
299/704 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä sitä, että tiedottiko Zadaa mitenkään etukäteen että tällainen muutos toimintaan on tulossa? Itse en ainakaan muista saaneeni mitään sähköpostia tms asiasta ennakkoon. On nimittäin todella törkeää (ja voisin kuvitella että ehkä lainvastaistakin?) muuttaa toimintaehtoja näin räikeästi ilman mitään ilmoitusta käyttäjille. Nyt yhtäkkiä jengi ei saakaan rahoja myydyistä vaatteista ilman sotun lähettämistä ties minne.

Vierailija
300/704 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli rahat kuvan lähettämisen jälkeen aika nopeasti