Zadaa -kokemuksia?
Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?
Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?
Kommentit (704)
Mä oon ostanut monesti, eikä pahaa sanottavaa! Toiminut hyvin ja tuotteet ollut mitä luvattu 😊
Tässä myös mun koodi, jos joku tarvitsee MA6618
Ilmainen toimitus koodilla VV9486
Ilmainen toimitus koodilla TS9663
Ilmainen toimitus koodilla SK9595 ❤️🤩☀️
Heippa,
onko jollekulle myyjälle käynyt niin, ettei tuotetta oltaisi postista haettu? Tuleekohan paketti vielä takaisin muka.... Taitaa poistua miun puoti kohta jos ekat kaupat oli näin paskat.
Ilmainen toimitus koodilla MA9006💕
Mulla on todella huono kokemus zadaasta! Vaate ei ollut lainkaan mitä piti. Myyjä oli siis valehdellut tuotteen materiaalin. Reklamoin välittömästi aspaan, mutta he eivät vastanneet ja kauppa meni suoritetuksi loppuun. Ihan hirveää skeidaa. Kaikki toimii kyllä jos myyjä on rehellinen, mutta ongelmatilanteissa on aivan turha toivoa mitään palvelua tai apua zadaalta. Myyjälle kallis ja mitään palvelua ei saa vastineeksi. Tuon jälkeen olen käyttänyt vain sellaisia palveluita, jotka eivät ota provikkaa välista, kuten tori.fitä.
Uusille käyttäjille ilmainen toimitus koodilla JR5965 :) Oisin iloinen, jos käytät mun koodia <3
Ilmainen toimitus koodilla PL3440 ❤🍁
Koodilla VO8820 ilmainen toimitus 😊
Koodilla HK8785 ilmainen toimitus ❤️
koodilla KI2484 ilmainen toimitus!!🤩
Koodilla NK5239 saat ilmasen toimituksen!🥰
Itsellä mennyt kaikki kaupat hyvin, mutta ostan vain sellaisia merkkejä, jotka tunnen niin ei yleensä tule laadussa tms. yllätyksiä. Yhden virheostoksen tein kerran just tuntemattomalta merkiltä, jossa laatu oli ikävän huono, mutta sen jälkeen kaikki on mennyt hyvin ja oon tyytyväinen!
Tässä mun koodi vielä, että pääsis shoppailemaan lisää MA6618 😅
Tässä kans koodi ilmaiselle toimitukselle: EK3125 🙌🏼🙌🏼
Ilmainen toimitus koodilla JL4029
😊
Käytin ylemmän koodin 🌸 Koodilla JS6416 ilmainen toimitus!
Tämän vuoden puolella olen ostanut jonkin verran, ja kaikki vaatteet ovat olleet juuri sitä mitä odotinkin. Lisäksi ovat tulleet nopeasti. Ennen tilaamista olen lukenut myyjien arvostelut ja jättänyt tilaamatta, jos on vaikuttanut epäilyttävältä. Ajattelin laittaa jotain itsekin myyntiin, ja sen takia tulinkin lukemaan kokemuksia.
Tässä myös koodi ilmaiseen toimitukseen: SJ7948