Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaa rehellisesti

Kommentit (371)

Vierailija
81/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein roskapussin tuulikaappiin viedäkseni se aamulla roskiin. Se roskapussi haisee siinä tuulikaapissa, onhan se ollut siinä jo 7 päivää.

Vierailija
82/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt koko päivän sängyssä kännykkää selaillessa, nousin ylös vain vessaan, hampaat pesin mutta illalla ei enää jaksanut vaivautua...huhhuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laiskottelun maailmanmestari, omasta mielestäni, mutta kyllä monet teistä vetää pohjat:D. 

Mä pystyn makaamaan sohvalla 4-5 pvää tekemättä mitään. Vessassa käyn, kun on pakko. Pystyisin enemmänkin mutta pakko käydä töissä välillä. Olen ihan normaali ja reipas duunissa, mutta kotona voin lepuuttaa sohvalla ihan koko ajan. 

Viime viikon lepuutin 6 päivää. Alkoi tulla selkä kipeäksi ja jalat puutumaan ja takapuolikin oli kipeä. Pitäis varmaan hommata parempi sohva? 

Syöminen on tyyliin voileipää ja vettä. Jaksan nälissäni tehdä voileivän.

Kertakäyttöastiat on käytössä. Työpäivän jälkeen siivoan ja pesen pyykit jne, mutta kun vapaat koittaa, en tee mitään. En kertakaikkiaan mitään. 

Monet jo teidän mainitsemista konsteista on käytössä tietenkin. Suihkussa en käy näinä "lepopäivinä", ihan liian suuri ponnistus.

Vierailija
84/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin 1984 kutoa villapaitaa silloiselle poikaystävälleni. Tiemme erkanivat 1986, mutta yksi pysyy: keskeneräinen, mutta aika pitkälle edennyt villapaita.

1984 asuin vielä vanhempieni luona. Omassa asunnossani olen asunut -vanhanapiikana- vuodesta 1988 ja edelleen komeron ylähyllyltä pilkottelee ruskeaa neule puikoissa.

Mulla on vanhin keskeneräinen neule vuodelta 1977, jolloin aloitin tekemään ekaa villapaitaani. Keskeneräisiä käsitöitä onkin kaapissa liuta, varmasti toistakymmentä. On jopa keskeneräiset sukat, mutta ne valmistuvat, joskus. 

Minä en viitsi laittaa imuria siivouskomeroon, kun kohta se pitää ottaa sieltä kuitenkin. 

Vierailija
85/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin mukillisen vettä keittiön lattialle ja jätin sen kuivumaan sillä ei huvittanut rätillä kuivata

Vierailija
86/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

83 jatkaa vielä, siis hampaita en pese todellakaan vapailla. En liiku ihmisten ilmoilla, kun vapaat alkaa, ostan tarpeeksi voileipätarvikkeita.

Vierailija
87/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadoin mukillisen vettä keittiön lattialle ja jätin sen kuivumaan sillä ei huvittanut rätillä kuivata

No sinähän se laiska oot!

Vierailija
88/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin lähikauppaan (120m) autolla... Oli myöhemmin vähän huono omatunto saastuttamisesta, mutta ei pystyny käveleen. Lisättäköön vielä, että urheilen lähes päivittäin ihan kunnolla, mutta "hyötyliikunta" on raskasta... :D

Vierailija
89/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskatti mennä suihkuun eräänä sunnuntai päivänä. Vetkuttelin asian kanssa iltaan asti. Viimein pääsin suihkuhuoneeseen, riisuin ja...puin vaatteet takasin päälleni ja menin sohvalle.

Vierailija
90/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoko? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pese perunoita vaan tiputan ne multaisena veteen.

Mieluummin sitten vaihdan veden kuin pesen.

Tää on mulla ihan tapa. Tosin en juurikaan syö kuin uusia perunoita. 

Olen tässä pohdiskellut, että millähän pesukoneella ne kuoret niistäkin saisi parhaiten irti. Hanskoja myydään ja juuresharjaa olen kokeillut ja mummo laittoi ämpäriin sekä pyöritti kepillä uusista perunoista kuoret irti, mutta mikään ei tunnu tarpeeksi tehokkaalta.

Muutaman kerran olen pyöritellyt ne hiekassa, mutta niitä hiekanjyviä saattaa jäädä perunoiden sisään, mutta kuoret kyllä lähtee .. Paras keino hakusessa ja kesä lähestyy, kohta ne taas tulee.

Sinkkumies

Voi kuule paras tapa saada jotain tahtumaan on hommata muija joka tekee. Mä olen kaikkien laiskureiden prinssi ellen peräti kuningas? Yksi joulukuusi oli nurkassa neljä vuotta. Kukaan ei jaksanut sitä heittää ulos. Oli aika kuiva keppi kun yksi muija sen vinttasi roskiin.

Varsinaista sotkua mulla ei tule kun olen niin helvetin laiska etten tee sotkua. Frendi vei roskat ja tyhjät pullot/tölkit monta vuotta sillä että sai pitää rahat mitä tyhjistä tulee.

Viimeksi kun kävin työhaastattelussa sälli kysyi olenko tosissani? Mä siihen että niin tosissaan kuin työkkäri pyytää. Sen jälkeen onkin ollut aika hiljaista siltä suunalta. kotiin kuljetus ja kaukosäädin on parhaat keksinnöt ikinä. Sviddu kun ei vaan jaksa, mitään.

np. Skandaali - ei pysty  ?

:D

Vierailija
91/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni. Siellä se hylly nyt on asennettuna. Olipa iso homma.

Vielä pitäisi modifioida kylpyhuoneen kaappia, voisiko joku haukkua kaikki laiskurit taas, niin varmaan aloittaisin sen homman, niin sekin tulisi sitten tehtyä.

Sinkkumies

Miten sä oot voinu jättää tollasen asian hoitamatta? Tajuatko sä et sun elämä meee hukkaan. Mitä sun vieraatkin ajattelee kun et saa kämppää valmiiksi, aikuinen mies?! Ootko joku neiti?

Nyt ryhdistäydy!!! Lapsikin osaisi!!!

Teistä tulisi ihana pari.

Vierailija
92/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pakastevihanneksia koska en jaksa pilkkoa tuoreita. Silloin harvoin kun jaksan, pilkon ison satsin kerralla.

Vierailija
93/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aamulla jugurttia, koska en jaksa pureskella mitään.

Vierailija
94/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pahimmillaan varmaan viisi päivää putkeen samoja sukkia, sillä en ole jaksanut etsiä paria puhtaille sukille. Minulla on vain yhden värisiä sukkia :D

Vierailija
95/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran lenkille, mutta en jaksanut kävellä loppuun asti, joten soitin miehen hakemaan noin puolessa välissä :D

Vierailija
96/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän monesti keskustelun kesken kun en jaksa miettiä miten muotoilisin sanomiseni. Ajattelen paljon ja laajasti, mutta ulosanti ei ole yhtä aktiivista tai helppoa.

Vierailija
97/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin koko päivän näin mukavaa untakin, mutta laiskotti niin että en jaksanut katsoa.

Vierailija
98/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein roskapussin tuulikaappiin viedäkseni se aamulla roskiin. Se roskapussi haisee siinä tuulikaapissa, onhan se ollut siinä jo 7 päivää.

Tiputa se ikkunasta. Kyllä sen joku vie.

Vierailija
99/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran kesällä pyjamassa alakerran ruokakaupassa kun en jaksanut vaihtaa vaatteita :)

Vierailija
100/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole edes multa läheskään pahin, mutta uusin on se, etten jaksa soittaa operaattorille irtisanoakseni uuden mobiilinettiliittymän jota en saakaan toimimaan vanhalla mokkulalla, eli pidän vanhan käytössä. Nyt tulee laskua sitten kahdesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän