Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaa rehellisesti

Kommentit (371)

Vierailija
41/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun laiskuus on tehdä erilaisia roskapusseja. Sellaisia myös missä ei ole mitään pilaantuvaa, niin niiden viemistä voi roikottaa vaikka kuukauden.

Sinkkumies

Vierailija
42/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole avata roskakaapin ovea, joten olen jättänyt kahvinporoja täynnä olevan suodatinpussin tiskipöydälle.

Mä teen aina näin.

Mulla on tähän sellainen kikka, että jätän pöydälle vaikka vanhan tyhjän kanankoipipaketin ja laitan ne purut ja roskat siihen. Sitten kun se paketti pursuaa yli, niin siirrän sen vastaa sinne aktuaaliseen roskikseen.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut baarista kotiin saakka. Nukuin taloyhtiön lehtirokessa.

Sinkkumies

Vierailija
44/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun päivävaatteet päälläni.

Vierailija
45/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pesen lavuaarissa pyykkiä, en viitsi rutistaa vaatetta kuivaksi vaan jätän suihkutelineen päälle.

Vesi kun tippuu alaspäin.

alaspäin?! oletko nyt aivan varma?

Oletko sinä?

Vierailija
46/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus limsanhimoissani en jaksanut käydä kaupassa vaan tilasin pizza-onlinen kautta kotiinkuljetuksella pepsiä. Soittivat kyllä perään ja kysyivät mitä pizzaa tilasin kun vain juomat näkyy. Toivat kuitenkin lopulta vain ne limsat.

Vierailija
47/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko tätä sanoa enää edes laiskuudeksi, mutta tein kerran sipsejä itse, kun en jaksanut käydä ostamassa niitä n. 600 m:n päässä sijaitsevasta lähikaupasta. 

Vierailija
48/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan loistavia, hymyilyttää kovasti :)

Itselleni tuli mieleen se kun kahvimaito oli loppu enkä jaksanut aamusta kävellä noin 50m päähän kauppaan. Tilasin sitten kotiinkuljetuksella pizzan että saan sen kanssa kotiinkuljetuksella myös litran maitoa. Pizzaa syömään kutsuin illemmalla poikaystävän. Molemmat tyytyväisiä mutta en kehdannut tunnustaa perimmäistä syytä tilaukselle :D

Vierailija
49/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri tämän ketjun innoittamana viemässä takaisin varastoon vieraspatjan, joka on ollut eteisessä joulusta asti.

Alakerrassa tajusin, että pyykkini on olleet kuivumassa varmaan pääsiäisestä asti. Onneksi meillä on tosi iso kuivaushuone, tilaa on riittänyt muillekin. Tosin tämä johtui puhtaasti unohduksesta, ei laiskuudesta.. Mitä veikkaatte, milloin pyykit päätyy eteisen lattialta Ikeakassista takaisin kaappiin? :D

Vierailija
50/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin likaiset tiskit roskiin kun en jaksanut tiskata.

Vierailija
51/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin räkää, kun en jaksanut hakee nenäliinaa.

Vierailija
52/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pesen lavuaarissa pyykkiä, en viitsi rutistaa vaatetta kuivaksi vaan jätän suihkutelineen päälle.

Vesi kun tippuu alaspäin.

alaspäin?! oletko nyt aivan varma?

Oletko sinä?

Olen ja tässä piilee se pointti.

Vierailija
53/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jätän roskat kasaan. En jaksa kerätä niitä roskikseen.

Se on ylivoimaista

Vierailija
54/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä, mutta en jaksa laittaa ruokaa, vaikka eilen ostin herkullisia tarpeitakin sitä varten.

Vierailija
55/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese perunoita vaan tiputan ne multaisena veteen.

Mieluummin sitten vaihdan veden kuin pesen.

Vierailija
56/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa.. Kerran mulla oli autossa vielä kesäkuussa 2 kesärengasta ja 2 talvirengasta. 

Olin jaksanut vaihtaa kaksi ajoissa. Sitten ajoin poliisin ohi, joka seisoskeli ulkona ja  oli pysäyttänyt jonkun auton, niin katseli pitkään perään ropinaa. 

Sinkkumies

Vierailija
57/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin likaiset astiat roskiin kun en jaksanut tiskata.

Vierailija
58/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese perunoita vaan tiputan ne multaisena veteen.

Mieluummin sitten vaihdan veden kuin pesen.

Tää on mulla ihan tapa. Tosin en juurikaan syö kuin uusia perunoita. 

Olen tässä pohdiskellut, että millähän pesukoneella ne kuoret niistäkin saisi parhaiten irti. Hanskoja myydään ja juuresharjaa olen kokeillut ja mummo laittoi ämpäriin sekä pyöritti kepillä uusista perunoista kuoret irti, mutta mikään ei tunnu tarpeeksi tehokkaalta.

Muutaman kerran olen pyöritellyt ne hiekassa, mutta niitä hiekanjyviä saattaa jäädä perunoiden sisään, mutta kuoret kyllä lähtee .. Paras keino hakusessa ja kesä lähestyy, kohta ne taas tulee.

Sinkkumies

Vierailija
59/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle tekstarin keittiöön,kun en jaksanu nousta/huutaa olkkarin sohvalta.

Tuo on vielä oikeastaan tavallista. Mä olen laittanut muijalle tekstarin että kaukosäädin on liian kaukana. Puh oli käden ulottuvilla. Vitun huudon kanssa sain kaken, en ollut se joka huusi. Hmm? laiskuuden huippu, en vetänyt käteen vaikka muna nytkähteli pystyssä.

Vierailija
60/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kärsin mieluummin nälästä kuin jaksan raahautua jääkaapille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi