Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaa rehellisesti

Kommentit (371)

Vierailija
61/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä syksynä, kun lämpötila ei enää noussut yli 5 asteen, laitoin karjalanpaistin yöksi uunivuokassa parvekkeelle, kun ei mahtunut jääkaappiin.

Seuraavan kerran koskin siihen seuraavan vuoden huhtikuussa, kun sain vietyä sen vuokineen roskikseen.

Vierailija
62/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelin yhtä tärkeää ja pakollista kurssia 3 vuotta, koska en ikinä jaksanut mennä ensimmäiselle luennolle, jolla oli läsnäolopakko. Luentosalille olisi ollut noin 10min kävelymatka kotoani. Nyt kyseinen kurssi on onneksi tenttiä vaille valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin viisi minuuttia asentaakseni television kaukosäädinsovelluksen puhelimeeni, kun en jaksanut kurottaa kaukosäädintä pöydältä. Se oli tosiaan niin lähellä, että olisin kurottamalla saanut sen näppeihini.

Mäkin haluan tuollaisen sovelluksen! Minkä niminen?

Panasonic TV Remote. :D Toimii vain Panasonicin televisioissa, mutta monille smart-televisioille on omat merkkikohtaiset sovelluksensa.

Vierailija
64/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluverhot ovat olleet pyykkikorissa pesemättöminä jo toissa joulusta saakka. en siis jaksanut viimejouluksi vaihtaa niitä, kun ne kerta olisi sieltä pitänyt pestä ja silittää :D

Vierailija
65/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin olohuoneen sohvalla ja katsoin telkkaa... olisin halunnut vaihtaa kanavaa, mutta säädin oli siinä pöydällä nippa nappa käden ulottumattomissa.. Soitin kotipihalla olleelle veljelleni, että tuu äkkiä sisälle, mulla on tärkeää asiaa enkä voi nyt puhelimessa sanoa.. veli tuli juosten sisälle ja kysyi, että mikä hätänä..

"Annaks ton kaukosäätimen tosta pöydältä? en jaksa kurkottaa..."

Veli otti säätimen mitään sanomatta, laittoi telkkarin kiinni ja meni takas ulos säädin takataskussa...xD

Vierailija
66/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä tuhottoman paljon aikaa noukkiakseni lattialta varpaillani tavaraa, kun en viitsi kumartua. Etenkin villasukat jalassa liukkaat tavarat ovat haastavia, ilman sukkia sujuu hyvin.

Vierailija
67/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lämmittää leivinuunia kovilla pakkasilla. Kotona oli lämmintä noin 15 astetta, makasin päivän peittojen alla.

Vierailija
68/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorempana kun asuin yksin en jaksanut aina viedä täysiä roskapusseja pois vaan nakkasin ne vain parvekkeelle odottamaan vientiä. Tosin nehän unohtuivat joskus myös sinne kunnes seuraavan roskien viennin yhteydessä muistin nämä aiemmatkin roskat ja sain vietyä kerralla kaikki pois.

Vierailija
69/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt mulla oli tässä sohvalla makoillessa kauhea jano, mutta en jaksanut mennä keittiöön hakemaan vettä...vaan odotin pari tuntia että mies tuli kotiin ja pyysin sitä antamaan mulle samalla vettä kun meni keittiöön... :/

Puolustuksekseni oon nukkunu huonosti koko viikon ja oon väsynyt.

Vierailija
70/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittanut mitään joulukoristeita kun en jaksanut hakea niitä kellarista: kahtena vuonna peräkkäin.

Vierailija
71/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan monta päivää peräkkäin pesukoneeseen huuhteluohjelman päälle kun en jaksa viedä pyykkejä narulle. Sitten kun alkaa alushousut loppumaan niin pakko viedä kuivumaan.

Vierailija
72/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kotiin tullessa oon katsonut postilaatikkoon, todennut että siellä on vaan mainoksia ja jättänyt postit laatikkoon seuraavaa päivää varten.

Vierailija
73/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitähän riittää varsinkin masennusajalta..

- Käytän kertakäyttöastioita. Asun yksin ja astioita olisi hyvin vähän. Mutta en vain jaksa ja inhoan tiskaamista. Ei ole tiskikonetta.

- Tiskipöydällä on yli puoli vuotta vanhoja tiskejä. Ruuantähteet olen huuhdellut pois.

- Olen viivytellyt virallisten puheluiden soittamista kuukausitolkulla. Kammoan puhelimessa puhumista.

- Muidenkin asioiden hoito venyy aina. Laskut maksan ennen kuin tulee viivästyskorkoa.

- Pyykit ovat jääneet joskus märkinä koneeseen moneksi päiväksi ja on pitänyt pyörittää uudestaan.

- Olen jättänyt esimerkiksi omenoita ostamatta siksi ne pitäisi jaksaa kuoria. Ja sitä ennen pestä kuorimaveitsi.

- Kuten arvata saattaa, en ole pitkään aikaan tehnyt itse ruokaa.

- Olen ollut imuroimatta kauan. Monta viikkoa, ehkä 1-3 kk muistaakseni. Kunnes oli tiedossa vieraita.

- Olen maannut koko päivän sängyssä ja tehnyt kaiken siellä. Monta monta kertaa. Käynyt vain vessassa.

Ulkomaailmassa olen siistin ja jopa reippaan oloinen.

Vierailija
74/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyyhkinyt lattialle läikkynyttä kahvia sukalla kun en oo jaksanut hakea paperia.

Vierailija
75/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pese perunoita vaan tiputan ne multaisena veteen.

Mieluummin sitten vaihdan veden kuin pesen.

Tää on mulla ihan tapa. Tosin en juurikaan syö kuin uusia perunoita. 

Olen tässä pohdiskellut, että millähän pesukoneella ne kuoret niistäkin saisi parhaiten irti. Hanskoja myydään ja juuresharjaa olen kokeillut ja mummo laittoi ämpäriin sekä pyöritti kepillä uusista perunoista kuoret irti, mutta mikään ei tunnu tarpeeksi tehokkaalta.

Muutaman kerran olen pyöritellyt ne hiekassa, mutta niitä hiekanjyviä saattaa jäädä perunoiden sisään, mutta kuoret kyllä lähtee .. Paras keino hakusessa ja kesä lähestyy, kohta ne taas tulee.

Sinkkumies

Voi kuule paras tapa saada jotain tahtumaan on hommata muija joka tekee. Mä olen kaikkien laiskureiden prinssi ellen peräti kuningas? Yksi joulukuusi oli nurkassa neljä vuotta. Kukaan ei jaksanut sitä heittää ulos. Oli aika kuiva keppi kun yksi muija sen vinttasi roskiin.

Varsinaista sotkua mulla ei tule kun olen niin helvetin laiska etten tee sotkua. Frendi vei roskat ja tyhjät pullot/tölkit monta vuotta sillä että sai pitää rahat mitä tyhjistä tulee.

Viimeksi kun kävin työhaastattelussa sälli kysyi olenko tosissani? Mä siihen että niin tosissaan kuin työkkäri pyytää. Sen jälkeen onkin ollut aika hiljaista siltä suunalta. kotiin kuljetus ja kaukosäädin on parhaat keksinnöt ikinä. Sviddu kun ei vaan jaksa, mitään.

Vierailija
76/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt illalla tavallista aikaisemmin nukkumaan koska oli nälkä ja en jaksanut syödä

Vierailija
77/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä keskimäärin about 13 h/vrk, eli joissain asioissa olen todella ahkera. Mutta kotona en jaksa siivota. En jaksa viedä edes tiskejä keittiöön, vaan jätän ne milloin minnekin.

Vierailija
78/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia!9

Vierailija
79/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein niin, että alan kirjoittaa vastausta johonkin ketjuun ja saatan kirjoittaa pitkänkin tekstin, mutten kuitenkaan jaksa kirjoittaa loppuun ja pyyhin kaiken pois. N20

Vierailija
80/371 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat märkänä kirjoitti:

Oon pyyhkinyt lattialle läikkynyttä kahvia sukalla kun en oo jaksanut hakea paperia.

Sen voi tehdä myös niin että pitää jalan alla paperia ja kävellessään pyyhkii kumartumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän