Onko noloa kun kukaan ei tullut synttäreille?
Täytin eilen 24 vuotta. Kaverien piti tulla "illanistujaisiin" mutta ilmoittivat tekstarilla etteivät tulekaan/ehdikään.
Olin tehnyt pienimuotoista ruokaa ja koristeluja tunnelman nostattamiseksi. Siinä sitten yksin niiden keskellä tuli jotenkin nolo ja säälittäväkin fiilis. En ole baari-ihmisiä joten tuollainen illanvietto ystävien kanssa olisi ollut minulle enemmän kuin sopiva.
Kelleen muulle käynyt näin ja iskenyt hävetys? Vai onko tässä edes mitään noloa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin noloa ystäviltäsi ilmoittaa vasta noin viime tinkaan, etteivät tule juhliisi.
Olen samaa mieltä,ystävät olivat tökeröitä,ei tässä ap:n kannalta ole mitään noloa.
Mulle kävi nuorena vähän samalla tavalla,täytinköhän 19 vai 20 kun kutsuin kaikki ystäväni juhlimaan synttäreitäni.Vain paras ystävä tuli,syötiin sitten hänen kanssaan puoliksi pieni pakastekakku,seuraavana vuonna taisinkin kutsua vain tämän ystävän.Eli sellaista sattuu,ei kannata ottaa liian raskaasti.
Minulla "ystävyys" sai aika kolauksen.Olin aika monet yllätysbileet ja muita juttuja järjestänyt muille.Siitä illasta alkoi omalla kohdallani etäisyyden ottaminen ja tavallaan ihan uusi elämänvaihe.Hakeuduin opiskelu- ja työkavereiden seuraan ja etsin aktiivisesti itselleni uusia kavereita.Paras päätös ikinä.Surullinen muisto silti.Minua ei varsinaisesti hävetä,mutta en koskaan enää arvostanut niitä silloisia ohari-kavereita.