Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa kun kukaan ei tullut synttäreille?

Vierailija
26.04.2016 |

Täytin eilen 24 vuotta. Kaverien piti tulla "illanistujaisiin" mutta ilmoittivat tekstarilla etteivät tulekaan/ehdikään.

Olin tehnyt pienimuotoista ruokaa ja koristeluja tunnelman nostattamiseksi. Siinä sitten yksin niiden keskellä tuli jotenkin nolo ja säälittäväkin fiilis. En ole baari-ihmisiä joten tuollainen illanvietto ystävien kanssa olisi ollut minulle enemmän kuin sopiva.

Kelleen muulle käynyt näin ja iskenyt hävetys? Vai onko tässä edes mitään noloa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin noloa ystäviltäsi ilmoittaa vasta noin viime tinkaan, etteivät tule juhliisi.

Vierailija
2/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä kavereita, saisivat hävetä.  Sinun ei tarvitse olla nolo, ei ollenkaan.

Niin, ja onnittelut 24- vuotissynttäreistä!  :)   Voi, miten ihanan nuori vielä olet!

Terveisin muoriska, joka täyttää seuraavaksi 60 vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ♡ ainoa jota kuuluu hävettää, on nämä ystäväsi. Hyvää syntymäpäivää siitä huolimatta ♡

Vierailija
4/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin 25 ja ketään ei tullut juhlimaan. :( onneksi seuraavana päivänä tuli pikkuveli tyttöystävänsä kanssa juhlimaan. Tosiaan 5 kaveria lupas tulla ja kukaan ei tullut.

Vierailija
5/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja kavereita sulle, et ole yhtään nolo! Onnitteluhalaus:))

Vierailija
6/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lovethispic.com/uploaded_images/52663-Another-Happy-Birthday…

Jos fiiliksesi näyttivät tuolta, niin en voi kuin samaistua. T: viime synttäreinä feidattu

Vierailija
7/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuitko sä ne kaverisi vasta eilen vai ilmoittivatko kaikki vaan viime tipassa etteivät tulekaan? Ei ole kyllä koskaan mulle noin käynyt, että oisin tarjottavien kanssa jäänyt yksin istumaan... Mutta tietenkin jos olet vasta eilen porukkaa kutsunut eikä heille ole sopinut, niin siinä tapauksessa ymmärrän, että noin voi käydä.

Vierailija
8/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(  Olipas tyhmiä kavereita. Ymmärrän kyllä tuon häpeän tunteen, vaikka oikeastihan kavereidesi pitäisi hävetä, ei sinun. Myöhästyneet onnittelut sulle vielä.

Vierailija
9/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa mutta paha mielihän siitä saattaa tulla. Ikävää, että kukaan ei tullut. Sietäisi mieluummin ystäviesi hävetä. Eivät olleet oikeita ystäviä.

Vierailija
10/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minullekin kävi kun täytin 30v. =(

Vierailija
11/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähän ootte ihania kun yritätte piristää. Tuli hyvä mieli, kiitos :) eikä niin nolota enää! -ap

Vierailija
12/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa puhuttiin siitä, mitä kaikkea kivaa tehtäisiin minun 18-vuotissynttäreilläni. Kukaan ei ilmoittanut mitään eikä tullut paikalle. Söin sitten kakkua veljieni kanssa. Tuosta on kolmisenkymmentä vuotta aikaa, ja yhä hävettää vähäsen. En tiedä syytä, mutta hävettää.

Vierailija
13/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että ystävät tuli, pizza kelpasi, kakku ei. Ja kaikilla kova kiire baariin. Jäin sitten yksin syömään sitä kakkua. Tästä on jo 20 vuotta, mutta vieläkin muistan..

Vierailija
14/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuitko sä ne kaverisi vasta eilen vai ilmoittivatko kaikki vaan viime tipassa etteivät tulekaan? Ei ole kyllä koskaan mulle noin käynyt, että oisin tarjottavien kanssa jäänyt yksin istumaan... Mutta tietenkin jos olet vasta eilen porukkaa kutsunut eikä heille ole sopinut, niin siinä tapauksessa ymmärrän, että noin voi käydä.

Oltiin sovittu noin 2 viikkoa aiemmin. Kyllä se peruutus kieltämättä harmitti aika paljon, mut enemmän otti päähän se säälittävä tunnelma joka tuli kun istui sitte yksin tarjoilujen keskellä :/ -ap

Vierailija
15/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden kanssa puhuttiin siitä, mitä kaikkea kivaa tehtäisiin minun 18-vuotissynttäreilläni. Kukaan ei ilmoittanut mitään eikä tullut paikalle. Söin sitten kakkua veljieni kanssa. Tuosta on kolmisenkymmentä vuotta aikaa, ja yhä hävettää vähäsen. En tiedä syytä, mutta hävettää.

Tsemppiä näin jälkikäteen! Toivottavasti mua ei hävetä enää 30 vuoden päästä, kun ei ole edes ihan varma miksi hävettää niin kovasti ylipäätään.... -ap

Vierailija
16/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kukaan vanhempien, sisaruksen ja aviomiehen lisäksi onnitellut viimeksi kun oli synttärit. Vietin myös yksin 30v. synttärit.

Vierailija
17/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti ihmisten kannustavista asenteista. Ja hei ap ei mitään syytä nolostua. Ainakaan sulla, kavereista en oo sitten ihan varma... :)

Vierailija
18/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytin 25 ja ketään ei tullut juhlimaan. :( onneksi seuraavana päivänä tuli pikkuveli tyttöystävänsä kanssa juhlimaan. Tosiaan 5 kaveria lupas tulla ja kukaan ei tullut.

Meillä kävi täsmälleen päinvastoin. Veljeni tyttöystävällä oli syntymäpäivä ja minä olin veljeni lisäksi ainoa vieras. Kuitenkin olin hänelle melko uusi tuttavuus silloin enkä kovin läheinen, lähinnä vain "sukulaisuussuhteen" kautta tuttu. Oli jotenkin surullista nähdä hänet siellä kun hänen pitkäaikaisista kavereistaan kukaan ei viitsinyt saapua paikalle.

Vierailija
19/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hävettäiskö vaikka siks, et onhan se aika noloa, jos ketään ei sun asias kiinnosta. Ja se, että olet vielä tietämättömänä kutsunut sellaisia ihmisiä siinä uskossa, että ne on niitä ylimpiä ystäviä.

Vierailija
20/22 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tullut mun kolmekymppisille. Ei se nololta tuntunut, mutta surulliseksi teki. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi