Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilöt, jotka ottavat suklaalevystä epämääräisiä palasia

Vierailija
05.01.2024 |

Niissä on urat sitä varten, että saa selkeitä paloja. Mistä tuossa rouhimisessa on kyse?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat nautintoa sääntöjen rikkomisesta.

Vierailija
2/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuorena katkaisi mistä sattuu, isona osaa taittokohdat. Jos jotain oikein himottaa se rouskii sitä kuin näkkileipää, eli ei katko edes. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt yleensä vaihingossakin katkea usein urien kohdalta. Kyllähän ne väärästä kohdasta katkenneetkin maistuu samalta. Itse en jaksa nähdä ihan älyttömästi vaivaa et tulee tasaisia paloja.

Vierailija
4/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin välit poikki.

Vierailija
5/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiä.

Vierailija
6/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se levy ei aina lohkea niiden urien kohdalta. Ihan samoin, kun paketti ei aukea siitä, missä lukee, että "avaa tästä."

Vierailija
7/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön omat suklaalevyni kuten tahdon. En stressaa jos ei mene ihan urien mukaan, ei vaikuta makuun mitenkään. 

Vierailija
8/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
9/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy kuuluu syödä haarukalla ja veitsellä

Vierailija
10/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi merkityt ruudut ovat usein väärän kokoisia tai sitten haluan sellaisen kohdan, jossa on vaikka vähemmän pähkinöitä jne. Sen lisäksi minusta on kivempi syödä kolmion muotoisia paloja, eikä ruutuja.

Vierailija
11/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina joko rivin tai semmosen kolmion

Vierailija
12/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siinäkin ihmisryhmä. 

Vierailija
13/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aloittajalla asiat hyvin, jos tuo on suurin ongelma. Vai raportoiko tänne kaikki harmituksensa?

Vierailija
14/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne levyt, joissa on erikokoisia paloja. Esim. Fazerin tumma suklaa on semmosta. Siitä levystä mä otan semmosia paloja kuin huvittaa, enkä sen mukaan mitä siinä levyssä on. Mutta sitten esim. Brunbergin tumma suklaa on semmosta, että siinä on palat kaikki samaa kokoa. Siitä lohkon nätisti rajojen mukaan.

Vierailija
15/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaalevy kuuluu syödä haarukalla ja veitsellä

Ja veitsen kuuluu olla sahalaitainen.

Vierailija
16/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kahden suklaalevyn väliin metwurstia, juustoa, sinappia- joskus sipulia. Lämpäytän mikrossa sen 10 sekuntia ja syön kuin hampurilaisen. Täytteiden määrällä voi säädellä annoksen ruokaisuutta. "Köyhimmillään" taitan yhden levyn kahteen osaan (uria myöten!) Ja teen siitä tuon suklaasandwitchin joka esim USAssa ihan tavallinen aamupala. Myös pekoni, muna, kinkunsiivut toimii täytteenä..- kebappia aion kokeilla!

Muualla maailmassa tosiaan valtaosa suklaasta syödään osana suolaisia pääruoka, monesti on juuri leivän asemassa suklaalevy

Vierailija
17/18 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ne levyt, joissa on erikokoisia paloja. Esim. Fazerin tumma suklaa on semmosta. Siitä levystä mä otan semmosia paloja kuin huvittaa, enkä sen mukaan mitä siinä levyssä on. Mutta sitten esim. Brunbergin tumma suklaa on semmosta, että siinä on palat kaikki samaa kokoa. Siitä lohkon nätisti rajojen mukaan.

Brunbergin suklaat on aina piilotettu jonnekin lattiatasolle mahdollisimman hankalasti. En itse syö fazeria koska en tykkää sen mausta. Syön Brunbergin suklaata ja säilytän sitä jääkaapissa.

Vierailija
18/18 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi