Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä haluan että nainen tarjoaa treffeillä

Vierailija
26.04.2016 |

Ennen olin sitä mieltä että miehen kuuluu herrasmiehenä tarjota naiselle treffeillä, mutta nykyään haluan että nainen tarjoaa. Olen muutaman kerran ehdottanut naisille treffeillä ollessani "Voisitko sinä maksaa tällä kertaa, niin minä maksan sitten seuraavalla kerralla" Usein ovat heti suostuneet ja joskus pienen kitinän jälkeen myöntyneet siihen. En halua investoida naiseen yhtään rahaa ensitreffeillä, jos tiedossa ei ole mitään vakavempaa jatkoa luvassa.

Kommentit (52)

41/52 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olet lassukka!

tiedätkö, että tuo on vähän noloa..

42/52 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin sitä mieltä että miehen kuuluu herrasmiehenä tarjota naiselle treffeillä, mutta nykyään haluan että nainen tarjoaa. Olen muutaman kerran ehdottanut naisille treffeillä ollessani "Voisitko sinä maksaa tällä kertaa, niin minä maksan sitten seuraavalla kerralla" Usein ovat heti suostuneet ja joskus pienen kitinän jälkeen myöntyneet siihen. En halua investoida naiseen yhtään rahaa ensitreffeillä, jos tiedossa ei ole mitään vakavempaa jatkoa luvassa.

Ei tarvitsekaan, naisena koen että helpompi on maksaa vain oma osuutensa koska sitten ei tarvitse tuntea syyllisyyttä tai jaksaa mitään sovinistisia kitinöitä jos tulee siihen tulokseen ettei halua ko. miestä, maksoin nettitreffeillekin omat matkakuluni ja ihan tarpeeksi sontaa sain niskaani niinkin vaikka äärimmäisen nätisti toin asian esiin heti kun tiesin. Oman osuutesi ruuista yms joudut kyllä silti kustantamaan koska en halua vastaavasti menettää rahaa mikäli en halua toisia treffejä. Jos nätisti kysyt niin toki saatan suostua maksamaan ne mutta silloin et voi esittää asiaa minään puoliksilaittamisena jossa maksat sitten seuraavalla kerralla koska eka treffien kyseenollessa ei ole mitenkään itsestäänselvää että sitä tulee. Sellaiseen halpaan en mene missä mies käyttäytyy kuin kaikki olisi puolisi maksettu koska sitten jossain tulevaisuudessa josta ei ole vielä sovittu, hän maksaa osansa.

Sitä en pistä pahaksi jos treffikumppanini nätisti kysyy maksaisinko hänen puolestaan koska hän on jostain ymmärrettävästä syystä persaukinen, koska persaukisena olemisen ymmärrän oikein hyvin vaikka en usein joudukaan itse pulaan koska olen tarkka rahasta. Tämä jollei hän ole juuri edellisenä päivänä ehdottanut varta vasten että menemme kaupungin kalleimpaan mestaan, jolloin voi olettaa että hän on treffien sopimisajankohtana tiennyt että rahat tulevat olemaan lopussa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kummatkin maksaa omat juttunsa. Oli tilanne mikä hyvänsä. Tietenkin sillä erotuksella, jos jompikumpi haluaa välttämättä maksaa.

44/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi mennä treffeille ja olettaa, että se toinen maksaa molempien ruuat. Sitä paitsi minua kyrsisi, josminä joutuisin omasta pienestä palkastani tarjoamaan minua reilusti isotuloisemmalle henkilölle.

Vierailija
45/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (miehenä) tarjoudun aina maksamaan treffeillä kaiken. Ei se ole kuitenkaan mikään kynnyskysymys. Jos nainen haluaa maksaa oman osuutensa tai vaikka tarjota kaiken, niin sekin käy. Ja j197os joku ottaa herneet nenään siitä, että tarjoudun maksamaan, niin sitten kemiamme eivät todellakaan kohdanneet:)

Vierailija
46/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tarjoutuisin maksamaan treffimme, tulisin uusille kun sinä maksat ja se päättyisi siihen <3

Vierailija
47/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden tapailun aikana ainoat maksulliset aktiviteetit olivat yksi kerta cittarin kahviossa, elokuvissa kerran ja kirkkokonsertin ohjelmalehtinen. Usein kävimme ulkoilemassa liikuntakeskuksen läheisyydessä tai kiertelimme ikkunaostoksilla. Pihan siivouksen nimissäkin tapasimme pari kertaa. Kumpikin työelämässä mukana ja toinen varakaskin. Ravintolaillallinen tuntuu enemmänkin velvollisuudelta kuin huvilta.

Vierailija
48/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee. Onneksi oon sinkku, eikä tarvetta käydä treffeillä. Kunnon toksinen asenne ap:lla.

Vierailija
49/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sarjatreffaus tulee yleistymään ankeina aikoina jos on komia tai kaunis, saa syödä hyvin ja ilmaiseksi ja säästää pitkän pennin.

Vierailija
50/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän mieluummin menemättä treffeille kuin alkaisin maksaa lokin ruokalaskuja. Naisten laatutaso on sen verran heikkoa ettei huvita heitä ruokkia. Vietän mieluummin aikaa parhaassa seurassa.

Vierailija
51/52 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen @voimaantunutmies

52/52 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahden vuoden aikana käynyt Tinder -ensitreffeillä 25 eri miehen kanssa. Niistä 21 oli ravintolassa illallisella, kolme kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Vain kahdesti mies tarjosi minulle. Ja kahdesti minä tarjouduin maksamaan miehenkin laskun, joista toinen mies tarttui tähän tarjoukseen. Ja kerran eräs diplomi-insinöörimies toivoi minun , päivätyössä käyvän sairaanhoitajan maksavan hänenkin laskunsa.

Että tällaiset kokemukset minulla.