Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun metrossa ja kaksi hyvännäköistä vartijaa katsoo minua ihastuneena

Vierailija
26.04.2016 |

Onpas herttaista ^.^

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei tule kertomaan omia kokemuksiaan vartijoiden ihailevista katseista? Yleensähän tällaisiin aloituksiin tulee paljon kommentteja siitä mitä samanlaista itselle on tapahtunut. No ymmärtäähän sen miksi tähän on tullut taas niin paljon vihaa täynnä olevia viestejä. Vastaanotto on aina niin ennalta arvattavaa että teen näitä aloituksia juuri nähdäkseni ettei mitään ihmettä tule koskaan tapahumaan. Piristää tylsää elämääni joten eipä nämä vihaviestit haittaa. Teihin voi aina luottaa.

Ap

Vierailija
22/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen pitkä metromatka sulla on. Pitää vartijoiden jo kytätäkin, jo spois et lähde edes päättärillä.

Muutama pysäkinväli vain. Jäivät minua ennen pois ja varmasti harmittelevat tälläkin hetkellä etteivät pyytäneet puhelinnumeroani.

Ap

Haha palaa nyt maan pinnalle.

Ihanan huumorintajuista. Etkö sinä heitä itsestäsi koskaan vastaavaa läppää? Kannattaisiko asennoitua itseensä ja muihin vähän rennommin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei tule kertomaan omia kokemuksiaan vartijoiden ihailevista katseista? Yleensähän tällaisiin aloituksiin tulee paljon kommentteja siitä mitä samanlaista itselle on tapahtunut. No ymmärtäähän sen miksi tähän on tullut taas niin paljon vihaa täynnä olevia viestejä. Vastaanotto on aina niin ennalta arvattavaa että teen näitä aloituksia juuri nähdäkseni ettei mitään ihmettä tule koskaan tapahumaan. Piristää tylsää elämääni joten eipä nämä vihaviestit haittaa. Teihin voi aina luottaa.

Ap

😂 äää. Minulla on kotona avopuoliso joka työskentelee kohde-esimiehenä vartijana, jolta saan ihailevia katseita päivittäin. Minulle tämä ainakin riittää ihan mainiosti. T.19

Vierailija
24/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla sun vuoden kohokohta ku piti tänne tulla kertomaan.

Myönnetään, ihailevat katseet ovat melko piristäviä minulle joka olen usein masentunut. Ap

Oletko ihan varma (viittaan kertomiisii masennuksiin), ettei kysymyksessä ole mania? Silloinhan sitä on jalat vähän irti maasta. 

Aivan varmasti on. Mutta manian ollessa päällä minä olen oikeasti paremman näköinenkin ja huomaan että miehet käyvät silloin kuumana minuun. Maniassa vain olen erityisen hurmaava. Ei se ole minun keksintöni.

Ap

Vierailija
25/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä tekisin keskustelun aina kun joku tuijottaa mua ihastuneena tää palsta ei muuta sisältäiskään. katos ap on maailmassa muitakin hurmaavia ihmisiä ;)

26/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ei metrossa ole vartijoita.

No jo tulee miinuspeukkua faktaan. Metrossa ei ole vartijoita, vaan järjestyksenvalvojia. Ja kyseessä ei ole semantiikka vaan puhtaasti oikeudelliset rajat. Vartijan ja järjestyksenvalvojan oikeudet poikkeavat toisistaan.

Vierailija
27/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos mä tekisin keskustelun aina kun joku tuijottaa mua ihastuneena tää palsta ei muuta sisältäiskään. katos ap on maailmassa muitakin hurmaavia ihmisiä ;)

Mikset tee? Musta ois ainakin mukava lukea muiden positiivisia kokemuksia. Niitä on ihan liian vähän. Enkä minäkään kaikista positiivisista kokemuksistani kirjoita, mutta silloin tällöin kirjoitan. En näe siinä mitään pahaa.

Ap

Vierailija
28/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No jo tulee miinuspeukkua faktaan. Metrossa ei ole vartijoita, vaan järjestyksenvalvojia. Ja kyseessä ei ole semantiikka vaan puhtaasti oikeudelliset rajat. Vartijan ja järjestyksenvalvojan oikeudet poikkeavat toisistaan.

Kyllä niillä selässä lukee selvällä suomen kielellä VARTIJA. Ei ehkä kaikilla mutta osalla kuitenkin.

Ap

Vierailija
29/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se sama, "jotkut on vain niin hurmaavia"-provoajia. Olet ruma läski, kukaan ei sinua katsele.

Vierailija
30/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ihastuneen katseen erotan :D Katsovat samalla tavalla kuin ne miehet joiden olen tiennyt olevan ihastunut minuun. Nuo vartijat tuntuivat menevän aika sekaisin kun tulin heidän eteensä istumaan ja räpeltämään puhelintani. En siis edes tuijottanut heitä, mutta kun nostin katseen huomasin niiden kirkkaiden silmien tapituksen kohdistettuna minuun. Olenko muka ainoa joka saa tuollaisia katseita? Vai olenko vaan niin erityisen hurmaava ettei kaltaisiani kovin usein tule vastaan ;)

Ap

Soitan kohta mun poikkikselle, katso horo soiko kummankaan puhelin. Vittu jos soi niin jätkä joutuu tänään voiman käyttötilanteeseen ihan uhrin ominaisuudessa.

Vierailija
31/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kävit masturboimassa metron vessassa?

Mistä lähtien metroissa on vessa ollut?

Vierailija
32/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se sama, "jotkut on vain niin hurmaavia"-provoajia. Olet ruma läski, kukaan ei sinua katsele.

Niin olen. Mukavaa että tunnistat minut.

Ap

Vierailija
33/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko kävit masturboimassa metron vessassa?

Mistä lähtien metroissa on vessa ollut?

Ei niissä ole vaikka uusio suomalaiset luulevat ja käyttävät päätyjä vessoina. Iloitkaa Espoo rikkauksista, alkaa kesällä.

Vierailija
34/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

...Ja vielä jaksaa väittää muka asuvansa Helsingissä :)

35/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kyllä niillä selässä lukee selvällä suomen kielellä VARTIJA. Ei ehkä kaikilla mutta osalla kuitenkin.

Ap

Sitten heillä ei ole oikeuksia siellä tehdä mitään sen enempää, kuin matkustajillakaan. Vartijat suojaavat omaisuutta, järkkärit ihmisiä, jos oikein haluaa yksinkertaistaa.

Vierailija
36/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ap

Sitten heillä ei ole oikeuksia siellä tehdä mitään sen enempää, kuin matkustajillakaan. Vartijat suojaavat omaisuutta, järkkärit ihmisiä, jos oikein haluaa yksinkertaistaa.

Ja tämä vartijat metrossa tulee yllätyksenä ihmiselle, joka muka asuu täällä Helsingissä? :D

37/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ap

Ja tämä vartijat metrossa tulee yllätyksenä ihmiselle, joka muka asuu täällä Helsingissä? :D

En käytä metroa usein, käytän sporia ja kävelen. Mutta satun läheisen ammatin vuoksi tietämään, että siellä pitäisi olla järkkäreitä eikä vartijoita. Vartijoita siellä oli ennen, mutta sittemmin soppari siirtyi ensin Securitakselle ja sitten Palmialle. 

Vierailija
38/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnä kieli ulos suusta ja vatkaa sitä ilmassa seksikkäästi ja kohauttele samalla kulmakarvoja.[/quote

Pitäisikö tuon olla seksikästä?

Mitä luulet :D

Vierailija
39/39 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vartijat katsoo sua tarkkaillen ja valmiina puuttumaan tilanteeseen.

("Hei onks tää se sama skitso, joka viime viikonloppuna riehui ja rellesti kännipäissään...")